Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WINDY OSOBOWEJ W BUDYNKU DWUKONDYGNACYJNYM NR H NA TERENIE MAZOWIECKIEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO DREWNICA SP. Z O.O.”

Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, Rychlińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Wojewódzki Drewnica Sp. z o.o.
    Rychlińskiego 1
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. (22) 419 72 46, , fax. (22) 419 70 04
    REGON: 14225627000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drewnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE WINDY OSOBOWEJ W BUDYNKU DWUKONDYGNACYJNYM NR H NA TERENIE MAZOWIECKIEGO SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO DREWNICA SP. Z O.O.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa windy osobowej wraz z wykonaniem robót budowlanych w budynku dwukondygnacyjnym nr H na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o.” w ramach Programu „Poprawa funkcjonalności i efektywności kosztowej leczenie psychiatrycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim Drewnica w tym: sprzedaż, dostawa, montaż i uruchomienie fabrycznie nowej windy przystosowanej dla transportu osób niepełnosprawnych w wybudowanym szachcie windowym, w tym w szczególności wraz z odbiorem technicznym: a) opracowanie i zatwierdzenie dokumentacji wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego b) dostarczenie windy oraz jej elementów na miejsce montażu c) montaż kompletnej windy spełniającej wymagania określone w PFU, d) wykonanie prac budowlanych związanych z montażem windy, e) uruchomienie i regulacje windy po montażu, f) wykonanie pomiarów elektrycznych, g) zgłoszenie windy do odbioru w Urzędzie Dozoru Technicznego, uczestnictwo w odbiorze windy oraz pokrycie kosztów związanych z odbiorem, h) wykonanie procedur i dopełnienie wszelkich czynności związanych z oddaniem windy do eksploatacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami w szczególności rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa do dźwigów, i) dostarczenie dokumentacji technicznej windy (DTR) wraz z instrukcją obsługi i eksploatacji windy w języku polskim, j) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji windy. a także: 1) zaprojektowanie, tj. opracowanie zgodnie z przepisami kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa budynku dwukondygnacyjnego nr H na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica sp. z o.o. z montażem windy osobowej” w zakresie wskazanych branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i pozwoleniami, przygotowanie i złożenie w imieniu zamawiającego wniosku o wydanie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; 2) przebudowa, tj. wykonanie, na postawie zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z „Przebudową budynku dwukondygnacyjnego nr H na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica sp. z o.o. z montażem windy osobowej” w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz użytkowanie tego obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem; 3) zapewnienie nadzoru autorskiego, tj. pełnienie nadzoru autorskiego przez projektantów (autorów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projektantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikację dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodności z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów (autorów projektów), załączone do dokumentacji powykonawczej. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty każdy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) formularz oferty - stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 3) w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w formie oryginału; 4) pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza)  o ile dotyczy. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w ust. 1 pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach o których mowa w ust. 1 pkt 1 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach w zakresie wskazanym przez Zamawiającego stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach