Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną.”

Muzeum Tradycji Niepodległościowych ogłasza przetarg

  • Adres: 90706 Łódź, ul. Gdańska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6327112, 6322044, 6553666 , fax. 426 364 404
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Tradycji Niepodległościowych
    ul. Gdańska 13
    90706 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6327112, 6322044, 6553666, fax. 426 364 404
    REGON: 27779900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzeumtradycji.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną.” Część 1 – Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów Oddziału Martyrologii Radogoszcz, który realizowany będzie w ramach Projektu „Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną.” Zakres zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji. Etap I – dokumentacja projektowa Projekty budowlano - wykonawcze należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań określonych w programie funkcjonalno – użytkowym, audycie energetycznym oraz przeprowadzonych wizji lokalnych. Wszystkie wprowadzone rozwiązania należy uzgodnić z Konserwatorem Zabytków oraz Zamawiającym. Przed przystąpieniem do prac renowacyjnych należy sporządzić program prac konserwatorskich w niezbędnym zakresie. Sporządzając dokumentację projektową należy również wziąć pod uwagę przyszłe wyposażenie obiektu i w taki sposób zaplanować układ wszystkich instalacji oraz ich moc i wydajność, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu. W ramach zamówienia należy również wykonać koncepcję lokalizacji przyszłego wyposażenia obiektu wraz z doborem niezbędnych urządzeń. Zamawiający zastrzega konieczność organizacji konsultacji roboczych oraz organizowania cotygodniowych spotkań roboczych na etapie projektowania w celu uściślenia i uzgodnienia proponowanych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w ustalonych przez niego terminach. Wymaga się również udzielania wyjaśnień, uzupełnień do dokumentacji projektowej w terminie max do 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego oraz stawiania się na obiekt na wezwanie Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie powinno być przesłane fax/email min. na 2 dni robocze przed terminem spotkania. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlano - wykonawczy uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem „wytycznych do projektu”) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami). Część dotycząca projektu wykonawczego powinna zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). W zakres dokumentacji projektowej wchodzi również sporządzenie odpowiednich projektów warsztatowych. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż objętych zakresem dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) c) Przedmiary robót dla każdej branży (w tym rozbiórki i wyposażenia) z podaniem wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. d) Instrukcję bezpieczeństwa p.poż. – załącznik do projektu budowlanego, e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. – załącznik do projektu budowlanego, f) Inną dokumentację niezbędną do realizacji robót budowlanych. g) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowo-kosztorysowej zapisaną na płycie CD lub DVD, w wersji modyfikowalnej (rozszerzenia: doc, dwg, ath) i niemodyfikowalnej (rozszerzenia: pdf), wersja elektroniczna ma odpowiadać wersji papierowej i musi być uporządkowana, powinna zawierać wszystkie opracowania występujące w wersji papierowej, płytę z wersją elektroniczną dokumentacji Wykonawca winien opisać w sposób trwały – nadruk komputerowy – umieszczając następujące informacje na płycie: nazwę i adres jednostki projektowej, nazwę i adres obiektu budowlanego. Etap II – roboty budowlane Wymagany zakres robót obejmuje poszczególne obiekty znajdujące się na terenie Oddziału Martyrologii Radogoszcz w skład których wchodzą: a) Budynek wystawienniczy Oddział Martyrologii Radogoszcz W budynku wystawienniczym planowany jest szereg prac remontowych i związanych z wykonaniem nowej aranżacji pomieszczeń. Budynek należy dostosować do potrzeb osób niepełnosprawnych. Należy również stworzyć przestrzeń na potrzeby prowadzenia warsztatów oraz spotkań dla dzieci i młodzieży. Należy również wykonać niezbędne prace instalacje na potrzeby instalacji nowego wyposażenia. Ważnym elementem prac jest również zabezpieczenie obiektu przed podciąganiem wilgoci. Technologię należy ustalić po wykonaniu niezbędnych badań i odkrywek. Należy również przewidzieć prace renowacyjne przy pomniku znajdującym się w ścianie. Ściany od stron północno-wschodniej oraz północno-zachodniej docieplone warstwą styropianu należy wykończyć poprzez ułożenie warstwy wierzchniej tynku. Ściany szczytowe zamykające szedy wykonane z cegieł pełnych należy zakonserwować i zabezpieczyć jak ściany frontową i od dziedzińca. Naprawić i uzupełnić tynki. W ramach robót remontowych należy wykonać docieplenie dachu, instalację grzewczą uniemożliwiającą zaleganie śniegu i lodu w szedach oraz rurach spustowych tzw. elektronagrzew. W ramach prac termomodernizacyjnych związanych z dociepleniem dachu, wymiana naświetli oraz stolarki otworowej planowana jest również wymian instalacji c.o. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania grzejników z zastosowaniem głowic termostatycznych i zaworów pod pionowych oraz wymiana starego kotła grzewczego (wymiana starego kotła zawarta jest w audycie dla budynku administarcyjno – magazynowego) poprawi całkowitą sprawność systemu centralnego ogrzewania. b) Budynek klatki schodowej W ramach remontu należy wykonać wszelkie prace konserwatorskie m.in. calu zabezpieczenia oryginalnych fragmentów ścian wewnętrznych stanowiących wartość historyczną. W ramach remontu należy również wykonać nowe pokrycie dachu. Z uwagi na fakt, że oryginalnie dach wykonany był w konstrukcji drewnianej, należy rozważyć wykonanie osłonięcia przesklepienia klatki schodowej imitujące ówczesną więźbę dachową. Planowane są również prace związane z umożliwieniem dostępu osobom niepełnosprawnym do budynku. c) Budynek administracyjno-magazynowy W ramach prac remontowych w obiekcie planowana jest m.in. nowa aranżacja przestrzeni w tym dla potrzeb pracowników biurowych, pomieszczeń na pracownię konserwatorsko-warsztatową pomieszczeń dla potrzeb obsługi klienta, pomieszczeń magazynowo- archiwalnych. Przewiduje się również dociepleniem dachu, wymianę drzwi i świetlika w budynku, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, grzejników z zastosowaniem głowic termostatycznych i zaworów podpionowych oraz wymiana starego kotła grzewczego. W celu zabezpieczenia istniejących zbiorów należy wykonać instalację wentylacyjno -klimatyzacyjną wraz z odpowiednią aparatura pomiarową do wszystkich pomieszczeń w których znajdują się i znajdować się będą zbiory. Należy wykonać również instalację monitorującą warunki mikroklimatyczne w pomieszczeniach. Obiekt należy wyposażyć w niezbędną instalację kontroli dostępu do wybranych pomieszczeń, instalację alarmową i monitoringu. W ramach remontu należy przewidzieć prace konserwatorskie polegające na odgrzybianiu i osuszeniu ścian oraz zabezpieczeniu ścian przed podciąganiem wilgoci, we wszystkich budynkach Oddziału Martyrologii Radogoszcz. • Wyposażenie W ramach projektu w celu realizacji oferty kulturalnej do obiektu zostanie dostarczone niezbędne wyposażenie do obsługi zarówno obecnej jak i nowej ekspozycji wystawienniczej i edukacyjnej. Przewiduje się montaż nowoczesnej infrastruktury technicznej i multimedialnej umożliwiającej elastyczne aranżowanie wystaw. Przewiduje się również wykorzystanie technologii informacyjno – komunikacyjnych w celu obsługi zwiedzających. W związku z planowanym zakupem wyposażenia należy dostosować istniejące w obiektach instalacje w niezbędnym zakresie do obsługi dostarczonego sprzętu. Dostarczone wyposażenie będzie obejmowało m.in.  Meble, wyposażenie pracowni i magazynów. UWAGA!! W równoległym czasie trwania projektu, na terenie Oddziału Martyrologii Radogoszcz, realizowany będzie projekt pn. „ZABRAŁ ICH OGIEŃ… PIEKŁO WIĘZIENIA NA RADOGOSZCZU W ŚWIETLE LOSÓW LUDNOŚCI KRAJU WARTY W OKRESIE II WOJNY ŚWIATOWEJ” Część 2 - Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie remontu obiektów Oddziału Radegast, który realizowany będzie w ramach Projektu „Budowanie nowoczesnego muzeum dzięki innowacyjnym rozwiązaniom. Muzeum Tradycji Niepodległościowych w Łodzi placówką kreatywną.” Zakres zamówienia obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji technicznej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych decyzji i zgód, oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej dokumentacji. Etap I – dokumentacja projektowa Projekty budowlano - wykonawcze należy sporządzić z uwzględnieniem wymagań określonych w programie funkcjonalno – użytkowym, audycie energetycznym oraz przeprowadzonych wizji lokalnych. Wszystkie wprowadzone rozwiązania należy uzgodnić z Konserwatorem Zabytków oraz właścicielem praw autorskich. Sporządzając dokumentację projektową należy wziąć pod uwagę przyszłe wyposażenie obiektu i w taki sposób zaplanować układ wszystkich instalacji oraz ich moc i wydajność, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie obiektu. W ramach zamówienia należy również wykonać koncepcję lokalizacji przyszłego wyposażenia obiektu wraz z doborem niezbędnych urządzeń. Zamawiający zastrzega konieczność organizacji konsultacji roboczych oraz organizowania cotygodniowych spotkań roboczych na etapie projektowania w celu uściślenia i uzgodnienia proponowanych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia. Spotkania będą odbywały się w siedzibie Zamawiającego w ustalonych przez niego terminach. Wymaga się również udzielania wyjaśnień, uzupełnień do dokumentacji projektowej w terminie max do 3 dni od zgłoszenia uwag przez Zamawiającego oraz stawiania się na obiekt na wezwanie Zamawiającego, przy czym wezwanie lub zawiadomienie powinno być przesłane (fax.) min. na 2 dni robocze przed terminem spotkania. W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt budowlano - wykonawczy uwzględniający wszystkie niezbędne branże (z uwzględnieniem „wytycznych do projektu”) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami). Część dotycząca projektu wykonawczego powinna zostać wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 ). W zakres dokumentacji projektowej wchodzi również sporządzenie odpowiednich projektów warsztatowych oraz programów prac konserwatorskich dla tych elementów które będą podlegały wykonaniu tych prac (np. stolarka okienna, posadzka ceramiczna, okładzina). b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych wszystkich branż objętych zakresem dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) c) Przedmiary robót dla każdej branży (w tym rozbiórki i wyposażenia) z podaniem wyliczenia i zestawienia ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z projektów oraz podstaw wyceny zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. d) Instrukcję bezpieczeństwa p.poż. – załącznik do projektu budowlanego, e) Informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. – załącznik do projektu budowlanego, f) Inną dokumentację niezbędną do realizacji robót budowlanych. g) Wersję elektroniczną dokumentacji projektowo-kosztorysowej zapisaną na płycie CD lub DVD, w wersji modyfikowalnej (rozszerzenia: doc, dwg, ath) i niemodyfikowalnej (rozszerzenia: pdf), wersja elektroniczna ma odpowiadać wersji papierowej i musi być uporządkowana, powinna zawierać wszystkie opracowania występujące w wersji papierowej, płytę z wersją elektroniczną dokumentacji Wykonawca winien opisać w sposób trwały – nadruk komputerowy – umieszczając następujące informacje na płycie: nazwę i adres jednostki projektowej, nazwę i adres obiektu budowlanego, inwestor. Etap II – roboty budowlane Wymagany zakres robót obejmuje poszczególne obiekty znajdujące się na terenie Oddziału Radegast w skład których wchodzą: a) Budynek muzeum martyrologii Żydów – Stacja Radegast (budynek administracyjno-wystawienniczy) Dla budynku głównego Muzeum planowane są prace termomodernizacyjne. Zakres prac obejmuje wstawienie okien połaciowych. Ponadto zrealizowana zostanie wymiana centrali wentylacyjno – klimatyzacyjnej na centralę z odzyskiem ciepła. Planowane jest również przełączenie obiektu do miejskiej sieci ciepłowniczej, która spowoduje konieczność wymiany węzła cieplnego. W ramach prac remontowych na terenie obiektu należy wykonać szereg prac termomodernizacyjnych w skład których wchodzi docieplenie dachu obiektu. W zakresie robót renowacyjnych należy przewidzieć wymianę uszkodzonych elementów elewacji budynku, jak również naprawę i zabezpieczanie powierzchni rampy zlokalizowanej po obu stronach wzdłuż budynku oraz przy wschodniej ścianie szczytowej obiektu. W wewnątrz budynków wykonać należy wszelkie prace konserwatorskie i zabezpieczające posadzki oraz odświeżyć i zabezpieczyć ściany. Ponadto należy przebudować klatkę schodową w celu wygospodarowania dodatkowej powierzchni dla poprawy funkcjonalności pomieszczenia biurowego znajdującego się na antresoli. W ramach realizacji zadania należy ponadto wydzielić dodatkowe pomieszczenie na toaletę. Z uwagi na niewystarczającą pojemność istniejącego zbiornika bezodpływowego, zbiornik ten powinien być zwiększony i dostosowany do istniejących potrzeb. Z uwagi na zabytkowy charakter obiektu podczas remontu budynku Stacji Radegast zachowano oryginalną stolarkę okienną od zewnątrz i zamontowano nową od wewnątrz. Okna zewnętrzne wymagają prac konserwatorskich, wymiany zniszczonych elementów i okuć oraz ponownego zabezpieczenia drewna przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Podobnie jak w przypadku okien w obiekcie zastosowano podwójne drzwi, które wymagają prostowania skrzydeł, wymiany prowadnic i konserwacji podwieszenia. W budynku zostanie wymieniona centrala wentylacyjna na nową z odzyskiem ciepła oraz przebudowana zostanie instalacja elektryczna, słaboprądowa (w tym teleinformatyczna) w celu obsługi nowego wyposażenia. Ponadto zostaną zmodernizowane istniejące systemy włamaniowe i monitoringu. Dodatkowo planuje się likwidacje istniejącego ogrzewania olejowego i podłączenie obiektu do miejskiej sieci c.o. wraz z wykonaniem nowego węzła. b) Budynek Tunelu i Kolumny Pamięci W ramach prac remontowych należy przewidzieć wymianę pokrycia z papy, wywołanie odpowiednich spadków, ewentualne zwiększenie przekroju wpustów przelewowych. W ramach robót remontowych należy przewidzieć również wymianę materiału wypełniającego dylatację oraz dodatkowe zabezpieczenie newralgicznych miejsc odróbkami blacharskimi, bądź systemowymi rozwiązaniami. • Wyposażenie W ramach projektu w celu realizacji oferty kulturalnej do obiektu zostanie dostarczone niezbędne wyposażenie do obsługi zarówno obecnej jak i nowej ekspozycji wystawienniczej i edukacyjnej. Przewiduje się montaż nowoczesnej infrastruktury technicznej i multimedialnej umożliwiającej elastyczne aranżowanie wystaw. Przewiduje się również wykorzystanie technologii informacyjno – komunikacyjnych w celu obsługi zwiedzających. W związku z planowanym zakupem wyposażenia należy dostosować istniejące w obiekcie instalacje w niezbędnym zakresie do obsługi dostarczonego sprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium, dla poszczególnych części w wysokości: część 1 – 40 000,00 zł część 2 – 10 000,00 zł 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu (m.in. gwarancji ubezpieczeniowej) winno wynikać, bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 4. Wadium musi obejmować termin związania ofertą. 5. Brak wniesienia wadium, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 12. Zamawiający zatrzymuje ponadto wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 40 1050 1461 1000 0024 3290 7034 w tytule: „Wadium dla postępowania nr ZP III/2017/RPO Dla części …….”. 14. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 15. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w terminie składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach