Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn Budowa zbiorczej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łopiennik Dolny Kolonia

Gmina Łopiennik Górny ogłasza przetarg

  • Adres: 22351 Łopiennik Górny, Łopiennik Górny
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 773 123 , fax. 825 773 010
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopiennik Górny
    Łopiennik Górny 1
    22351 Łopiennik Górny, woj. lubelskie
    tel. 825 773 123, fax. 825 773 010
    REGON: 11019794800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn Budowa zbiorczej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łopiennik Dolny Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej i na jej podstawie wykonanie robót dla zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zbiorczej oczyszczalni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łopiennik Dolny Kolonia”. 2. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia i jego zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych, dostaw oraz robót określa Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej zwany „PFU”), stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje: a) sporządzenie projektów wstępnych i uzyskanie dla nich akceptacji Zamawiającego, b) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej i uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień i pozwoleń, wraz z pozwoleniem na budowę, c) wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (po uzyskaniu pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych, prac montażowych i prób technologicznych, związanych z niezbędnymi urządzeniami, instalacjami technologicznymi (w tym rozruchu i próby eksploatacyjne) oraz przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem oczyszczalni w użytkowanie, d) dostawa i montaż wyposażenia technologicznego, sprzętu i maszyn na podstawie powyższych projektów, e) dostawa i montaż systemu zasilania obiektowego w energie elektryczną, sterowania, AKPiA i monitorowania stanów pracy wybudowanych obiektów, f) opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji, g) pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych wg sporządzonych opracowań projektowych, h) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich pozwoleń, decyzji i uzgodnień niezbędnych do użytkowania obiektu oraz pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4. Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego (budowlano-wykonawczego) wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i uzgodnień oraz wykonanie kompletnych robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. W szczególności zakres zamówienia obejmuje : a) projektowanie, b) realizację robót budowlano-montażowych, wraz z zagospodarowaniem terenu i obiektami małej architektury, c) zagospodarowanie odpadów powstających w trakcie budowy łącznie z osadami, szlamami z obiektów adaptowanych, d) przeprowadzenie prób końcowych i próby eksploatacyjnej, rozruchu oczyszczalni ścieków wraz ze szkoleniem personelu wyznaczonego przez Zamawiającego oraz ze sporządzeniem instrukcji eksploatacji oczyszczalni ścieków, e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, f) dostarczenie kompletnego wyposażenia BHP i p.poż, g) dostarczenie kompletnego wyposażenia konserwacyjnego oraz ujętego w PFU i dokumentacji przetargowej, h) uzyskanie pozwolenia wodno-prawnego, i) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i przekazać Zamawiającemu: 1) Zadanie 1: Opracowanie dokumentacji projektowej oczyszczalni ścieków: a) Projekt budowlany i wykonawczy (lub budowlano-wykonawczy będący podstawą do wystąpienia o pozwolenie na budowę) – w 5 egzemplarzach, b) Dokumentację geotechniczną – w 2 egz. c) Kosztorys inwestorski – w 2 egz. d) Przedmiar robót – w 2 egz. e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egz. f) Dokumentacja powykonawcza – w 3 egz. g) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków technicznych, uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę w tym między innymi decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizacje przedsięwzięcia, h) uzyskanie pozwolenia wodno – prawnego, i) uzyskanie warunków technicznych zasilania energetycznego projektowanej oczyszczalni oraz uzyskanie zapewnienia dostaw energii elektrycznej, musi zostać uwzględnione zamontowanie agregatu prądotwórczego na oczyszczalni, j) zamówienie nie obejmuje wykonania map do celów projektowych – Zamawiający posiada mapy do celów projektowych. 2) Zadanie 2: Opracowanie dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej – I etapu: a) Projekt budowlany i wykonawczy sieci kanalizacji sanitarnej – w 5 egz. b) Projekt budowlany i wykonawczy przyłączy kanalizacyjnych – w 5 egz. c) Kosztorys inwestorski dla budowy sieci kanalizacyjnej – w 2 egz. d) Kosztorys inwestorski dla budowy przyłączy kanalizacyjnych – w 2 egz. e) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót – w 2 egz. f) Dokumentacja powykonawcza – w 3 egz. g) uzyskanie wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych w tym ewentualnych decyzji środowiskowych i raportów oddziaływania na środowisko, decyzji pozwolenia wodno-prawnego wraz z prawomocnymi decyzjami pozwolenia na budowę, h) do obowiązków Wykonawcy nie będzie należało opracowanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych dla sieci kanalizacyjnej - Zamawiający posiada mapy do celów projektowych, i) uzyskanie zgody na wejście w teren i dysponowanie nieruchomością na cele budowlane w formie oświadczeń właścicieli nieruchomości, przez które będzie przebiegać projektowana kanalizacja sanitarna, przepompownia ścieków, droga dojazdowa, zasilanie energetyczne - treść przedmiotowych umów musi zostać wcześniej ustalona i zatwierdzona przez Zamawiającego, j) uzyskanie pisemnych oświadczeń potwierdzających chęć wykonania przyłącza kanalizacyjnego do poszczególnych budynków oraz w razie potrzeby oświadczeń wyrażających zgodę na wejście w teren w celu wykonania przyłącza. W przypadku braku zainteresowania wykonaniem przyłącza należy to potwierdzić oświadczeniem o rezygnacji. Oświadczenia właścicieli nieruchomości, na których przebiegać będzie projektowana kanalizacja sanitarna Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie elektronicznej (format pdf.) oraz oryginały w wersji papierowej, k) w przypadku projektowania przepompowni ścieków, projektant musi przewidzieć rozwiązania zapewniające dostęp przewidzianego urządzenia do drogi publicznej (zjazd z drogi publicznej do przepompowni, dojazd). Przepompownie ścieków muszą być zaprojektowane przy zachowaniu warunków: teren przepompowni musi być ogrodzony, projektowana przepompownia musi być przystosowana do wykorzystania monitoringu przepompowni ścieków (GSM/GPRS), do każdej przepompowni muszą być uzyskane warunki techniczne przyłączenia do sieci elektroenergetycznej z Zakładu Energetycznego oraz opracowane projekty budowlane i wykonawcze zasilania energetycznego projektowanych przepompowni. Całość opracowania w/w dokumentów oprócz wersji papierowej Wykonawca przekaże także w wersji elektronicznej edytowalnej oraz z rozszerzeniem PDF na nośniku elektronicznym. 6. Uwagi i wymagania dodatkowe: a) Zgodnie z opracowaną koncepcją kanalizacji dla obszaru całej gminy (załącznik nr 7 do SIWZ) oszacowano oczyszczalnię ścieków przystosowaną do obciążenia hydraulicznego 260 m3/dobę. W związku z etapowaniem inwestycji i ograniczeniem zakresu zamiaru inwestycyjnego do I etapu kanalizacji sanitarnej wydajność oczyszczalni określono na 150m3/d, a zaprojektowana oczyszczalnia powinna posiadać możliwość rozbudowy w przyszłości, podczas realizacji kolejnych etapów budowy kanalizacji sanitarnej. Oczyszczalnia zlokalizowana będzie w miejscowości Łopiennik Dolny Kolonia, na działce o numerze ewidencyjnym 107/8. Powierzchnia działki wynosi ok. 50 arów. b) Program funkcjonalno-użytkowy dla kanalizacji sanitarnej obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla I etapu sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami. Obręb obszarów miejscowości przewidzianych do skanalizowania (Etap 1) obejmuje Łopiennik Górny, Łopiennik Dolny Kolonia, Łopiennik Dolny, Łopiennik Nadrzeczny. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca opracuje dokumentację projektową oraz wykonana roboty budowlane kanalizacji sanitarnej wyłącznie dla odcinka wskazanego w pkt. „a” Rdz. 1.2.2.3 PFU. (zakres zamówienia oznaczono na mapie wchodzącej w skład załącznika nr 7 do SIWZ). Pozostałe odcinki I Etapu sieci kanalizacji sanitarnej Zamawiający zleci do zaprojektowania i wybudowania w ramach kolejnego etapu rozbudowy sieci kanalizacyjnej (odrębnego zamówienia). c) System kanalizacyjny wraz z procesem oczyszczania należy zaprojektować w sposób optymalny pod względem technologicznym oraz ekonomicznym w szczególności mając na uwadze koszty inwestycyjne oraz eksploatacyjne. d) Przyłącza powinny być zaprojektowane w taki sposób, aby pierwsza studnia kanalizacyjna na projektowanym przyłączu leżąca na działce budynku przyłączanego, znajdowała się możliwie jak najbliżej granicy tej działki przy uwzględnieniu norm projektowania. e) W dokumentacji projektowej (część opisowa i część graficzna) należy oddzielnie przedstawić projektowaną sieć kanalizacji sanitarnej obejmującą kolektory główne, kolektory boczne oraz kanały do pierwszej studni kanalizacyjnej na działkach podmiotów przyłączanych, osobno zaś przedstawić część projektową dotyczącą przyłączy kanalizacyjnych od w/w studni na działkach prywatnych do poszczególnych budynków (wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej). Oznaczenie przyłączy kanalizacji sanitarnej oraz oznaczenie projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej należy oznaczyć odmiennymi, wyraźnymi kolorami. Podział projektowy odnośnie sieci oraz przyłączy należy uwzględnić również w dokumentacji kosztorysowej. f) Na każdym etapie projektowania wymagane jest zachowanie ścisłego kontaktu z Zamawiającym oraz uwzględnienie jego sugestii i weryfikacji dotyczących rozwiązań technicznych i lokalizacyjnych, a w szczególności uzgodnienie z Zamawiającym specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, g) Sugestie Zamawiającego dotyczące szczegółowych rozwiązań technicznych, nie kolidujące z ogólnym rozwiązaniem proponowanym przez Wykonawcę, będą wiążące dla Wykonawcy, h) Oczyszczalnia musi posiadać możliwość przyjmowania osadu z przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych na terenie gminy Łopiennik Górny, uwzględniona zostanie myjnia przystosowana do mycia i dezynfekcji pojazdów do transportu osadu oraz samochodów specjalistycznych do wywozu nieczystości stałych i płynnych (z uwagi na brak innej oczyszczalni na terenie gminy znaczna część ścieków będzie dowożona), i) Technologia oczyszczania ścieków powinna odpowiadać najlepszym rozwiązaniom w tym względzie dostępnym na rynku oraz powinna przewidywać możliwość "modułowej" rozbudowy oczyszczalni w ramach realizacji kolejnych etapów inwestycji. W ramach realizowanego I etapu zadania inwestycyjnego wydajność oczyszczalni określono parametrami: RLM – 1200 i Qśrd = 150m3/d. Należy zaprojektować oczyszczalnię z możliwością rozbudowy do osiągnięcia parametrów RLM = 2133 i Qśr/d= ok. 260 m³/d. j) W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym zakresu wprowadzanych rozwiązań projektowych oraz planowanych do zastosowania urządzeń, k) Wykonawca zobowiązany jest do przeniesienia na Zamawiającego praw własności intelektualnej oraz udzielenia licencji na zasadach określonych we wzorze umowy. 7. W zakresie wykonania robót wykonawca wykona oczyszczalnię i kanalizację sanitarną zgodnie z zaakceptowanymi przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego i Zamawiającego projektami budowlanymi oraz projektami wykonawczymi (budowlano-wykonawczymi) oczyszczalni i kanalizacji. W szczególności wykonane zostaną: a) Prace przygotowawcze i pomocnicze: - zagospodarowanie placu budowy, w tym zaplecze budowy, doprowadzenie mediów niezbędnych dla Wykonawcy dla potrzeb budowy, ogrodzenia tymczasowe, drogi dojazdowe do obiektów, urządzenia ppoż. i BHP, - pełna obsługa geodezyjna na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie wierceń geologicznych, b) Roboty budowlane, rozbiórkowe i wykończeniowe, w tym: roboty ziemne, betonowe i żelbetowe, roboty budowlane wraz z ich kompletnym wykończeniem, pozostałe roboty budowlane i wykończeniowe, c) Wykonanie obiektów technologicznych wraz z zainstalowanymi maszynami i urządzeniami oraz prace montażowo – instalacyjne, d) Wykonanie sieci, w tym sieci kanalizacyjne sanitarne, sieć kanalizacyjna deszczowa (jeśli będzie konieczna), sieć wodociągowa, sieć wody technologicznej, sieci międzyobiektowe, e) Wykonanie instalacji elektrycznych i AKPiA, f) Zagospodarowanie terenu: drogi i ciągi komunikacyjne na terenie oczyszczalni, w tym parkingi i chodniki, odwodnienia powierzchniowe, ukształtowanie terenu i zieleń, ogrodzenie terenu, g) Pozostałe prace i dostawy niezbędne do kompletnego zrealizowania oczyszczalni i kanalizacji, uzyskanie pozwoleń wymaganych prawem oraz przekazanie obiektów do eksploatacji i użytkowania. 8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Nie wykazanie przez Wykonawcę, iż proponowane rozwiązania w stopniu równoważnym spełniają określone wymagania będzie skutkowało uznaniem oferty za niezgodną z SIWZ oraz PFU, a w konsekwencji jej odrzuceniem. 9. Podane w programie funkcjonalno – użytkowym nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych”. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. 10. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości). 11. Zamawiający zaleca aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu postępowania, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Ryzyko rezygnacji z oględzin i wizji lokalnej obciąża Wykonawcę składającego ofertę. 12. Wymagania dotyczące gwarancji: - na wykonaną kompletną Dokumentację Projektowo - Kosztorysową – a także odrębnie dla poszczególnych projektów objętych tą dokumentacją, na okres 36 miesięcy od daty odbioru dokumentacji potwierdzonej stosownym protokołem odbioru sporządzonym przez Wykonawcę i Zamawiającego. Gwarancja dotyczy odpowiedzialności szczególnie za wady ukryte oraz jakości opracowanej dokumentacji. Wykonawca gwarantuje tym samym, że po odbiorze dokumentacji nie ujawnią się żadne wady projektu budowlanego i wykonawczego. Wadą będzie w szczególności taka cecha dokumentacji, która doprowadziła do wady części lub całości inwestycji. W przypadku gdy wada doprowadzi do pomniejszenia wartości użytkowej lub technicznej dokumentacji, koszty jej usunięcia poniesie Wykonawca. - na roboty budowlano-montażowe – minimum 60 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji - na dostarczone materiały i urządzenia – minimum 60 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji - gwarancje technologiczne (wymagane parametry jakości ścieków oczyszczonych) – minimum 60 miesięcy od daty podpisania przez Strony protokołu odbioru końcowego inwestycji - rękojmia za wady fizyczne i prawne na materiały, urządzenia i oprogramowanie oraz wszelkie prace, w tym roboty budowlane wykonane w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, na okres równy okresom gwarancji. Wykonawca określi okres gwarancji indywidualnie w ofercie. Okres gwarancji na roboty budowlano-montażowe punktowany jest przy ocenie ofert zgodnie z SIWZ. Wykonawca, który oferuje okres gwarancji dłuższy niż wymagany minimalny okres gwarancji otrzyma przy ocenie ofert dodatkowe punkty w kryterium „okres gwarancji”, zgodnie z zasadami określonymi w Rdz. XIII SIWZ. 13. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. 2016 poz. 1666).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Krasnymstawie Oddział w Łopienniku nr konta: 91 8200 1018 2002 1800 0172 0003 z podaniem tytułu: „wadium, nr sprawy GKI.271.06.2017”. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Łopiennik Górny, 22-351 Łopiennik Górny w kancelarii pok. 1 lub dołączyć do oferty. 7. Z treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium w formach wymienionych w ust. 2 pkt. 2-5 musi być wystawione na Gminę Łopiennik Górny. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od wyznaczenia szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Łopiennik Górny, 22-351 Łopiennik Górny w kancelarii pok. 1 lub dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach