Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego w budynku magazynu centralnego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie

Centrum Usług Wspólnych ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6946359 , fax. 22 6946076
  • Data zamieszczenia: 2011-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Wspólnych
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6946359, fax. 22 6946076
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego w budynku magazynu centralnego Centrum Usług Wspólnych przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest (w formule zaprojektuj i wykonaj) przebudowa istniejącego dźwigu osobowego zainstalowanego w budynku magazynowym zlokalizowanym na terenie CUW przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie oraz wykonanie niezbędnych robót remontowych szybu windowego oraz pomieszczenia maszynowni, w miejscu wskazanym na załączniku graficznym do Programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Istniejący dźwig, podlegający przebudowie, zamontowany jest w budynku magazynowo- biurowym, wybudowanym w 1966 r., w technologii szkieletu żelbetowego wypełnionego cegłą dziurawką. Szyb windowy w konstrukcji żelbetowej. Zgodnie z zasadami wiedzy technicznej należy zaprojektować i przebudować istniejący dźwig osobowy oraz wykonać niezbędne prace towarzyszące - montażowo-budowlano-instalacyjne. Wykorzystując nowoczesne rozwiązania. Zadanie będzie realizowane w dwóch etapach: I etap - prace projektowe: 1. inwentaryzacja oraz ekspertyzy i opinie techniczne w zakresie niezbędnym do celów projektowych - 3 egz., 2. koncepcja architektoniczna kabiny projektowanego dźwigu z koncepcją doboru technologii wykonania i eksploatacji, uzgodniona i zatwierdzona przez Zamawiającego, ze wstępnym planem organizacji robót - 4 egz., 3. projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę - 6 egz., 4. wielobranżowy projekt wykonawczy przebudowy dźwigu, remont szybu windowego oraz pomieszczenia maszynowni dźwigów, polegający na uzupełnieniu tynków, malowaniu, wymianie parapetów, wymianie drzwi - 6 egz., 5. pełny zakres opinii, uzgodnień, sprawdzeń rozwiązań projektowych i technologicznych w zakresie wynikającym z przepisów, w tym uzgodnienia p.poż i BHP - 6 egz., 6. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., 7. wytyczne do planu BIOZ - 3 egz. Wykonawca sporządzi ww. opracowania projektowe w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej w ilościach egzemplarzy wskazanych powyżej i przedłoży Zamawiającemu do oceny i weryfikacji. Opracowania w swej formie i treści winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 03.07.2003r. (Dz. U. Nr 120 poz. 1133) w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz wymaganiami wynikającymi z Prawa Budowlanego, przepisów przeciwpożarowych i BHP, Polskich Norm i przepisów branżowych. Kompleksowa realizacja prac budowlanych, montażowych oraz instalacyjnych na podstawie opracowanej dokumentacji będzie możliwa jedynie po uzyskaniu pozytywnej, pisemnej opinii ze strony Zamawiającego oraz uzyskaniu wymaganych uzgodnień i pozwoleń. Wszelkie próby, badania, pomiary zarówno do celów projektowych, jak i wykonawczych winny być przeprowadzone przez Wykonawcę, ujęte w kosztach ogólnych zamówienia i nie mogą stanowić podstawy do uzyskania wynagrodzenia dodatkowego. II etap - Roboty montażowo-budowlano-instalacyjne zgodne z zatwierdzoną dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami, normami, w tym m.in.: 1. demontaż istniejącego dźwigu osobowego i składowanie na terenie CUW przy ul. Powsińskiej 69/71 w Warszawie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 2. kompleksowe roboty budowlane, dostawa i montaż nowego dźwigu; 3. demontaż istniejącego zasilania wraz z tablicami i wyłącznikami (TMD, TOM, WD) oraz instalacji elektrycznych w maszynowni i szybie windowym, 4. wykonanie kompletnej instalacji zasilająco-sterowniczej, uziemiającej i połączeń wyrównawczych dla urządzeń dźwigowych oraz instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych w maszynowni i szybie windowym, 5. wykonanie powiązań automatyki sterowania dźwigu z istniejącą instalacją sygnalizacji p.poż. oraz łączności telefonicznej z wytypowanym punktem powiadamiania. 6. remont szybu windowego i pomieszczenia maszynowni, w tym naprawa tynków, malowanie, montaż zewnętrznego parapetu okiennego; 7. niezbędne prace budowlane pomontażowe i wykończeniowe, doprowadzające miejsce do stanu pierwotnego, w tym uzupełnienie tynków uszczelnienie dachu maszynowni, wymiana okładzin podłogowych, wymiana drzwi wejściowych do maszynowni z ościeżnicą, wykonanie zewnętrznej obróbki okna maszynowni, 8. odbiór techniczny zgodnie z wymaganiami UDT i przekazanie do eksploatacji wraz z dokumentacją rejestracyjną dźwigu, 9. objaśnienia dla użytkownika - przeszkolenie wskazanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji zamontowanego dźwigu, 10. serwis gwarancyjny urządzeń w okresie obowiązywania gwarancji, 11. dostarczenie dokumentacji technicznej urządzenia z instrukcjami obsługi, konserwacji, eksploatacji, 12. wykonanie dokumentacji powykonawczej z pełnymi i niezbędnymi pomiarami, atestami, dopuszczeniami, certyfikatami itp. 13. sporządzenie dokumentacji do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego. Zamawiający będzie na bieżąco kontrolował jakość i sposób montowanych elementów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca umieścił odpowiednie piktogramy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący Załącznik 5 do SIWZ oraz Istotnych Postanowieniach Umowy stanowiących załącznik 2 do SIWZ. Szczególne obowiązki Wykonawcy: Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92 poz. 881)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 424164006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 126 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5500,00 PLN, słownie pięć tysięcy pięćset PLN FORMA WADIUM Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz.275). TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w Rozdziale VII, podrozdział I pkt 1. 2. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Kredyt Bank S. A. V O/Warszawa nr konta 97 1500 1272 1212 7006 3349 0000. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w podrozdziale II, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp. 4. Wadium powinno być oznaczone w następujący sposób: WADIUM - nr zamówienia WIR/PN/111/11 - zaprojektowanie i wykonanie wymiany dźwigu osobowego. 5. Dokument wadium wniesionego w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (także na przedłużony okres związania ofertą), w wymaganej wysokości lub dopuszczonej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. ZWROT WADIUM, ZATRZYMANIE WADIUM Zasady zwrotu lub zatrzymania wadium określa Dział II rozdział 3 art. 46 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.cuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną