Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków A, B i C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie

SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Partyzantów
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 7544823 , fax. 44 7544822
  • Data zamieszczenia: 2019-05-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Powiatowy im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
    ul. Partyzantów 30
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44 7544823, fax. 44 7544822
    REGON: 30427200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalopoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków A, B i C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. ETAP 1 1.1.1. wykonanie prac projektowych, robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z wykonaniem termomodernizacji budynku A w zakresie: Budynek A (budynek główny) 1. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 2. Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej; 3. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; 4. Budowa nadachowej instalacji fotowoltaicznej; 5. Budowa systemu zarządzania energią; 6. Wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie LED; Zakres nieobjęty dofinasowaniem dla budynku A: 1. Malowanie elewacji budynku A 2. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej budynku A 1.2. ETAP 2 1.2.1. wykonanie prac projektowych, robót budowlanych, montażowych, instalacyjnych i wykończeniowych związanych z wykonaniem termomodernizacji budynków B i C w zakresie: Budynek B 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych; 2. Ocieplenie stropodachu wentylowanego; 3. Wymiana stolarki okiennej; 4. Wymiana stolarki drzwiowej; 5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6. Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej; 7. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; 8. Budowa nadachowej instalacji fotowoltaicznej; 9. Budowa systemu zarządzania energią; 10. Wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie LED; Zakres nieobjęty dofinasowaniem dla budynku B: 1. Likwidacja istniejących balkonów 2. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej budynku B Budynek C 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych; 2. Ocieplenie stropodachu wentylowanego; 3. Wymiana stolarki okiennej; 4. Wymiana stolarki drzwiowej; 5. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania; 6. Modernizacja instalacji wentylacji mechanicznej; 7. Wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej; 8. Budowa nadachowej instalacji fotowoltaicznej; 9. Budowa systemu zarządzania energią; 10. Wymiana oświetlenia wewnętrznego na oświetlenie LED; Zakres nieobjęty dofinasowaniem dla budynku C: 1. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej budynku B Zakres nieobjęty dofinansowaniem dla SP ZOZ w Opocznie: 1. Wymiana zewnętrznej sieci ciepłowniczej c.o. / c.w.u. pomiędzy budynkami A, B oraz C. zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Programami Funkcjonalno – Użytkowymi stanowiącym załącznik nr 3 i 4 do SIWZ 1.2.2. uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych opinii i decyzji administracyjnych umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i jego odbiór do użytkowania, dokonanie odbiorów. 1.2.3. Opracowanie programu edukacyjnego w standardzie projektu badawczo-rozwojowego pn. „Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie”. Opracowane materiały dydaktycznie zostaną użyte dla przeprowadzenia szkoleń edukacyjnych, dotyczących praktycznego wymiaru ekologicznego na przykładzie przeprowadzonej realizacji oraz promujący działania prowadzące do oszczędności energii w czasie eksploatacji obiektu. Program edukacyjny musi uzyskać pozytywną opinie jednostki naukowej, posiadającej pozytywną ocenę programową Polskiej Komisji Akredytacyjnej na kierunku związanym zakresem przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), 2. Wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r, o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. Poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Opocznie nr 13 8992 0000 0033 1029 2000 0030 z dopiskiem „Wadium w przetargu nr sprawy: 11/2019 zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynków A, B i C dla SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. E. Biernackiego w Opocznie” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 5.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 5.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 15. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia: 15.1. Aktualne na dzień składania oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 15.2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią i formą zawartą we wzorze (załącznik nr 1 do SIWZ). Z treści formularza ofertowego powinno wynikać, że oferta składana jest w imieniu Wykonawcy lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W miejsce „nazwa wykonawcy/wykonawców, adres” należy wpisać nazwę wykonawcy lub Wykonawców i dane umożliwiające ich identyfikację. 15.3. Protokół potwierdzający udział w wizji lokalnej (załącznik nr 5 do SIWZ) 15.4. Dowód wniesienia wadium 15.5. Oświadczenie o deklaracji możliwości współpracy przy realizacji programu edukacyjnego, instytucji naukowej prowadzącej działalność zgodną z przedmiotem zamówienia oraz posiadającej pozytywną ocenę programową Polskiej Komisji Akredytacyjnej. 15.6. Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 15.7. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 15.8. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zastosowano numerację z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach