Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Sabinowska 62/64
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (034) 378 53 00, 378 53 01 , fax. (034) 378 53 32
- Data zamieszczenia: 2010-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Szkoła Państwowej Straży Pożarnej
ul. Sabinowska 62/64 62/64
42-200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. (034) 378 53 00, 378 53 01, fax. (034) 378 53 32
REGON: 15012365700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cspsp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: SAMODZIELNA PAŃSTWOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NIEPOSIADAJACA OSOBOWOŚCI PRAWNEJ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk laboratoryjnych z zasilaniem elektrycznym oraz instalacją odprowadzającą gazy i dym ze stanowisk - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk laboratoryjnych z zasilaniem elektrycznym oraz instalacją odprowadzającą gazy i dym ze stanowisk polegające na: - wykonaniu dokumentacji projektowej na wykonanie stanowisk laboratoryjnych z zasilaniem elektrycznym oraz instalacją odprowadzającą gazy i dym ze stanowisk; - wykonaniu (dostawie i montażu) stanowisk laboratoryjnych z zasilaniem elektrycznym oraz instalacją odprowadzającą gazy i dym ze stanowisk wraz z ich rozruchem i regulacją; - dostawie i montażu rolet zewnętrznych w pomieszczeniach laboratoriów w budynku Bloku Dydaktyczno - Hotelowego przy ul. Sabinowskiej 62/64 w Częstochowie. Zakres rzeczowy dostaw wynika z załącznika Nr 1 do siwz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Specyfikacja techniczna dotycząca wykonania dokumentacji projektowej, dostawy oraz montażu stanowisk laboratoryjnych z zasilaniem elektrycznym oraz instalacją odprowadzenia gazów i dymu ze stanowisk. 2. Zalecane jest dokonanie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z miejscem realizacji zamówienia. 3. Miejscem realizacji zamówienia będzie Budynek Dydaktyczno - Hotelowy na terenie Centralnej Szkoła Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie przy ul. Sabinowskiej 62/64. 4. Transport i dostawę na miejsce zapewnia Wykonawca nieodpłatnie. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie, montaż i ustawienie dostarczonego przedmiotu w miejscu przeznaczenia wskazanym przez Zamawiającą. 5. Wymagany okres rękojmi na dostarczony przedmiot zamówienia - min. 24 miesiące, maksymalnie 120 miesiące od daty odbioru ostatecznego (kryterium oceniane). 6. Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić bezpłatny serwis na dostarczone przedmioty w zaoferowanym okresie rękojmi. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do wywozu odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz uporządkowania terenu dostawy najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. 8. Wymagany termin płatności - 30 dni od daty odbioru przedmiotu umowy przez osoby upoważnione po stronie Zamawiającej i Wykonawcy i doręczenia prawidłowo wystawionego dokumentu rozliczeniowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391800007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiająca żąda wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 8 500,00 zł (osiem tysięcy pięćset złotych 00/100)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Rękojmia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cspsp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz montaż mebli laboratoryjnych dla potrzeb Katedry i Zakładu Biochemii SUM w Katowicach - RZP/PN/95/16
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - znak sprawy DZP.381.57.2016.DW
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych dla Instytutu Inżynierii Środowiska Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa, montaż i instalacja stołów do przygotowywania materiału histopatologicznego
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z montażem - DZP.381.91.2014.DW
Dodano: 2014-10-17 - Meble laboratoryjne
Dodano: 2014-08-27 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2014-08-21 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych.
Dodano: 2014-08-19 - Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli laboratoryjnych dla Zakładu Chemii Analitycznej IMN
Dodano: 2014-07-25 - Dostawa wraz z montażem mebli laboratoryjnych
Dodano: 2014-07-10