Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu TSSE od skrzyżowania ul. Budzyńskiej z ul. Długą do rzeki Wyżnicy.

Miasto Kraśnik ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8251540 , fax. 81 8252709
  • Data zamieszczenia: 2013-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Kraśnik
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 81 8251540, fax. 81 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu TSSE od skrzyżowania ul. Budzyńskiej z ul. Długą do rzeki Wyżnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu TSSE podstrefa Kraśnik w ramach projektu Zagospodarowanie terenu pod inwestycje w Kraśniku, obręb Budzyń, propozycją dla inwestorów. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WL na lata 2007-2013, Działanie 3.1: Tworzenie terenów inwestycyjnych. 2. Zakres rzeczowy jest określony w formie programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i obejmuje: opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń i decyzji niezbędnych do budowy i wykonanie: 1) sieci kanalizacji deszczowej z rur żelbetowych o średnicy DN 1200 mm i studniami rewizyjnymi DN 2000 mm, 2) separatora koalescencyjnego z osadnikiem na fundamencie żelbetowym z płytą dociążającą, 3) zbiornika retencyjnego z wpustem do rzeki Wyżnicy, przelewem awaryjnym oraz drogą eksploatacyjną, 4) odwodnienie i odtworzenie pobocza drogi powiatowej ul. Budzyńskiej, 5) odwodnienie i odtworzenie odcinka drogi wojewódzkiej nr 833 ul. Urzędowskiej, 6) zabezpieczenie i usunięcie ewentualnych kolizji z urządzeniami infrastruktury zgodnie z warunkami i pod nadzorem administratorów tych urządzeń. 3. Wykonawca opracuje projekt budowlany i wykonawczy i uzyska w imieniu zamawiającego pozwolenie na budowę. Zamawiający wymaga uzyskania jednego pozwolenia na cały zakres zamówienia. 4. Zamawiający uzyskał warunki na poprowadzenie sieci kanalizacji deszczowej od Zarządu Dróg Powiatowych w Kraśniku i Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie oraz warunki odprowadzenia wód do rzeki Wyżnicy od Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Oddział w Lublinie. Zgodnie z nimi został opracowany Program funkcjonalno-użytkowy. Warunki od zarządców urządzeń infrastruktury kolidujących z budowana kanalizacją deszczowa uzyska Wykonawca. 5. Wykonawca uzyska decyzje lokalizacyjne oraz prawo do wejścia w teren i zgody na prowadzenie robot od ww. instytucji. Uzyskanie zgód od osób prywatnych na zlokalizowanie inwestycji na ich gruntach leży po stronie Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził roboty budowlane w sposób minimalizujący straty. Po zakończeniu robót doprowadzi teren do używalności. 6. Wykonawca opracuje projekt budowlany i wykonawczy oraz uzyska w imieniu Zamawiającego decyzję środowiskową, pozwolenie wodno-prawne i pozwolenie na budowę. 7. Wykonawca opracuje Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót. 8. Wykonawca opracuje dokumentację budowlaną w 5 egzemplarzach. Po otrzymaniu pozwolenia na budowę Wykonawca przekaże Zamawiającemu 2 egzemplarze dokumentacji. 9. Wykonawca na koszt własny uzyska wszystkie niezbędne do projektowania mapy, wypisy opinie i uzgodnienia. Przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni ostatecznie dokumentację z Zamawiającym. 10. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 11. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie 12. Materiały użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 stawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2010r., Nr 243, poz. 1623 ze zm.). 13. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 14. Okres gwarancji na wykonane roboty - 5 lat. 15. Wykonawca zobowiązuje się do poprawy wykonanego projektu budowlanego i wykonawczego bez dodatkowego wynagrodzenia, w przypadku zmiany przepisów lub zgłoszenia zastrzeżeń do wykonanej dokumentacji projektowej przez wszelkie organy lub podmioty, na każdym etapie postępowania, zmierzającym do uzyskania pozwolenia na budowę oraz w przypadku konieczności uzupełnienia dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg pn. Zaprojektowanie i wykonanie sieci kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z terenu TSSE od skrzyżowania ul. Budzyńskiej z ul. Długą do rzeki Wyżnicy. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 09.01.2014 r. do godz.11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z działem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach -kreślonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umkrasnik.bip.lubelskie.pl/index_a.php?id=51
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach