Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31157 Kraków, Plac Matejki
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 122 992 041 , fax. 124 226 566
- Data zamieszczenia: 2018-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Plac Matejki 13
31157 Kraków, woj. małopolskie
tel. 122 992 041, fax. 124 226 566
REGON: 27578300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zespołu modułowych pawilonów wystawienniczych w ogrodzie Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ulicy Smoleńsk 9, 31-108 Kraków - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: 1. Wykonanie koncepcji modułowej zabudowy w formie całorocznych pawilonów o charakterze wystawienniczym wraz z bezpośrednim otoczeniem tj. zabudową tarasową łączącą moduły pawilonów (w uzgodnieniu z Zamawiającym). 2. Wykonanie dokumentacji projektowej, niezbędnych uzgodnień (teren inwestycji leży na obszarze „Układu urbanistycznego d. III dzielnicy katastralnej m. Krakowa Nowy Świat”, który jest wpisany wpisanym do rejestru zabytków A-1438/M) w ramach koniecznych dla prowadzonych prac w tym do uzyskania wymaganych prawomocnych pozwoleń. 2.1. Dokumentacja projektowa winna być opracowana w oparciu o zaakceptowaną i przekazaną przez Zamawiającego koncepcję. 2.2. Projekt należy uzgodnić z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków. 2.3. Dokumentacja musi zawierać: a) wykonanie projektu wykonawczego dla każdej z branż, b) wykonania kosztorysu, przedmiaru robót i STWOiR, c) opracowanie planu BIOZ, d) wykonanie dokumentacji powykonawczej (powinna zawierać projekty wykonawcze, wszelkie oświadczenia, pozwolenia i uzgodnienia, atesty i certyfikaty zgodności użytych materiałów). 2.4. Projekty wykonawcze należy przygotować w 5 egz. w wersji papierowej oraz w 2 egz. w wersji elektronicznej. 2.5. Pozostała dokumentacja powinna być przygotowana w 3 egz. w wersji papierowej oraz w 1 egz. w wersji elektronicznej i przedłożona Zamawiającemu. 2.6. Wykonawca przy sporządzaniu dokumentacji objętej niniejszym zamówieniem, zobowiązany jest do przestrzegania zasad opisu przedmiotu zamówienia wynikających z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonanie robót w oparciu o wykonany i uzgodniony projekt, uzyskane prawomocne pozwolenie na budowę. W zakres prac wchodzi m. innymi: a) Plantowanie i wyrównanie terenu, usunięcie i wywiezienie nadmiaru ziemi. b) Przygotowanie i odpowiednie rozmieszczenie wypoziomowanych stop fundamentowych do montażu zespołu pawilonów i konstrukcji zabudowy tarasowej. c) Wykonanie prefabrykowanych, umożliwiających przeniesienie, montaż i demontaż elementów pawilonów tj, stalowych ram nośnych i elementów łączących. Całość zabezpieczona antykorozyjnie. d) Transport i montaż w przewidzianych i odpowiednio przygotowanych miejscach. e) Montaż ścian z izolacją termiczną umożliwiającą całoroczne użytkowanie obiektów. f) Montaż stolarki/ślusarki drzwiowej i okiennej. g) Montaż instalacji elektrycznej, grzejników elektrycznych, opraw oświetleniowych, gniazd i włączników. h) Wykończenie wnętrz, ściany - białe, podłoga linoleum techniczne lub wykładzina przemysłowa, okna aluminiowe, przesuwne otwierano uchylne, 2 szybowe, (kolor czarny lub ciemny grafit, antracyt). i) Wykonanie przyłączy instalacyjnych (instalacja zapewniająca min 10kW na każdy z 2 pawilonów). Przyłącze wykonać z budynku rzeźby w granicy działki do pawilonów. Przyłącz prowadzić w ziemi, w peszlu ochronnym. j) Montaż powierzchni tarasowej z deski kompozytowej o układzie i powierzchni pokazanej na koncepcji. k) Wykonanie wszelkich niezbędnych prac budowlanych i porządkowych po zakończeniu prac montażowych w celu doprowadzania obiektów i terenu do stanu użytkowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: 1) Załącznik nr 2 do SIWZ – formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną / osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Oświadczenia, o których mowa w części III.3) niniejszego ogłoszenia. 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 5) Zobowiązanie (oryginał) innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane - jeśli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu - według załącznika nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie pełno branżowych dokumentacji projektowo kosztorysowych dla obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Korzenna, z podziałem na części.
Dodano: 2024-07-03 - Opracowanie Programu Funkcjonalno – Użytkowego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na rozbudowie pawilonu nr 1 i budowie nowego budynku z przeznaczeniem na udzielanie świadczeń zdrowot..
Dodano: 2024-06-14 - Opracowanie pełno branżowych dokumentacji projektowo kosztorysowych dla obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Korzenna, z podziałem na części.
Dodano: 2024-06-10 - Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej zadania pod nazwą „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi i biurowymi („Osiedle Centrum”), z garażami podzie...
Dodano: 2024-06-05 - Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej zadania pod nazwą „Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego obejmującego segment mieszkalny z lokalami usługowymi („Millenium BIS”), z ......
Dodano: 2024-05-16 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pod nazwą „Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi i biurowymi („Zakole Dunajca”), z garażami podzie.........
Dodano: 2024-05-16 - Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej zadania pod nazwą „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi i biurowymi („Osiedle Centrum”), z garażami podzie...
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla inwestycji: „Przebudowa i rozbudowa budynku Starego Szpitala w Nowym Targu wraz z zagospodarowaniem terenu dla Akademii Nauk Stosowanych w NT”
Dodano: 2024-05-15 - Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej zadania pod nazwą „Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi i biurowymi („Osiedle Graniczne”), z garażami pod......
Dodano: 2024-04-22 - Opracowanie koncepcji architektoniczno - przestrzennej zadania pod nazwą „Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych z lokalami usługowymi i biurowymi („Zakole Dunajca”), z gara.........
Dodano: 2024-04-22