Prokuratura Okręgowa w Warszawie ogłasza przetarg
- Adres: 00-791 Warszawa, ul. Chocimska 28
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 2173127, 2173129 , fax. 022 2173128
- Data zamieszczenia: 2009-04-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Warszawie
ul. Chocimska 28 28
00-791 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 2173127, 2173129, fax. 022 2173128
REGON: 00000024700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.po.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie systemu bezpieczeństwa w Prokuraturze Rejonowej przy ulicy Ciołka 14 w Warszawie. W skład systemów zabezpieczeń wchodzą: System Sygnalizacji Włamania i Napadu, System Kontroli Dostępu, System Telewizji Dozorowej, oraz integrac - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zaprojektowanie i wykonanie systemu bezpieczeństwa w Prokuraturze Rejonowej przy ulicy Ciołka 14 w Warszawie. W skład systemów zabezpieczeń wchodzą: System Sygnalizacji Włamania i Napadu, System Kontroli Dostępu, System Telewizji Dozorowej, oraz integrac - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium wymagane w wysokości 5000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 2. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , posiadają ważną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie zabezpieczenia technicznego polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania, - montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania: 3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) skierują do realizacji przedmiotu zamówienia osoby spełniające następujące warunki: być nie karane, posiadające poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej (poufne), ważne w okresie wykonywania umowy, posiadające aktualną licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia (projektowanie i nadzór) lub pierwszego stopnia (wykonawstwo), określone w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.). b) posiada odpowiednie doświadczenie i przygotowanie zawodowe w realizacji zabezpieczenia technicznego polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania, - montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania w tym wykonał co najmniej trzy roboty budowlane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, opinie, protokoły bezusterkowego wykonania zamówienia, itp.) c) dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem i urządzeniami umożliwiającymi realizację zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu zabezpieczenia technicznego do wysokości nie mniejszej niż: 300 000,- złotych OC kontraktowe, 100 000,- złotych OC deliktowe, 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp. 6. Udzielą 5-cio letniej gwarancji na wykonanie i dostarczone urządzenia i materiały. W okresie trwania gwarancji wszelkie naprawy oraz w razie konieczności naprawa lub wymiana uszkodzonych urządzeń będzie się odbywała na koszt Wykonawcy. Ocena spełniania warunków odbędzie się na zasadzie: spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek - załącznik nr 1, formularz wniosku Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kopię koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w zakresie zabezpieczenia technicznego polegającego na: - montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych sygnalizujących zagrożenie ochranianych osób i mienia oraz eksploatacji, konserwacji i naprawach w miejscu ich zainstalowania, - montażu urządzeń i środków mechanicznego zabezpieczenia oraz ich eksploatacji, konserwacji, naprawach i awaryjnym otwieraniu w miejscach zainstalowania. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy , wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . Informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie załącznik nr 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; załącznik nr 3 *) a) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt jak wyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował;*), stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Dokument potwierdzający , że dysponuje środkami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej , w której wykonawca posiada rachunek , potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert na kwotę nie mniejszą niż 300 000,- złotych. Polisę lub inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z tytułu ochrony osób i mienia do wysokości nie mniejszej niż; 300 000,- złotych OC kontraktowe; 100 000,- złotych OC deliktowe, Dowód wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż i uruchomienie dodatkowych elementów do Elektronicznego Systemu Obsługi Klienta (ESOK) w Ośrodkach Stołecznego Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA (postępowanie nr ZP/PN/D/24/2016)
Dodano: 2016-07-27 - ROZBUDOWA SYSTEMU KONTROLI DOSTĘPU, TELEWIZJI CYFROWEJ IP, DEPOZYTORÓW KLUCZY NA WYBRANYCH BUDYNKACH UCZELNI 30/2016
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa drukarek do kart dostępu, kart dostępu, holderów i smyczy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-147/2015
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa, montaż i uruchomienie systemu kontroli dostępu w części budynku Sądu Rejonowego dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 w Warszawie
Dodano: 2015-08-21 - Dostawa drukarek do kart dostępu, kart dostępu, holderów i smyczy dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; znak sprawy: AEZ/S-123/2015
Dodano: 2015-08-20 - Modernizacja systemu kontroli dostępu w budynku C w obiekcie IPN przy ul. Kłobuckiej 21
Dodano: 2015-08-12 - Rozbudowę systemu kontroli dostępu
Dodano: 2015-08-12 - Dostawa i instalacja systemu elektronicznej ewidencji kluczy w Parku Naukowo Technologicznym
Dodano: 2015-07-30 - Rozbudowę Systemu Kontroli Kluczy (SKK) UKNF w budynku przy ul. Jasnej 8 w Warszawie
Dodano: 2015-05-29 - Dostawy urządzeń oraz materiałów instalacyjnych do systemu kontroli dostępu oraz monitoringu
Dodano: 2015-05-18