Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych wraz z nawierzchnią na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania – II postępowanie

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10083 Olsztyn, Al. Warszawska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (89) 52128 01 , fax. (89) 527 35 36, 5272307
  • Data zamieszczenia: 2018-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie
    Al. Warszawska 89
    10083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (89) 52128 01, fax. (89) 527 35 36, 5272307
    REGON: 1751157500179
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/pl/401/gddkia-olsztyn

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych wraz z nawierzchnią na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie wymiany urządzeń dylatacyjnych wraz z nawierzchnią na obiektach inżynierskich administrowanych przez GDDKiA Oddział w Olsztynie w podziale na 3 zadania: Zadanie nr 1 – teren Rejonu w Lidzbarku Warmińskim: - dk 16c w km 5+330 - miejscowość Kaplityny (wymiana dylatacji); - dk 16c w km 10+057 - miejscowość Barczewo (wymiana dylatacji); - dk 16c w km 11+707 - miejscowość Barczewo (wymiana dylatacji wraz z wymianą nawierzchni); - dk 16c w km 15+397 - miejscowość Kaplityny (wymiana dylatacji wraz z wymianą nawierzchni); Zadanie nr 2 – teren Rejonu w Elblągu: - dk nr S7 w km 79+810 (obwodnica Elbląga – całościowa wymiana obu dylatacji); - dk S7 w km 9+290 (wiadukt WD-20A nad torami kolejowymi – naprawa cząstkowa skoleinowanej dylatacji na jezdni lewej od strony Pasłęka); - dk S7 w km 8+750 (most M-19A – naprawa cząstkowa skoleinowanej dylatacji na jezdni lewej od strony Pasłęka); - dk S7 w km 5+950 (przejście podziemne PG-18 – naprawa cząstkowa skoleinowanych obu dylatacji na jezdni lewej); - dk S7 w km 1+670 (most M-16A – naprawa cząstkowa skoleinowanej dylatacji na jezdni lewej od strony Elbląga); Zadanie nr 3 – teren Rejonu w Ełku: - dk 16 km 263+031 - miejscowość Orzysz (wymiana dylatacji wraz z wymianą nawierzchni);
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 3.600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100); Zadanie nr 2: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Zadanie nr 3: 1.200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100);
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3) Ogłoszenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w pkt 2 powyżej składa każdy z Wykonawców. 3.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia, przy czym: 1) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Sekcji III.5) Ogłoszenia składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w III.1.3) Ogłoszenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach