Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Kołłątaja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

Gmina Nakło nad Notecią ogłasza przetarg

  • Adres: 89-100 Nakło nad Notecią, ul. Ks. P. Skargi 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 386 79 01 , fax. 52 386 79 02
  • Data zamieszczenia: 2016-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nakło nad Notecią
    ul. Ks. P. Skargi 7 7
    89-100 Nakło nad Notecią, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 386 79 01, fax. 52 386 79 02
    REGON: 00052622200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.naklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Kołłątaja w Nakle nad Notecią wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia dla zadania Przebudowa ulicy Kołłątaja w Nakle nad Notecią jest zaprojektowanie i budowa nawierzchni z kostki brukowej betonowej na drodze gminnej 090821C na działce o nr ew. 231. Zamówienie obejmuje: Zlecenie opracowania mapy do celów projektowych, wykonanie opinii technicznej w sprawie określenia warunków technicznych posadowienia drogi (w miarę potrzeby), sporządzenie projektu budowlano - wykonawczego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, uzyskanie wszystkich uzgodnień czy decyzji i realizacja zawartych w nich zaleceń, wytyczenie i wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższego projektu i specyfikacji technicznej, pełnienie nadzoru autorskiego, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie elektronicznej stosowanej w Wydziale geodezji Starostwa Nakielskiego w Nakle nad Notecią oraz w formie papierowej, przygotowanie dokumentacji odbiorowej (operatu kolaudacyjnego). 2.1. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu - założenia do Projektu 1. Kategoria drogi - ulica, droga gminna. 2. Klasa techniczna D - lokalna dojazdowa, jednokierunkowa. 3. Kategoria ruchu KR 1. 4. Prędkość projektowa = 30 km/h. 5. Zasadnicza szerokość jezdni = od 3,5 m z poszerzeniem na łuku do 5,0 m. 6. Zatoki postojowe szerokości = 2,5 m minimum 3 szt. o łącznej długości 30 mb w pełnej szerokości plus skosy wjazdowe i wyjazdowe. 7. Szerokość chodnika = min 1,50 m. 8. Zasadniczy spadek poprzeczny jezdni jednostronny = 2,00 %. 9. Zasadniczy spadek poprzeczny chodników jednostronny w kierunku do jezdni = 2,00 %. 10. Odwodnienie grawitacyjne powierzchniowe, oparte o spadki podłużne i poprzeczne, odprowadzające wody opadowe do wspomagających je projektowanych elementów odwodnienia punktowego . Konstrukcja założenia do projektu - parametry nie niższe od podanych: - wzmocnienie podłoża mieszanką związaną cementem C1.5/2.0 gr. 15 cm (nie dopuszcza się wykonania metodą na miejscu) - podbudowa z betonu C12/15 gr. 15 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm - zramowanie konstrukcji krawężnikiem betonowym o wym. 15 x 22 x 100 - Odwodnienie do projektowanych wpustów kanalizacji deszczowej szt. 2. Założenia szczegółowe - parametry nie niższe niż: a) w obrębie jezdni: - warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), - podsypka cementowo - piaskowa przygotowana w stosunku 1 : 4 o grubości warstwy równej 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu C12/15 o gr. 15,0 cm, - podłoże wzmocnione mieszanką zawiązaną cementem C1,5/2,0 gr. 15,0 cm. - podłoże rodzime, b) w obrębie projektowanych chodników: - warstwa ścieralna o gr. 6 cm (WBKB), - podsypka cementowo - piaskowa przygotowana w stosunku 1 : 4 o grubości warstwy równej 5 cm, - piaskowa warstwa odsączająca o grubości równej 15 cm wykonana z piasku o k > 8 m/dobę, - podłoże rodzime, c) w obrębie projektowanych zjazdów indywidualnych: - warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), - podsypka cementowo - piaskowa przygotowana w stosunku 1 : 4 o grubości warstwy równej 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu C12/15 o gr. 15 cm , - podłoże wzmocnione mieszanka związaną cementem C1,5/2,0 gr.15,0 cm, - podłoże rodzime, d) w obrębie zatok postojowych : - warstwa ścieralna o gr. 8 cm (WBKB), - podsypka cementowo - piaskowa przygotowana w stosunku 1 : 4 o grubości warstwy równej 3 cm, - podbudowa zasadnicza z betonu C12/15 o gr. 15,0 cm, - podłoże wzmocnione mieszanką zawiązaną cementem C1,5/2,0 gr. 15,0 cm. - podłoże rodzime, 2.3. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia Do załączonego Programu funkcjonalno-użytkowego nie załączono decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego, gdyż inwestycja nie wymaga pozwolenia na budowę. Na terenie działki nr ewidencyjnym nr 231 w Nakle nad Notecią nie obowiązuje plan zagospodarowania przestrzennego. Droga będąca przedmiotem zamówienia posiada nawierzchnię utwardzoną nie ulepszoną. Przez drogę przebiegają: sieć energetyczna, sieć wodociągowa, sieć kanalizacyjna, sieć telekomunikacyjna, sieć gazowa. Przedmiotowa ulica jest drogą bez przejazdu. Początek trasy rozpoczyna się od skrzyżowania z ul. Kochanowskiego. Program funkcjonalno-użytkowy określa wymagania dotyczące zaprojektowania, realizacji, odbioru i przekazania w użytkowanie wszystkich elementów omawianego zadania. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do: a) Sporządzenia aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych. b) Przygotowania odpowiednich dokumentów formalno-prawnych i uzyskanie na ich podstawie, w imieniu Zamawiającego, zgody właściwego organu (Starosty Nakielskiego) na prowadzenie robót, w oparciu o obowiązujące przepisy (wg wymagań ustawy Prawo budowlane. c) Opracowania dokumentacji projektowej, z uwzględnieniem wymagań Rozporządzenia, dla wszystkich branż w formie planów rysunków lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych, dokładną lokalizację i uwarunkowania ich wykonania. Koncepcja, Projekty budowlane i wykonawcze muszą być przedstawione do akceptacji Zamawiającemu. d) Opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na wszystkie elementy realizowanych robót. e) Opracowanie i zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem, czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót f) Opracowanie, zatwierdzenie z organem zarządzającym ruchem i wprowadzenie (wybudowanie) stałej organizacji ruchu g) Realizacja robót w oparciu o zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę Wykonawcy. h) Sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizowanymi robotami w ramach wynagrodzenia Wykonawcy. i) Przekazanie zrealizowanego obiektu zarządcy drogi. j) Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w formie elektronicznej wektorowej dla potrzeb włączenia do zasobów geodezyjnych prowadzonych przez Wydział geodezji i Kartografii przy Starostwie Powiatowym w Nakle nad Notecią i w formie PDF dla Zamawiającego oraz 4 egz. w formie papierowej dala Zamawiającego. k) Przekazanie Zamawiającemu kompletnego operatu kolaudacyjnego w oryginale - 1 egz. i w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez kierownika budowy a także w formie elektronicznej w PDF. Realizacja powyższego zakresu robót winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy (w tym w szczególności przepisy Prawa Budowlanego) przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym. Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad wykonaniem wszystkich robót objętych zadaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naklo.pl- zakładka bip. zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach