Przetargi.pl
Zaprojektowanie przebudowy ul.Pszczyńskiej w Mikołowie

Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, ul. Chopina
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2244499, 2244516 , fax. 32 2244499 w. 226
  • Data zamieszczenia: 2019-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Mikołowie z/s w Łaziskach Górnych
    ul. Chopina 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 32 2244499, 2244516, fax. 32 2244499 w. 226
    REGON: 27773689300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pzd.mikolowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie przebudowy ul.Pszczyńskiej w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji budowlano wykonawczej dla wykonania remontu nawierzchni jezdni wraz z jej wzmocnieniem oraz przebudowy chodników w ciągu ulicy Pszczyńskiej w Mikołowie (droga kategorii Z) – długość odcinka ok 960 mb (od skrzyżowania z ul. Bandurskiego do DW928) oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę (ewentualnie zgłoszenia robót budowalnych, od którego nie wniesiono sprzeciwu) na podstawie wyżej wymienionej dokumentacji budowlano wykonawczej. Droga przebiega na terenie działek znajdujących się w pasie drogowym drogi powiatowej bądź będących własnością Skarbu Państwa. Zakres prac projektowych obejmował będzie: - uregulowanie szerokości nawierzchni jezdni z uwzględnieniem poboczy, - zaprojektowanie dwukierunkowej ścieżki rowerowej z uwzględnieniem istniejącej dokumentacji projektowej dotyczącej przebudowy drogi wojewódzkiej DW928, - uregulowanie zjazdów do posesji, - zaproponowanie konstrukcji warstw przewidzianych do wymiany - nawierzchnia jezdni dla ruchu kategorii min. KR 3 (przeprowadzić badanie nośności), chodnika, zjazdów, - uregulowanie istniejącego systemu odwodnienia na całym odcinku drogi, - wprowadzenie nowej docelowej organizacji ruchu z uwzględnieniem elementów uspokojenia ruchu. Projektant będzie zobowiązany konsultować prace projektowe z zamawiającym na spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego. 2.2. Zakres dokumentacji projektowej Dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w podziale na 2 etapy realizacyjne: Etap I – dopracowanie koncepcji przebudowy drogi – (termin wykonania do dnia 30.09.2019r.), w oparciu o opracowanie koncepcyjne z roku 2008 r. Etap II – opracowanie dokumentacji budowlano – wykonawczej w oparciu o zatwierdzoną koncepcję przebudowy (termin wykonania do dnia 31.03.2020r.). Zamawiający przewiduje finansowanie w kolejnych etapach realizacji dokumentacji w sposób następujący: Rok 2019 – 30% do 50% Rok 2020 – pozostała część Dokumentacja powinna zawierać: 1. Opis techniczny dotyczący zakresu i sposobu realizacji przebudowy obejmujący poszczególne elementy pasa drogowego /chodnik, ścieżka rowerowa, elementy odwodnienia/, w tym plan zagospodarowania z naniesionym zakresem prac, przekroje techniczne, 2. Przedmiar robót, 3. Kosztorys inwestorski opracowany na podstawie przedmiaru robót, 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 5. Uzgodnienia branżowe z gestorami sieci podziemnych, 6. Projekty branżowe w przypadku konieczności przebudowy urządzeń infrastruktury technicznej (sieci teletechniczne, elektryczne, wodociągowe, gazowe, itp.), 7. Uzgodnienie włączenia do drogi wojewódzkiej w zakresie geometrii skrzyżowania, 8. Projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas zabezpieczenia robót w podziale na etapy realizacyjne, 9. Projekt docelowej organizacji ruchu. Zamawiający będzie wymagać dokumentu pozwalającego na rozpoczęcie robót budowlanych na dzień 31.03.2020r. (prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę ewentualnie zgłoszenie robót budowlanych, od którego nie wniesiono sprzeciwu) 2.3.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu projekt budowlano wykonawczy w 5 egzemplarzach + 2 egzemplarze kosztorysu inwestorskiego wraz z przedmiarem robót. Dokumentację w wersji elektronicznej należy wykonać w formacie umożliwiającym odczyt plików i ich wydruk w programach : AutoCAD 2000, Corel Draw (rysunki techniczne), Microsoft Word 2000 (pliki tekstowe), Microsoft Excel 2000 (pliki arkuszy kalkulacyjnych). Występujące inne pliki graficzne należy opracować w popularnych formatach takich jak: *.bmp, *.gif, *.jpg, pdf, itp. Natomiast przedmiary robót, kosztorysy należy wykonać w jednym z popularnych programów kosztorysowych np. EDBUD, NORMA lub w formacie *.ath (wersja 3.00). Dokumenty należy przekazać w formie plików bez zabezpieczenia kodem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dowodami, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z oświadczeniami stanowiący załącznik 1.do niniejszej SIWZ 3. w przypadku ustanowienia pełnomocników do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty, należy przedstawić dokument stwierdzający niniejsze pełnomocnictwo, tj.: pełnomocnictwo, umowę lub uchwałę, wskazującą osobę upoważnioną oraz zakres jej pełnomocnictwa; 4. w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo/upoważnienie dla pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub w formie kopii poświadczonej notarialnie; 5. oświadczenie o wypełnieniu przez Wykonawcę obowiązku informacyjnego przewidzianego art. 13 lub 14 RODO – na załączonym druku nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach