Przetargi.pl
Zaprojektowanie, montaż i dostawa oraz instalacja i świadczenie usługi serwisowej dla modułów pomiarowych w ramach projektu „Czy wiesz czym oddychasz? Kampania edukacyjno-informacyjna na rzecz czystszego powietrza”.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 13010000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie, montaż i dostawa oraz instalacja i świadczenie usługi serwisowej dla modułów pomiarowych w ramach projektu „Czy wiesz czym oddychasz? Kampania edukacyjno-informacyjna na rzecz czystszego powietrza”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, montaż i dostawa oraz instalacja i świadczenie usługi serwisowej dla modułów do pomiarów stężeń pyłu PM2.5 i ozonu, umożliwiającego transmisję mierzonych wartości do serwera. 2. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu następujących zadań: a) Zadanie nr 1: Zaprojektowanie modułu pomiarowego do pomiarów stężeń pyłu PM2.5 i ozonu, umożliwiającego transmisję mierzonych wartości do serwera, b) Zadanie nr 2: Montaż elektroniczno-mechaniczny i dostawa 50 modułów pomiarowych zgodnie z projektem z Zadania nr 1, c) Zadanie nr 3: Instalacja wykonanych w Zadaniu nr 2, 40 modułów pomiarowych w terenie we wskazanych lokalizacjach, d) Zadanie nr 4: Usługa serwisowa modułów pomiarowych. 2.1. Szczegółowy opis oraz warunki i zasady realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty: a) Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz - Potwierdzenie spełniania przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez Zamawiającego (Załącznik nr 8a do SIWZ). b) Wzór umowy stanowiący Załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73120000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, wymienione w rozdz. VI pkt 1-3 tj., Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału; 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału - ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik nr 4 do SIWZ jeśli dotyczy) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną