Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zamulenia nieczynnego kanału kanalizacji ogólnospławnego w międzytorzu ul. Warszawskiej na odcinku od Rynku do ul. Dudy -Gracza w Katowicach dla zadania Katowice - Oczyszczanie ścieków - Projekt nr 2000/PL/16/P

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2593303 , fax. 032 2593303,032 2598930
  • Data zamieszczenia: 2009-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4 4
    40-098 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2593303, fax. 032 2593303,032 2598930
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zamulenia nieczynnego kanału kanalizacji ogólnospławnego w międzytorzu ul. Warszawskiej na odcinku od Rynku do ul. Dudy -Gracza w Katowicach dla zadania Katowice - Oczyszczanie ścieków - Projekt nr 2000/PL/16/P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie zamulenia nieczynnego kanału kanalizacji ogólnospławnego w międzytorzu ul. Warszawskiej na odcinku od Rynku do ul. Dudy -Gracza w Katowicach dla zadania Katowice - Oczyszczanie ścieków - Projekt nr 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy mogą się ubiegać o udzielenie zamówienia jeśli spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp. tj. : a) dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienie, w szczególności: Projektant - uprawnienia do projektowania, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych oraz wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, Kierownik budowy - uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie - Prawo Budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i min. 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami i jest wpisany na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego, UWAGA! W sytuacji, gdy wykonawcy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że zostaną udostępnione. b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj: Wykonawcy posiadają doświadczenie i wykażą, że zaprojektowali jedno zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia rozumie się usługi i roboty związane z zamulaniem lub renowacją sieci kanalizacyjnej; lub robotami budowlanymi związanymi z stosowaniem mieszanek wypełniających. Wykonawcy posiadają doświadczenie i wykażą, że zrealizowali jedno zadanie porównywalne z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem roboty budowlane stanowiącym przedmiot zamówienia (patrz pkt. jw.). c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania. opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków zasada: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem składania ofert. oświadczenie, o treści określonej w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych usług w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, według wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji, wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Do wykazu należy dołączyć kserokopie wymaganych uprawnień i zaświadczenie o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w punkcie powyżej, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uwaga! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (DzU Nr 87 poz.605 ze zm). Oferty wspólne W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne, konsorcja) wykonawcy ustanawiają pełnomocnika, do wyboru A) lub B) : A/ do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo, B/do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie z zastrzeżeniem, że dokumenty podane poniżej muszą przedstawić osobno dla każdego z partnerów: spółki cywilne - dokumenty wymienione w pkt 1,3, konsorcja - dokumenty wymienione w pkt 1, 3, 4, 5,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach