Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg
- Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
- Data zamieszczenia: 2016-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
ul. Ks. P. Skargi 7 7
89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
REGON: 00052622200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia dla zadania Przebudowa ulicy Nadskakuły i odnogi ulicy 1 Maja w Nakle nad Notecią jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej na drodze gminnej 090836C na działkach o nr ew. 379 i 368/11. Zamówienie obejmuje: Zlecenie opracowania mapy do celów projektowych, wykonanie opinii technicznej w sprawie określenia warunków technicznych posadowienia drogi (w miarę potrzeby), sporządzenie projektu budowlanego, projektu wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wytyczenie i wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej, pełnienie nadzoru autorskiego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie elektronicznej stosowanej w Wydziale geodezji Starostwa Nakielskiego w Nakle nad Notecią oraz w formie papierowej, przygotowanie dokumentacji odbiorowej (operatu kolaudacyjnego), udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. W ramach niniejszego zamówienia publicznego Przedmiotem projektowania objęty jest cały wyżej opisany zakres. Przedmiotem wybudowania będzie część pierwsza wyżej opisanego zakresu. Przedmiot zamówienia objęty projektowaniem zostanie podzielony na dwie części: część pierwsza obejmie przebudowę ulicy Nadskakuły i odcinek odnogi ulicy 1 Maja o długości 75,0 m liczony od strony ulicy Nadskakuły. część druga - pozostała część odnogi ulicy 1 Maja w zakresie wybudowania nie będzie przedmiotem niniejszego zamówienia lecz będzie przedmiotem zamówienia uzupełniającego. Przedmiotem zamówienia w zakresie wybudowania nie będą objęte: chodniki, wjazdy, zatoki postojowe, zieleń. Istniejące chodniki w dobrym stanie technicznym - w miarę możliwości należy zachować w stanie nienaruszonym. 2.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu - założenia do Projektu 1. Kategoria drogi - ulica, droga gminna. 2. Klasa techniczna D - lokalna dojazdowa, jednokierunkowa, w części (na zwężonym odcinku) - pieszojezdnia. 3. Ilość pasów ruchu - 1. 4. Kategoria ruchu KR 1. 5. Prędkość projektowa = 30 km/h. 6. Zasadnicza szerokość jezdni od 3,0 m z poszerzeniem na łuku do maksymalnie 5,0 m 7. Chodnik = min 1,50 m jeżeli warunki lokalizacyjne (szerokość działki drogowej) pozwolą. Istniejące chodniki w dobrym stanie technicznym - w miarę możliwości należy zachować w stanie nienaruszonym. 8. Zasadniczy spadek poprzeczny jezdni jednostronny = 2,00 %. 9. Zasadniczy spadek poprzeczny chodników jednostronny w kierunku do jezdni = 2,00 %. 10. Odwodnienie grawitacyjne powierzchniowe, oparte o spadki podłużne i poprzeczne, odprowadzające wody opadowe do wspomagających je projektowanych elementów odwodnienia punktowego . Konstrukcja założenia do projektu - parametry nie niższe od podanych: - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu) - podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - zramowanie konstrukcji krawężnikiem betonowym o wym. 15 x 22 x 100 - Odwodnienie do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej szt. 2. 2.2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Do załączonego Programu funkcjonalno-użytkowego nie załączono decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, gdyż inwestycja nie wymaga decyzji pozwolenia na budowę. Na terenie działki nr ewidencyjnym nr 379 i 368/11 w Nakle nad Notecią nie obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego. Droga będąca przedmiotem zamówienia posiada nawierzchnię utwardzoną nie ulepszoną. Przez drogę przebiegają: sieć energetyczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna, sieć gazowa. Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów omawianego zadania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) Sporządzenia aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. b) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu (Starosty Nakielskiego) na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań Ustawy [1]). c) Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia [2], dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. d) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych na wszystkie elementy realizowanych robót. e) Opracowanie i zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem, czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót f) Opracowanie, zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem i wprowadzenie (wybudowanie) stałej organizacji ruchu g) Realizacja robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. h) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. i) Przekazanie zrealizowanego obiektu zarządcy drogi. j) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w formie elektronicznej wektorowej dla potrzeb włączenia do zasobów geodezyjnych prowadzonych przez Wydział geodezji i Kartografii przy Starostwie Powiatowym w Nakle nad Notecią i w formie PDF dla Zamawiającego oraz 4 egz. w formie papierowej dala Zamawiającego. k) Przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego w oryginale - 1 egz., w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez kierownika budowy, w formie elektronicznej w PDF. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie koncepcji i dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla II etapu zadania inwestycyjnego pn. Przedłużenie ulicy Brzezinowej do połączenia z ul. Mielęcińską i ul. Letnią do Al. Jana Pawła II (2015-2018) według programu niskoemisyjnego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa trasy średnicowej - I etap od ul. Toruńskiej
Dodano: 2016-07-27 - Dokumentacja projektowa na zadanie: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 649 Pluskowęsy - Sierakowo na odc. od km 0+800,7 do km 6+350
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego
Dodano: 2016-07-25 - wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2512 Krężoły - Tuczno - zadanie nr 1; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2528C Murzynno - Żyrosławice - Opoczki - Przybranowo - zadanie nr 2; wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi powiatowej nr 2533C Lipie - Modliborzyce od m. Gąski do m. Modliborzyce - zadanie nr 3 - ponowny
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie projektu wielobranżowego oraz wymaganych opracowań dla zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej nr 1601C oraz części drogi powiatowej nr 1542C i drogi gminnej ul. Nowa w miejscowości Czarże polegająca na budowie ścieżki rowerowej relacji Dąbrowa Chełmińska-Czarże-Dębowiec, oraz Dąbrowa Chełmińska-Janowo
Dodano: 2016-07-18 - Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn.: Budowa przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Baruchowo
Dodano: 2016-07-08 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 1705C Wiewiórki - Nowa Wieś Królewska
Dodano: 2016-06-30 - Opracowanie dokumentacji projektowej: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 268 relacji Brzezie - Brześć Kujawski od km 9+640 do km 10+740 gmina Brześć Kujawski, powiat włocławski
Dodano: 2016-06-30 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego na zadanie pn. Rozbudowa mechaniczno - biologicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości 600 m3/d w Rogowie.
Dodano: 2016-06-22