Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Liścu Wielkim w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2012-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie szkolnego placu zabaw przy Zespole Szkół w Liścu Wielkim w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła. Zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Edukacji Narodowej niniejszy plac został określony jako - DUŻY i do takiego wariantu należy dostosowywać poszczególne elementy. Powierzchnia terenu przeznaczonego na plac zabaw ~500,00m2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1. Opracowanie przez uprawnionego projektanta projektu rozmieszczenia urządzeń zabawowych i roślinności oraz przedstawienie go do akceptacji Zamawiającemu. Zamawiający będzie wymagał wygrodzenia placu przeznaczonego pod plac zabaw. Do projektu muszą być dołączone rysunki lub zdjęcia poszczególnych elementów wyposażenia wraz z podanymi wymiarami. 2. Budowę, dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 3. Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzenia zabawowego oraz nawierzchni ścieżek. 4. Wykonanie nowych trawników. 5. Wykonanie ogrodzenia placu zabaw. 4.2. Urządzenia zabawowe wskazane przez Zamawiającego: 1. Urządzenie nr I - bujak sprężynowy 2. Urządzenie nr II - huśtawka wahadłowa 3. Urządzenie nr III - bujak sprężynowy 4. Urządzenie nr IV - urządzenie sprawnościowe 5. Urządzenie nr V - urządzenie sprawnościowe 2 6. Urządzenie nr VI - urządzenie sprawnościowe 3 7. Urządzenie nr VII - huśtawka 8. Urządzenie nr VIII - zestaw zabawowy 9. Urządzenie nr IX - urządzenie sprawnościowe 4 10. Urządzenie nr X - karuzela Przykładowe zdjęcia w/w urządzeń załączono do SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ Nie dopuszcza się urządzeń o konstrukcji drewnianej. Urządzenia należy rozmieścić uwzględniając ich najlepsze cechy i warunki, także kierując się zasadą maksymalnego urozmaicenia i wykorzystania terenu z jednoczesnym zachowaniem stref bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń. Zaleca się, aby montaż urządzeń wykonywała firma produkująca lub posiadająca zezwolenie producenta na montaż danych urządzeń. Oprócz elementów skazanych powyżej, na terenie przeznaczonym na plac zabaw należy umieścić dodatkowo: 1.ławka z oparciem - 3 szt. 2.kosze na śmieci - 1 szt. 3.tablica informacyjna z regulaminem - 1 szt. Wykonanie i zainstalowanie na terenie szkolnego placu zabaw tablicy zawierającej regulamin określający zasady i warunki korzystania z placu zabaw oraz napis o treści: Szkolny plac zabaw wyposażony w ramach programu rządowego RADOSNA SZKOŁA 4.tabliczki informujące o sposobie wykorzystania danego elementu wyposażenia i przestrzeganiu zasad bezpiecznego użytkowania - dotyczy urządzeń zabawowych. 4.3. Proponowane do wyposażenia placu zabaw elementy gotowe, jak również robione na zamówienie powinny posiadać stosowne certyfikaty zgodności z warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Wszelkie urządzenia zastosowane na placu zabaw dla dzieci powinny być wykonane zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176 (wyposażenie placów zabaw i wymagania bezpieczeństwa). Nawierzchnie wyposażenia placów zabaw powinny być przepuszczalne bez konieczności stosowania odwodnień skanalizowanych, realizowane winny być zgodnie z wymogami normy PN-EN 1177 (nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki): - piankowa, kolor pomarańczowy, paleta barw PANTONE 152 C, RAL 2011 Tieforange, ułożona z kształtek tworzących nieregularne układy powierzchni jako bezpieczna nawierzchnia, określona w odniesieniu do dużego placu zabaw w ilości ok. 240m2; - typu tartan lub inna syntetyczna, rozwijalna, zgodna z wymogami normy, kolor niebieski, paleta barw PANTONE 540 C, RAL 5003 Saphirblau, ułożona w postaci wijącej się łagodnymi łukami ścieżki, jako nawierzchnia ścieżek w ilości ok. 50m2. Ilość zieleni określona w ilości ok. 210m2 Wszystkie urządzenia mają być zakotwione w gruncie zgodnie z normami w celu bezpiecznego użytkowania urządzeń. Norma PN-EN 1176-1 określa jednoznacznie sposób fundamentowania urządzeń zabawowych. Kształt fundamentu oraz głębokość ich umieszczenia są ściśle określone. 4.4. Szczegółowe wytyczne. Szczegółowe wytyczne dotyczące placów zabaw zostały określone w Koncepcji idei zagospodarowania szkolnych placów zabaw i szkolnych miejsc zabaw dla dzieci młodszych określonej przez Ministerstwo Edukacji Narodowej - załącznik nr 1a do SIWZ. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na zamontowane urządzenia zabawowe deklaracje producenta o zgodności z normami wyposażenia placu zabaw, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności za wyroby, instrukcje kontroli obsługi i konserwacji, rysunki oraz oświadczenia o zgodności zamontowania urządzeń z instrukcją montażu oraz nadawaniu się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w formie zgodnej z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium należy wnieść do dnia składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach