Przetargi.pl
Zaprojektowanie, przebudowa i adaptacja obiektu byłej szkoły podstawowej przy ul. Kościelnej 10 w Staniszczach Wlk. na siedzibę KOMPLEKSU SIEDLISKO - ośrodka socjalizacji dla osób niepełnosprawnych

Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Siedlisko" ogłasza przetarg

  • Adres: 47-120 Zawadzkie, ul. Czarna 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 508 320 561 , fax. 77 462 00 49
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Stowarzyszenie Na Rzecz Pomocy Osobom Niepełnosprawnym "Siedlisko"
    ul. Czarna 2 2
    47-120 Zawadzkie, woj. opolskie
    tel. 508 320 561, fax. 77 462 00 49
    REGON: 16007616300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlisko.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Stowarzyszenie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, przebudowa i adaptacja obiektu byłej szkoły podstawowej przy ul. Kościelnej 10 w Staniszczach Wlk. na siedzibę KOMPLEKSU SIEDLISKO - ośrodka socjalizacji dla osób niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie, przebudowa i adaptacja obiektu byłej szkoły podstawowej przy ul. Kościelnej 10 w Staniszczach Wlk. na siedzibę KOMPLEKSU SIEDLISKO - ośrodka socjalizacji dla osób niepełnosprawnych. Zamówienie obejmuje między innymi: - Sporządzenie projektu budowlanego i uzyskania dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń. - Po udzieleniu pełnomocnictwa od Zamawiającego wystąpienie i uzyskanie pozwolenia na budowę. - Wykonanie projektu i rysunków wykonawczych dźwigu osobowego. - Sporządzenie projektów Wykonawczych i Specyfikacji Technicznych Wykonania i odbioru robót budowlanych. - Wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów. - Dostawa dźwigu (windy) osobowego wraz z montażem. - Pełnienie funkcji nadzoru autorskiego przez cały okres trwania inwestycji. - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu. Szczegółowy zakres prac przedstawiony został Programie Funkcjonalno - użytkowym który jest załącznikiem do SIWZ. Wielkości określone w Programie Funkcjonalno-Użytkowym Wykonawca winien zweryfikować o pomiary własne, na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji budowlanej. Wszędzie tam, gdzie w programie funkcjonalno-użytkowym zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, urządzeń lub wskazanie normy, o której mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskane parametrów nie gorszych od złożonych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wymagane jest złożenie stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. Przedstawienie zamiennych propozycji materiałów i rozwiązań musi zostać zaakceptowane przez Zamawiającego. Przy wykonawstwie robót należy uwzględnić, że wszystkie zastosowane materiały budowlane i instalacyjne, urządzenia i wyposażenie techniczne mają posiadać odpowiednie, wymagane prawem certyfikaty i atesty, jakości i aprobaty dopuszczające do zastosowania w budownictwie, a szczególnie w obiektach całodobowej opieki medycznej. Zaleca się, aby wykonawca odwiedził miejsce budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty. Gotowy obiekt winien spełniać wykonania i funkcjonowania zakładu opiekuńczo leczniczego. Na w/w przedmiot zamówienia Wykonawca winien udzielić 36-miesięcznej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do 11 marca 2013 roku do godz. 10:00. 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Zawadzkie 20 8909 0006 0010 0015 5710 0001 b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Oryginał wadium wniesionego w formie podanej w pkt b, c, d, e winno być złożone wraz z ofertą w osobnej kopercie, a kopia dołączona do oferty. Kopia wniesienia wadium w formie przelewu bankowego winna być również dołączona do oferty. 3 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a: upłynął termin związania ofertą; b: zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d: wpłynął wniosek Wykonawcy, z zastrzeżeniem pkt 5: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. 4 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: siedlisko.zawadzkie@gmail.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach