Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 410 500 , fax. 618 480 556
- Data zamieszczenia: 2020-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
ul. Jackowskiego 18
60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 410 500, fax. 618 480 556
REGON: 63127678800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zestawu reliefowych planów tyflograficznych dla osób niewidzących i słabowidzących obrazujących rozmieszczenie pomieszczeń w głównym budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach (budynek A) w formie plansz tyflograficznych wraz z opisami w piśmie Braille’a oraz w szpilkowym piśmie Kleina a także z opisami audio deskrypcyjnymi. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zaprojektowanie i wykonanie zestawu reliefowych planów tyflograficznych dla osób niewidzących i słabowidzących obrazujących rozmieszczenie pomieszczeń w głównym budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach (budynek A) w formie plansz tyflograficznych wraz z opisami w piśmie Braille’a oraz w szpilkowym piśmie Kleina a także z opisami audio deskrypcyjnymi. 2.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Rewaloryzacja wnętrz dawnego kompleksu cysterskiego w Owińskach”, dofinasowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach WRPO 2014+, Poddziałanie 4.4.3 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego w ramach ZIT dla MOF Poznania. 3.Zamawiający wymaga, by Wykonawca: 1) udzielił minimum 24 miesiące gwarancji na całość przedmiotu zamówienia; 2) wykonał przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, zgodnie z kryteriami i parametrami technicznymi podanymi w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Usługa będzie realizowana w terminie do 40 dni od daty podpisania umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22114300-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 700,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności w zakresie niniejszego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy 2) Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy –upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / lidera konsorcjum wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną