Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa skateparku w Parku 600-lecia w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa skateparku w Parku 600-lecia w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Budowa skateparku w Parku 600-lecia w Ostrowie Wielkopolskim I. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie dokumentacji projektowej dla skateparku, który będzie służył do jazdy na łyżworolkach, deskorolkach i rowerach bmx, 2. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 3. wykonanie, na podstawie ww. dokumentów robót budowlanych, celem zrealizowania zadania inwestycyjnego pn. Budowa skateparku w Parku 600-lecia. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. ETAP I - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla Skateparku w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę, w tym: a) sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej, b) opracowanie dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej (dokumentacja budowlana i wykonawcza może stanowić jedno opracowanie), c) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, d) wykonanie informacji dotyczącej BIOZ, e) wykonanie przedmiarów robót + kosztorysów uproszczonych robót branżowych (służące poglądowemu podziałowi kwoty ryczałtowej) 2. ETAP II - wykonanie robót budowlanych dla Skateparku wraz z infrastrukturą towarzyszącą: a) organizacja zaplecza budowy, wytyczenie obiektu na gruncie przez uprawnionego geodetę, b) wykonanie warstw podbudowy pod płytę oraz elementy lane skateparku, c) wykonanie nawierzchni skateparku gr. 15cm o pow. ok. 760,00 m2 jako zbrojonej płyty monolitycznej z betonu minimum C20/25 (B-25), d) wykonanie żelbetowych elementów lanych skateparku typu: quarterpipe o nieregularnych kształtach, murek spadowy, murek łamany, podjazd o nieregularnych kształtach przechodzący w funbox, manualbox, murek wielofunkcyjny, mini funbox piramida, schody, podjazd 90st., bank-wall 90st. z campingiem, gap + grindbox, bank z grindboxem, bank przechodzący w quarterpipe, murek prosty, funbox profilowany o nieregularnych kształtach - z betonu monolitycznego zbrojonego, wylewanego na mokro z wibroutwardzonego betonu C20/25 (B-25), e) montaż stalowych elementów skatingowych typu: poręcz spadowa (profil O), poręcz łamana (profil kwadratowy), poręcz prosta (profil O) - wykonanych z rur stalowych, malowanych (odporne na korozję atmosferyczną), f) wykonanie dojścia do obiektu, g) wykonanie robót instalacyjnych związanych z oświetleniem, odwodnieniem oraz monitoringiem skateparku, h) montaż wyposażenia dodatkowego: 2 ławki do siedzenia, 3 kosze na śmieci, 2 stoły piknikowe, wiata z profili stalowych z pokryciem z poliwęglanu, stojak dla 10 rowerów, tablica z Regulaminem użytkowania skateparku, i) przeszkolenie przedstawicieli Zamawiającego w zakresie konserwacji, użytkowania z przekazaniem pisemnych instrukcji użytkowania i ochrony obiektu, j) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, k) przywrócenie terenu zniszczonego podczas prowadzenia robót budowlanych, w tym zieleni, do stanu pierwotnego. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej w terenie. 2. Koszty utrzymania obiektu w tym koszty energii elektrycznej oraz zaopatrzenia w wodę do czasu odbioru końcowego robót ponosi wykonawca, 3. Wykonawca we własnym zakresie wygrodzi oraz zapewni ochronę placu budowy i znajdującego się na nim mienia, 4. Na dzień odbioru końcowego wymagane jest oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej powykonawczej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. program funkcjonalno-użytkowy wraz z załączoną koncepcją architektoniczną skateparku - załącznik nr 9, 2. warunki przyłączeniowe ENERGA - załącznik nr 10, 3. warunki przyłączeniowe WODKAN - załącznik nr 11. 4. kopia mapy zasadniczej - załącznik nr 12, 5. mapa do celów projektowych - załącznik nr 13, 6. Uchwała nr XXVI/378/2008 Rady Miejskiej Ostrowa Wielkopolskiego z dnia 30 października 2008 r. w sprawie uchwalenia zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Ostrowa Wielkopolskiego terenu w rejonie ul. Wiśniowej - część B - ODPIS - załącznik nr 14, 7. Koncepcja architektoniczna skateparku (załącznik nr 9, pkt III), może być wykorzystana jako materiał pomocniczy do opracowania dokumentacji projektowej. Wszelkie zmiany w stosunku do przedstawionej koncepcji architektonicznej skateparku będą wymagały pisemnej zgody zamawiającego. Po podpisaniu umowy wykonawca skateparku może na własny koszt i ryzyko przedstawić inną koncepcję jego budowy do akceptacji przez zamawiającego (okres podjęcia decyzji przez zamawiającego - do 15 dni roboczych - nie ma wpływu na termin etapu I, tj. przygotowania dokumentacji projektowej). W przypadku braku akceptacji nowej propozycji wykonawca niezwłocznie przystąpi do realizacji projektu wg załączonej koncepcji zamawiającego. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 145 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną