Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z regulacją temperatury w Wydziale Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ulicy Szrajbera 11 w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-957 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-957 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z regulacją temperatury w Wydziale Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ulicy Szrajbera 11 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno- wywiewnej z regulacją temperatury w Wydziale Sztuki Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego przy ulicy Szrajbera 11 w Olsztynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713212006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2500.00 zł /dwa tysiące pięćset złotych 00/100/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy prawo zamówień publicznych, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj.: wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 PLN bez podatku VAT. Robota musi dotyczyć opracowania dokumentacji projektowej i wykonania na jej podstawie remontu, modernizacji lub budowy kompletnego obiektu, w którym występują wszystkie roboty branżowe, udzielą, co najmniej 3-letniej gwarancji na wszystkie prace budowlano-instalacyjne, a na urządzenia zgodnie z kartą gwarancyjną producenta urządzeń, posiadają właściwe uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń, stosowne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. Wykonawca posiada na rachunku bankowym kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł lub będzie miał udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wg załącznika nr 2, oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, wykaz robót, wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień do projektowania niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wykaz elementów zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, dowód wpłacenia/ wniesienia wadium, polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości na wartość co najmniej 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu musi wynikać, że Wykonawca posiada na koncie kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł lub zostanie mu udzielony kredyt na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł zapewniającą realizację zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach