Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni

Centralny Ośrodek Informatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-330 Warszawa, ul. Suwak 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 250 28 83 , fax. 22 250 29 87
  • Data zamieszczenia: 2013-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Informatyki
    ul. Suwak 3 3
    90-330 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 250 28 83, fax. 22 250 29 87
    REGON: 10099948900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.coi.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji serwerowni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1 Przedmiotem Umowy jest zaprojektowanie oraz wykonanie modernizacji obiektu Sali Komputerów (pomieszczenie nr. 113) w budynku MSW przy ul. Pawińskiego w Warszawie o powierzchni ok. 150 m2 do standardu klasy III normy TIA-942, oraz przeprowadzenie modernizacji pomieszczeń i instalacji technologicznie związanych z pracą Sali Komputerów (zwanej dalej Serwerownią). Prace mają być wykonane wykonana w trybie zaprojektuj i wybuduj. Zamówienie obejmuje: a. sporządzenie projektów budowlanych oraz wykonawczych w branży budowlano-architektonicznej, elektrycznej, teletechnicznej, wentylacji i klimatyzacji oraz instalacji sanitarnej w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, b. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych i wymaganych prawem pozwoleń i zgód w tym pozwolenia na budowę, jeśli będzie wymagane, c. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji architektoniczno-budowlanej oraz innymi organami i instytucjami, w przypadkach przewidzianych przepisami prawa, po wcześniejszym udzieleniu pełnomocnictwa przez Zamawiającego, d. wykonanie stosownych ekspertyz np.: stropu, dachu, e. wykonanie projektów, dokumentacji wykonawczych i powykonawczych wszystkich branż, uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru, f. wykonanie robót budowlanych, modernizacyjnych, adaptacyjnych i instalacyjnych zgodnie z uprzednio wykonaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją projektową i uzyskanie dla nich wszelkich decyzji administracyjnych, w tym pozwoleń na użytkowanie, g. wykonanie niezbędnych testów, w tym testów szczelności i wyzwolenia dla systemu gaszenia gazem, testów obciążeniowych dla układu elektrycznego i wydajnościowych dla układu klimatyzacji, prób po montażowych, przeprowadzenie rozruchu wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, h. Dostawa 20 sztuk szaf typu RACK 19 42U, zgodnie ze specyfikacją zawartą w SIWZ. i. przeprowadzenie szkoleń i dostarczenie podręcznej instrukcji z zakresu obsługi i eksploatacji wszystkich systemów objętych umową dla wytypowanych przez Zamawiającego pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, j. sprawowanie w okresie obowiązywania gwarancji stałej konserwacji oraz dokonywanie przeglądów instalacji i urządzeń zgodnie z wymogami producentów oraz harmonogramem przeglądów określonym w umowie. W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te usługi lub prace, których konieczność wykonania ujawni się w trakcie realizacji przedmiotu umowy, a które doświadczony Wykonawca powinien był przewidzieć w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem Umowy, na podstawie obowiązujących przepisów techniczno-budowlanych i administracyjnych jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień Umowy. Przedmiot Umowy ma zostać wykonany zgodnie z przepisami i uregulowaniami prawnymi obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej, w tym zgodnie z wszelkimi przepisami i normami dotyczącymi prowadzenia robót budowlanych oraz zasadami BHP i ppoż. na terenie budowy i w rejonie wykonywanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 105 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 150 000,00 zł (sto pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://coi.ssdip.bip.gov.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach