Przetargi.pl
Zaprojektowanie oraz przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Głuchów.

Gmina Głuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-130 Głuchów, Aleja Klonowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468157530
  • Data zamieszczenia: 2023-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głuchów
    Aleja Klonowa
    96-130 Głuchów, woj. łódzkie
    tel. 468157530
    REGON: 750148236
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagluchow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie oraz przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Głuchów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych - przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnych 583/4, 579, 581, 551 obręb geodezyjny Głuchów, gmina Głuchów, powiat skierniewicki, województwo łódzkie.2. Przedmiot umowy podzielono na dwa etapy: 1) etap I - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii oraz decyzji niezbędnych do budowy infrastruktury o której mowa w PFU, w tym uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych;2) etap II – roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie SUW z nadzorem autorskim projektanta i uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na użytkowanie.Etap I3. W zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca opracuje: 1) Projekt architektoniczno - budowlany wraz z projektem zagospodarowania– 4 egzemplarze.2) Projekt wykonawczy – 4 egzemplarze.3) Kosztorys inwestorski – 3 egzemplarze.4) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egzemplarze.5) Kompletny spis opracowań z oświadczeniem, że dokumentacja wykonana jest zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć – 2 egzemplarze.6) Dokumentację projektową należy sporządzić na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.7) Całość opracowanej dokumentacji powinna być wykonana w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, na dysku CD lub DVD (2 egzemplarze).4. Dokumentację projektową dla zadania, należy sporządzić w zakresie zgodnym z:1) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t.j. Dz.U. 2022 poz. 1679), 2) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego(Dz.U. 2021 poz. 2454),3) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2021 poz. 2458),4) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120, poz. 1126),5) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U. 2021 poz. 2351),6) Obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.7) Dokumentacja projektowa winna obejmować wszystkie branże.5. Prawa autorskie – w ramach wynagrodzenia Wykonawca przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe i zależne do wszystkich utworów.6. W zakresie uzgodnień, opinii oraz decyzji Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji następujących działań:1) wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych;2) uzyskanie aktualnych map do celów projektowych,3) uzgodnienie dokumentacji projektowej z Zamawiającym,4) uzgodnienie projektu przez naradę koordynacyjną, z rzeczoznawcą p.poż, powiatowym inspektorem sanitarnym i innymi wymaganymi,5) uzyskanie wszelkich innych opinii, uzgodnień i decyzji, w tym decyzji administracyjnej umożliwiającej wykonanie robót budowlanych.Etap II7. Roboty budowlane obejmują przebudowę i rozbudowę Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej na działkach o nr ewidencyjnych 583/4, 579, 581, 551 obręb geodezyjny Głuchów, gmina Głuchów, powiat skierniewicki, województwo łódzkie.8. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia. W takim przypadku należy zgłosić się do Urzędu Gminy Głuchów, celem ustalenia terminu wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Skierniewicach, Oddział w Głuchowie Nr 14 9297 0005 0900 2088 2090 0370 z dopiskiem - Wadium na zadanie: „Zaprojektowanie oraz przebudowai rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Głuchów”.4. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia,w postaci elektronicznej.6. Jeżeli wadium będzie wniesione w formie gwarancji i/lub poręczeń, z ich treści musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - „Zaprojektowanie oraz przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Głuchów”.7. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w okolicznościach,o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp.8. Gwarancje i poręczenia muszą podlegać prawu polskiemu. Wszystkie spory dotyczące gwarancji i poręczeń, będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim przez sądy polskie.W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub poręczeń w języku innym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.9. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium.10. Zgodnie z art. 96 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowaw art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego oferta została wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.11. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów- Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż:2 500 000,00 PLN;b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 4 000 000,00 PLN;4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał jedną robotę budowlaną, która polegała na budowie, rozbudowie lub przebudowie stacji uzdatniania wody;b) w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował: kierownikiem budowy - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacjii urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; kierownikiem robót budowlanych (konstrukcyjnych) – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych; kierownikiem robót elektrycznych – osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych;Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji przez jedną osobę posiadającą wymagane uprawnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach