Przetargi.pl
„Zaprojektowanie i wykonanie terenu zieleni o symbolice historycznej na terenie Fortu V Włochy”

Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02133 Warszawa, al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 34 330 , fax. 22 44 34 333
  • Data zamieszczenia: 2018-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dzielnica Włochy Miasta Stołecznego Warszawy
    al. Krakowska 257
    02133 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 34 330, fax. 22 44 34 333
    REGON: 1070258500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ud-wlochy.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zaprojektowanie i wykonanie terenu zieleni o symbolice historycznej na terenie Fortu V Włochy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Opis ogólny przedmiotu zamówienia Obiekt: Fort V Włochy wpisany do rejestru zabytków pod nr A-923 położony pomiędzy ulicami: Ryżową, Na Krańcu i Dojazdową cz. dz. ew. nr 26/3, 26/6, 30/1 i 39/1 z obrębu 2-08-31 w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy 2) Zakres prac i specyfikacje ich wykonania – teren przeznaczony do objęcia pracami w latach 2018-2021 zawiera się w obszarze oznaczonym w części graficznej opracowania pn.: Program funkcjonalno – użytkowy otwartego terenu rekreacyjno sportowego Fortu V Włochy wykonany przez FRONTON – Pracownię Architektoniczno-Konserwatorską Małgorzata Pastewka. a) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlano – wykonawczego zgodnie Programem Funkcjonalno –Użytkowym – stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy i Projektem Koncepcyjnym stanowiącym załącznik nr 2 do Umowy a następnie realizację inwestycji na podstawie opracowanego projektu wykonawczego. UWAGA – Wykonawca na etapie projektu budowlanego będzie zobowiązany zaprojektować oświetlenie (tylko projekt budowlano-wykonawczy, bez wykonawstwa/budowy). b) Program Funkcjonalno – Użytkowy w zakresie robót budowlanych przewiduje wykonanie: - usunięcie wieloletnich zwałek, odtworzenie, uporządkowanie i ekspozycję historycznych form ziemnych, wykonanie nasadzeń krzewów, założenie trawników, wykonanie alejek i nawierzchni, budowę schodów terenowych oraz dostawę i montaż obiektów małej architektury takich jak: urządzenia zabawowe dla dzieci młodszych i starszych, dla dorosłych, miejsca zabaw dla psów, miejsca do gry w szachy plenerowe, stoły do gier planszowych, ogród doświadczeń wraz z urządzeniami, boisko do siatkówki plażowej, ławki, kosze i tablice informacyjne. c) Projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych nie mogą zawierać opisów poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów, źródła pochodzenia, z zastrzeżeniem wynikającym z art. 29 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. Niemożność zastosowania dostatecznie dokładnych określeń, powinna wynikać z cech technicznych, jakościowych lub funkcjonalnych. Nie jest wystarczające określenie „lub równoważne”, ale należy określić dokładnie, co będzie uznane za rozwiązanie równoważne – należy wskazać kryteria równoważności. Równoważność nie może być iluzoryczna, pozorna. Zasada równoważności – np. uchwała Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 6 kwietnia 2016 r. KIO/KD 23/16, wyrok Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 12 maja 2017 r. KIO/ 789/17. Projekt budowlano – wykonawczy w swym zakresie musi uwzględniać następujące urządzenia infrastruktury technicznej, tj.: urządzenia zabawowe dla dzieci małych, urządzenia zabawowe dla dzieci starszych, urządzenia dla dorosłych, urządzenia do zabawy dla psów, urządzenia do gry w szachy plenerowe, stoły do gier planszowych, urządzenia do ogrodu doświadczeń, ławki, kosze i tablice informacyjne, boisko do siatkówki plażowej, chodnik z płyt betonowych, schody terenowe. Szczegóły zakresu prac zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy. Wartość elementów o których mowa wyżej, nie może przekroczyć kwoty 432 960,00 zł brutto. W przypadku zaoferowanej ceny oferty w kwocie 1 443 200,00 zł brutto lub niższej, wartość elementów o których mowa wyżej nie może przekroczyć 30 % wartości oferty brutto. d) Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania dostępu do urządzeń zabawowych na dziedzińcu Fortu dla osób niepełnosprawnych, z uwzględnieniem faktu, że powierzchnia czynna biologicznie na obszarze opracowania po zakończeniu inwestycji powinna wynosić minimalnie 6 hektarów. 2. Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych) 1) Zamawiający żąda, aby wykonawca lub podwykonawca w całym okresie realizacji umowy zatrudnił na podstawie umowy o pracę, (w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r – Kodeks pracy (Dz. U. 2016.1666 ze zm.), co najmniej 2 osoby wykonujące czynności polegające na pracach ziemnych, każda na minimum ½ etatu. ( § 5 pkt. 2.5 wzoru umowy). KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE PRZEPISÓW PRAWA została zawarta w SIWZ w cz. VII pkt. 2 ppkt. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich 5.1. Zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, 5.2. Zgodnie z art. 22a ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 Prawa zamówień publicznych; 5.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zamawiający żąda (wraz z ofertą) dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.4. Zgodnie z art. 22a ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Inne dokumenty lub oświadczenia wymagane w postępowaniu Dokument (np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej, umowa konsorcjum, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 7. Składanie dokumentów przez podmioty zagraniczne Wykonawcy zagraniczni składają dokumenty zgodnie z zapisami SIWZ cz. III, uwzględniając, aby złożone dokumenty wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę(-y) uprawnioną(-e) do reprezentacji wykonawcy. 8. Składanie dokumentów dotyczących przynależności do tej samej grupy kapitałowej 1) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje w formie pisemnej zamawiającemu (do siedziby zamawiającego Urząd Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy, al. Krakowska 257, 02-133 Warszawa, pok. 213, II piętro) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach