Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wymiana trzech dźwigów osobowych na bazie istniejących szybów i maszynowni w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wymiana trzech dźwigów osobowych na bazie istniejących szybów i maszynowni w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego polegającego na wymianie trzech dźwigów osobowych na bazie istniejących szybów i maszynowni w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach (w oparciu o Program funkcjonalno - użytkowy).
    2. Program funkcjonalno - użytkowy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
    3. Zakres prac obejmuje:
    a) Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych prawem opinii uzgodnień z rzeczoznawcami oraz uzyskanie dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, objętych zamówieniem. Dokumentacja projektowa powinna zawierać m.in. projekt techniczny, plan BIOZ oraz Ogólną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wykonawca wykona dokumentację projektową w ilości stosownej do uzyskania pozytywnej oceny zgodności oraz rejestracji przez Urząd Dozoru Technicznego dla każdego dźwigu osobowego. Ponadto wykonawca przekaże zamawiającemu dwa egzemplarze dokumentacji w formie papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np.: *.dwg oraz *.pdf dla każdego dźwigu osobowego,
    b) Demontaż istniejących dźwigów osobowych wraz z ich elementami znajdującymi się w maszynowni oraz w szybie windowym,
    c) Usunięcie zdemontowanych, zbędnych elementów dźwigu zgodnie z roz. III pkt. 5 c)., e). siwz,
    d) Montaż nowych kompletnych urządzeń dźwigowych zgodnych z SIWZ, Programem funkcjonalno-użytkowym oraz wykonanym projektem,
    e) Roboty budowlane polegające na malowaniu odpowiednio przygotowanej powierzchni ścian i sufitów szybów oraz maszynowni,
    f) Wykonanie okładziny ścian przy drzwiach windowych wyszczególnionych w Programie funkcjonalno- użytkowym,
    g) Oczyszczenie oraz pomalowanie schodów w maszynowni,
    h) Wykonanie posadzek w maszynowni wraz z cokolikami płytek gresowych antypoślizgowych,
    i) Sprawdzenie stanu zasilania windy ze wskazanej przez zamawiającego rozdzielni elektrycznej a w razie stwierdzenia jej złego stanu technicznego wymiany linii zasilającej,
    j) Zdemontowanie starych i zainstalowanie nowych rozdzielni w maszynowni,
    k) Wymianę instalacji elektrycznej w maszynowni oraz zamontowanie min. dwóch gniazd elektrycznych wraz z wymianą instalacji oświetlenia,
    l) Zainstalowanie urządzeń służących utrzymywaniu odpowiednich parametrów temperaturowych w maszynowni wymaganych dla optymalnej pracy urządzenia,
    m) Uzupełnienie ubytków ścian sufitu i posadzek po demontażu starych urządzeń i zainstalowaniu nowych urządzeń,
    n) Przystosowanie bądź wymiana drzwi wejściowych do maszynowni, jeśli przepisy będą wymagały innego typu niż drzwi zamontowane,
    o) Wykonanie innych robót budowlanych których nie wymieniono a będą istotne z punktu prawidłowego funkcjonowania urządzenia oraz estetyki wykończenia,
    p) Sporządzenie instrukcji dla użytkownika oraz przeszkolenie w zakresie pracy dźwigu osób wyznaczonych przez zamawiającego,
    q) Sporządzenie dokumentacji technicznej powykonawczej dla zamawiającego w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej w ogólnie przyjętym standardzie plików np. :*.dwg oraz *.pdf wraz z opisem zakresu i funkcjonowania systemu monitoringu pracy dźwigu oraz zawierającą m.in. dokumentację techniczno-ruchową, instrukcje uwalniania osób, tabliczki informacyjne, znamionowe oraz certyfikaty i atesty,
    r) Wykonanie pomiarów elektrycznych i przekazanie ich w dokumentacji powykonawczej zamawiającemu,
    s) Uruchomienie dźwigów osobowych oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń umożliwiających ich użytkowanie,
    t) Udział przedstawiciela wykonawcy przy wszystkich odbiorach oraz poniesienie wszystkich kosztów z nimi związanych,
    u) Zapewnienie bezpłatnego serwisu i wykonywanie nieodpłatnych napraw zamontowanych dźwigów w okresie gwarancji, zgodnie z warunkami określonymi w dokumencie gwarancyjnym, przez podmioty posiadające autoryzację producenta dźwigów.
    4. Ogólne właściwości funkcjonalno użytkowe (uszczegółowione na etapie projektowania):
    1). Parametry techniczne dźwigu:
    a) Udźwig 800kg/10 osób
    b) Sześć przystanków
    c) Maszynownia w oddzielnym pomieszczeniu na dachu, dostęp po stalowych schodach,
    2). Wykonanie:
    a) Ściany kabiny ze stali nierdzewniej satynowanej,
    b) Na ścianie tylnej lustro ze szkła bezpiecznego,
    c) Sufit wykonany z bezbarwnego bezpiecznego szkła w kolorze mlecznym,
    d) Panel dyspozycji ze stali nierdzewnej satynowanej, przystosowany do obsługi przez osoby niepełnosprawne,
    e) Przyciski wyboru piętra, alarmu oraz zamykania i otwierania drzwi na panelu w jednej kolumnie w jednej płaszczyźnie typ antywandal z oznaczeniami w języku Brailea oraz podświetlaniem i sygnalizacją głosową oraz dźwiękową,
    f) Cyfrowy piętrowskazywacz oraz sygnalizacja przeciążeniowa umieszczona na panelu dyspozycji,
    g) Poręcze wykonane ze stali nierdzewnej polerowanej okrągłe umieszczone na ścianie tylniej oraz przeciwległej do panelu dyspozycji na wysokości 900 mm od poziomu podłogi z zawiniętymi oraz zaślepionymi końcami w stronę ściany w taki sposób aby nie stwarzały zagrożenia dla użytkownika,
    h) Podłoga wykonana z materiału antypoślizgowego,
    i) Kabina oświetlona dwoma rzędami taśm LED nad szybą sufitu powodującą rozproszenie oświetlenia przy czym doświetlenie kabiny musi być zgodnie z obowiązującymi normami,
    j) Oświetlenie awaryjne min. 2h,
    k) W każdej windzie umieszczona kamera monitoringu połączona z portiernią budynku C2 wraz z całą instalacją umożliwiającą stosowny monitoring - rozwiązanie powinno być skonsultowane na etapie projektowania z pinem ochrony,
    l) Winda powinna posiadać sygnalizację dźwiękową i głosową informującą o przystankach,
    m) Drzwi wejściowe ze stali nierdzewnej satynowanej, dwuskrzydłowe o odporności EI 30, otwierane automatycznie z kurtyną fotokomórek na całej wysokości zabezpieczające przed przygnieceniem pasażera przez drzwi,
    n) Na każdym piętrze piętrowskazywacz elektroniczny w obudowie ze stali nierdzewnej zamontowane nad drzwiami ze strzałkami kierunku jazdy oraz piętrem na którym winda się znajduje,
    o) Ościeżnice należy wykonać ze stali nierdzewnej satynowanej,
    p) Kaseta wezwań na każdym piętrze ze stali nierdzewnej satynowanej, przystosowana do obsługi przez osoby niepełnosprawne, z wytłoczeniami w języku Brailea,
    q) Połączenie alarmowe ze służbą ochrony w portierni C2 z kabiny dźwigu,
    r) Dźwigi osobowe powinny być w pełni przystosowane do użytkowania przez osoby niepełnosprawne,
    5. Istotne warunki wykonania i odbioru oraz inne ustalenia:
    a) Wykonanie prób i pomiarów elektrycznych oraz wykonanie regulacji dźwigów,
    b) Usunięcie odpadów oraz elementów dźwigu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    c) Elementy dźwigu oraz jego podzespoły zostaną przy udziale przedstawiciela zamawiającego ocenione pod względem przydatności do dalszego wykorzystania bądź przeznaczone do sprzedaży na złom,
    d) Elementy zakwalifikowane do dalszego wykorzystania wykonawca przetransportuje w miejsce wskazane przez zamawiającego na terenie budynku C2,
    e) Elementy zakwalifikowane jako złom wykonawca sprzeda a kwota ze sprzedaży zostanie przekazana do kasy Urzędu Marszałkowskiego, potwierdzenie powinno zostać przedłożone przedstawicielowi zamawiającego,
    f) Uzyskanie niezbędnych uzgodnień i opinii oraz spełnienie obowiązujących norm unijnych i krajowych dla dźwigów,
    g) Wszystkie dostarczane urządzenia powinny posiadać wymagane prawem atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz spełniać stosowne normy jakościowe,
    h) Wykonawca po zakończeniu instalacji uzyska ocenę zgodności Jednostki Notyfikowanej UDT lub TUV. Zamawiający zgłosi na jej podstawie dźwigi do rejestracji w UDT. Wykonawca udzieli pomocy w przeprowadzeniu procedury rejestracji,
    i) Ze względu na ciągłość pracy Urzędu, wykonawca przeprowadzi wszystkie prace uciążliwe po godzinie 15:30 oraz w dni wolne od pracy,
    j) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na swój koszt wizji lokalnej szybu i maszynowni dźwigu oraz niezbędnych sprawdzeń, wyliczeń, ekspertyz w celu zapewnienia jednoznaczności składanej oferty,
    k) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabezpieczenia otworów szybów windowych na każdej kondygnacji szczelną barierą zabezpieczającą przed wpadnięciem do szybu,
    l) W czasie pracy oraz po jej zakończeniu wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania należytej czystości w miejscu wykonywania robót oraz do utylizacji śmieci na własny koszt,
    m) Wszystkie instrukcje oraz dokumentacja techniczna powinny być zapisane w języku polskim,
    n) W ramach udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązuje się zapewnić serwis urządzeń bądź instalacji i usunąć awarię w terminie nie dłuższym jak 4 godziny od czasu zgłoszenia oraz 30 minut w razie uwięzienia ludzi w którejś z kabin,
    o) Serwis na urządzenia bądź instalację w okresie gwarancji będzie wykonywany w ramach zaoferowanej ceny.
    6. Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej przez wykonawcę gwarancji na każdy z zamontowanych dźwigów wynosił 36 miesięcy.
    7. Wykonawca udziela zamawiającemu rękojmi na okres 36 miesięcy dla całego przedmiotu zamówienia i zapewnia o jego prawidłowym funkcjonowaniu.
    8. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie, kolejność wymiany dźwigów będzie uzgodniona z zamawiającym.
    9. Etapem nazywa się zaprojektowanie i wykonanie wymiany oraz dopuszczenie do użytkowania przez jednostkę Urzędu Dozoru Technicznego jednego z trzech dźwigów osobowych, które są objęte zamówieniem.
    10. Rozpoczęcie prac wykonawczych nastąpi nie wcześniej niż po przedstawieniu przez wykonawcę i zaakceptowaniu przez zamawiającego dokumentacji projektowej dla każdego z dźwigów.
    11. Rozliczenie przedmiotu zamówienia będzie następowało po realizacji każdego z trzech etapów.
    12. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia wykonany został przez wykonawcę zgodnie z wytycznymi zamawiającego z zachowaniem wysokiej jakości wykonanych robót.
    13. W terminie 7 dni od dnia podpisania umowy wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do przygotowania i przedłożenia zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo - finansowego.
    14. SIWZ oraz Program funkcjonalno-użytkowy stanowią jedną całość. Przed złożeniem oferty wykonawca zapozna się z pełną dokumentacją i uzna ją za kompletną i wystarczającą do wykonania zamówienia.
    15. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ, Programie funkcjonalno- użytkowym oraz normami unijnymi i krajowymi dla dźwigów.
    16. Zamawiający nie podzielił zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych.
    17. Cenę oferty wykonawca oblicza w Formularzu ofertowym, stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ, uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonywaniem zamówienia.
    18. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w swojej ofercie części (zakres) zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Nie dopełnienie w/w obowiązku oznaczać będzie, iż wykonawca wykona przedmiot zamówienia samodzielnie.
    19. Przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 6471 kodeksu cywilnego. Do zawarcia przez wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda zamawiającego. Jeżeli zamawiający, w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. Zapłata należności dla wykonawcy za wykonanie robót powierzonych podwykonawcom nastąpi po przedstawieniu zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez podwykonawcę, że otrzymał on należne wynagrodzenie od wykonawcy.
    20. Zlecenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom nie zmienia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników w takim samym stopniu jakby to były działania, uchybienia i zaniedbania jego własnych pracowników.
    21. Rozliczenia między zamawiającym i wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
    22. Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, rozliczeń, oraz wysokość kar umownych zawarte zostały w dodatku nr 3 do SIWZ - wzór umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 15 000,00 złotych (słownie złotych: Piętnaście tysięcy 00/100)
    2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    a) pieniądzu;
    b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
    c) gwarancjach bankowych;
    d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
    3. Wadium musi być wniesione przez wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto zamawiającego (moment uznania konta zamawiającego).
    5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego wg danych:
    Nazwa banku i nr konta zamawiającego: Getin Noble Bank SA 45 1560 0013 2536 2450 5776 0005
    Nazwa i adres zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce
    Tytuł wpłaty: Wadium - przetarg nieograniczony na Zaprojektowanie i wymianę trzech dźwigów osobowych na bazie istniejących szybów i maszynowni w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Świętokrzyskiego w Kielcach
    6. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
    7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b - e musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki wykonawca jest związany ofertą tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w roz. VIII pkt 13 siwz . Dokument może zostać załączony do oferty lub może zostać złożony w oddzielnej kopercie w siedzibie zamawiającego, pok. 146 przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert.
    8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy (roz. VIII pkt 13 lit. a siwz).
    9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
    10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    11. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    12. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
    13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w następujących przypadkach:
    a)jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
    - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach