Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-327 Warszawa, ul. Karasia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 228 261 725 , fax. 228 269 278
- Data zamieszczenia: 2019-06-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Polski im. Arnolda Szyfmana w Warszawie
ul. Karasia 2
00-327 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 228 261 725, fax. 228 269 278
REGON: 27836200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrpolski.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie systemu wykrywania, sygnalizacji i gaszenia pożaru w pomieszczeniach serwerowni Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Instalacja systemu gaszenia gazem w serwerowniach Teatru Polskiego w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie systemu wykrywania, sygnalizacji i gaszenia pożaru w pomieszczeniach serwerowni Teatru Polskiego im. Arnolda Szyfmana, tj. na 2 piętrze nr 207 oraz na 5 piętrze nr N503, na co składa się m.in.: opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i wykonanie instalacji systemu wykrywania, sygnalizacji i gaszenia pożaru w dwóch pomieszczeniach serwerowni w układzie podsystemów: wczesnej detekcji dymu, wykrywania i sygnalizacji pożaru oraz stałego urządzenia gaśniczego (SUG) opartego na gazie obojętnym. 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia realizowany jest w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Instalacja systemu gaszenia gazem w serwerowniach Teatru Polskiego w Warszawie i jest finansowany z dotacji celowej ze środków finansowych Województwa Mazowieckiego oraz środków własnych Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) opracowanie dokumentacji projektowej w poniższym zakresie: a) projekt budowlany, b) projekt wykonawczy, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, d) informację BIOZ, e) przedmiary, f) kosztorys inwestorski; 2) uzgodnienie dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z przepisami prawa budowlanego i innych wskazanych w Programie funkcjonalno – użytkowym; 3) uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych na wykonanie robót zgodnie z dokumentacją projektową; 4) dostawę sprzętu, wykonanie robót budowlanych oraz instalacyjnych, na podstawie powyższej dokumentacji projektowej oraz zgodnie z technologią określoną w Projekcie z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w oparciu o wykonaną przez siebie dokumentację projektową; 5) przeprowadzenie prób i testów prawidłowości działania obu systemów; 6) opracowanie dokumentacji powykonawczej wykonanych robót i zgłoszenie gotowości do odbioru zakresu wskazanego w punktach 4) i 5); 7) uczestnictwo w procedurze odbiorowej i zakończenie realizacji przedmiotu zamówienia. 3. Zakres robót oraz warunki realizacji robót opisany został w dokumencie: Program funkcjonalno-użytkowy (bez załączników nr 1 i nr 2) datowanym na maj 2019 r., który opracowała firma PUH ELMOR Robet Lotycz. 4. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, organizacją i jego realizacją bez zakłóceń. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają dokumenty, j.n.: a) Program funkcjonalno – użytkowy (bez załączników nr 1 i nr 2) datowany na maj 2019 r., który opracowała firma PUH ELMOR Robet Lotycz, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie ze wzorem zamieszczonym w Formularzu załącznika nr 3 do SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku, gdy ofertę składa konsorcjum (w tym spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, dla pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi jednoznacznie wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, musi w swej treści zawierać wskazanie niniejszego postępowania. Pełnomocnictwo musi być załączone w oryginale i podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców lub mieć postać aktu notarialnego albo notarialnie potwierdzonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z pełnomocnikiem. Spółka cywilna dołącza w/w pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika w/w pełnomocnictwo, np.: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub uchwałę. Konsorcjum dołącza w/w pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16