Przetargi.pl
Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Kościerzyna - odcinek Skorzewo-Kościerzyna

GMINA KOŚCIERZYNA ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. Strzelecka 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 686 59 80
  • Data zamieszczenia: 2022-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOŚCIERZYNA
    ul. Strzelecka 9
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 58 686 59 80
    REGON: 191675184
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie linii transportu rowerowego na terenie Gminy Kościerzyna - odcinek Skorzewo-Kościerzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie linii transportu rowerowego na odcinku Skorzewo – Kościerzyna, tj. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 214 – budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Skorzewo – Kościerzyna. Odcinek od ok 78+050 km drogi wojewódzkiej 214 w Skorzewie po wschodniej stronie drogi wojewódzkiej w kierunku Kościerzyny poprzez miejscowość Kościerzyna Wybudowanie wzdłuż drogi wojewódzkiej 214 do granicy administracyjnej z Gminą Miejską Kościerzyna (ul. Graniczna ok 81+740 km) – koniec po stronie zachodniej DW214 – łącznie około 3,6 km. Przejście pieszo-rowerowe przez DW214 przy skrzyżowaniu z ul. Kościelna w Skorzewie. Należy zaprojektować rozbudowę DW o ścieżkę pieszo-rowerową szerokości 2,55 poza terenem zabudowy i 3,0 m w terenie zabudowy, nawierzchnia z betonu asfaltowego, kanał teletechniczny na odcinku Skorzewo (ok 78+050 km) – Kościerzyna – Wybudowanie (ul. Bzowa), oświetlenie drogi pieszo-rowerowej latarniami solarnymi na odcinku zabudowanym miejscowości Kościerzyna-Wybudowanie, oświetlone przejście pieszo-rowerowe z azylem bezpieczeństwa (2 latarnie zasilane kablowo z istniejącego złącza kablowego), przeniesienie zatoki postojowej o długości około 50 m (istniejącej przy sklepie w Skorzewie), zaprojektowanie organizacji ruchu: oznakowanie pionowe i poziome, elementy BRD. Zakres rzeczowy zamówienia określa mapa z planowanym przebiegiem ścieżki pieszo-rowerowej (załącznik nr 12)oraz dokumentacja fotograficzna (załącznik nr 13). Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określony wyżej obejmuje w szczególności:a) sporządzenie projektu wstępnego (koncepcji) i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiające-go b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie wynikających z przepisów: uzgodnień (na trasie ścieżki pieszo-rowerowej występuje m.in. sieć energetyczna, wodociągowa, kanalizacyjna, teletechniczna, zaprojektowana gazowa), opinii (w szczególności Zarząd Województwa Pomorskiego, Zarząd Powiatu Kościerskiego, Wójt Gminy Kościerzyna, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku, Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Gdańsku);c) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu (w tym uzgodnienie),d) sporządzenie projektów technicznych,e) wykonanie projektów podziałów nieruchomości,f) Uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) linii transportu ro-werowego (Wojewoda Pomorski); g) Stabilizacja w terenie nowych punktów granicznych po zatwierdzeniu projektów podziału (decyzja ZRID).W zakresie projektowania wykonawca zastosuje się do wymagań opisu przedmiotu zamówienia i umowy. Dokumentację projektową należy sporządzić w zakresie zgodnym w szczególności z: 1) rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego za-kresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020 poz.1609), 2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowla-nych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 20 grudnia 2021 r. (Dz.U.2021, poz. 2454), 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji do-tyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,4) Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projekto-wych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonal-no-użytkowym z dnia 20 grudnia 2021 (Dz.U.2021,poz.2458),5) ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2021 poz. 1973 ze zm.), 6) ustawą z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych, 7) ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym, 8) ustawą z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrze-bami, 9) rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w spra-wie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, 10) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 kwietnia 2015 r. w sprawie wa-runków technicznych, jakim powinny odpowiadać kanały technologiczne, 11) ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwe-stycji w zakresie dróg publicznych, 12) ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska, 13) ustawą z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne, 14) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględ-nieniem art. 99-103, w szczególności dotyczącym zakazu wskazywania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia z uwzględnieniem faktu, że zamawiana dokumentacja zostanie użyta przez Zamawiającego między innymi jako opis przedmiotu zamówienia w postępo-waniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych dla niniej-szego zadania. Dokonywanie opisu przedmiotu zamówienia ze wskazaniami, o których mowa w art. 99 ust. 5 i 6 oraz art. 101 ust.4 ustawy Pzp wymaga uprzedniej konsultacji z Zamawiającym. Zgodnie z zapisami art. 91 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że nie dokonuje podziału zamówienia na części. Opracowana w wyniku zamówienia dokumentacja powinna być spójna.Dokonanie wymuszonego podziału zamówienia na zbyt małe części mogłoby spowodować niskie zainteresowanie tym zamówieniem nawet wśród wykonawców z sektora MŚP.Wobec powyższego podział tego zamówienia jest niezasadny.2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. 4. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy5. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.6. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.7. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o zamówienie wyłącznie przez wykonawców,o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.8. Zatrudnienie.Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.10. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej oraz nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych ani dołączania katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacjach określonych w art. 93 ustawy Pzp.13. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. Rozliczenie zamówienia dokonywane będą w PLN.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.15. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób uwzględniający wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach