Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle A i B gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2009-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle A i B gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy Systemu Kontroli Dostępu w skrzydle A i B gmachu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3.Gmach KPRM, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie, jest obiektem objętym ochroną konserwatora zabytków, wpisanym do rejestru zabytków pod nr 1597. Jako budynek administracji państwowej ma charakter reprezentacyjny. Zakres robót:Etap I, a w tym:1. opracowanie projektu budowlanego do pozwolenia na budowę,2. opracowanie projektu wykonawczego dla przedmiotowej rozbudowy w formie papierowej i elektronicznej,Etap II, a w tym:1. dostawa urządzeń dla systemu CCTV, SWiN i BMS, 2. dostawa urządzeń systemu SKD (systemu kontroli dostępu),3. dostawa okablowania magistralnego i urządzeń elektrycznych,4. wymiana oraz dostosowanie istniejących drzwi na 2 klatkach schodowych do wymagań wynikających z ekspertyzy pożarowej dla gmachu KPRM,5. wykonanie robót przygotowawczych i towarzyszących robotom instalacyjnym, 6. zainstalowanie okablowania,7. zainstalowanie urządzeń systemów SKD, SWiN, BMS i CCTV,8. skonfigurowanie i uruchomienie ww. urządzeń w oprogramowaniu Continuum - Andover Controls,9. wykonanie rozbudowy instalacji sygnalizacji pożaru (istniejąca instalacja EBL) w zakresie umożliwiającym wysterowanie systemu kontroli dostępu z ww. instalacji, tj. odblokowanie drzwi na drogach ewakuacyjnych, 10. uruchomienie i testy systemu, szkolenie personelu,11. przebudowa ścianki działowej z drzwiami w pomieszczeniu 391,12. wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniu 391 wraz z dostawą i zainstalowaniem jednostki klimatycznej zewnętrznej i wewnętrznej,13. wykonanie robót tynkarskich i malarskich poinstalacyjnych oraz związanych z wymianą drzwi, przebudową ścianki,14. wykonanie badań i pomiarów poinstalacyjnych oraz dokumentacji powykonawczej.Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające, niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na urządzenia, roboty budowlane i instalacyjne wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres min. 36 miesięcy liczonych od dnia odbioru końcowego robót budowlano-instalacyjnych, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego. Wykonawca zapewni, bez dodatkowych opłat, serwis w okresie gwarancji.Przed terminem składania ofert do niniejszego postępowania dla wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert.Wykonawca zaproszony do składania ofert będzie musiał wykazać, iż:- Wykonawca posiada co najmniej klasę autoryzacji Brązowy Integrator Systemów firmy TAC/Schneider Electric;- osoba przeprowadzająca uruchomienie Systemu Kontroli Dostępu została przeszkolona w autoryzowanym centrum szkoleniowym firmy TAC/Schneider Electric posiada certyfikat tej firmy w zakresie uruchomienia i konfiguracji systemu Continuum - Andover Controls.Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że część zamówienia dotycząca zainstalowania Systemu Kontroli Dostępu nie może być powierzona podwykonawcom.Całkowita szacunkowa wartość zamówienia (bez podatku VAT) jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i wynosi 980 000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429611001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000 PLN wadium zostanie wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie:Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie instalacji wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu (instalacje od nowa lub rozbudowa istniejącego systemu) o wartości brutto min. 200 000 PLN każda robota, w tym co najmniej 2 roboty w zakresie instalacji systemu kontroli dostępu opartego na platformie programowej Continuum Andover Controls. 1.3. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował:dla prac projektowych: 1.3.1. 1 projektantem i 1 sprawdzającym, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych; 1.3.2. 1 projektantem i 1 sprawdzającym, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; 1.3.3. 1 projektantem i 1 sprawdzającym, którzy posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;dla robót w zakresie instalacji systemu kontroli dostępu: 1.3.4. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 1.3.5. kierownikiem robót elektrycznych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 1.3.6. kierownikiem robót sanitarnych, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wentylacyjnych; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania.2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.Zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną robotę budowlaną w zakresie instalacji wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu o wartości brutto min. 200 000 PLN. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość robót budowlanych w zakresie instalacji wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu o wartości brutto min. 200 000 PLN. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości robót budowlanych zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość robót jak ostatni zakwalifikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym (wzór wniosku znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu), niżej wymienione dokumenty: 1.1. oryginał oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych w zakresie instalacji wraz z uruchomieniem systemu kontroli dostępu (instalacje od nowa lub rozbudowa istniejącego systemu) o wartości brutto min. 200 000 PLN każda robota, w tym co najmniej 2 roboty w zakresie instalacji systemu kontroli dostępu opartego na platformie programowej Continuum Andover Controls z podaniem opisu robót, dat i miejsc wykonania, ich wartości (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia; 1.3. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu); 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 1.3, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 1.5. dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, zgodnie z art. 12 ust. 7 w związku z art. 88a ust. 1 pkt. 3 lit. a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156 poz. 1118 ze zm.): 1.5.1 dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1.01.1995 rokiem są to uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie, lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.2. dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane po 1.01.1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 1.5.3. aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 1.6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 2.1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 2.1., składają jeden wniosek, przy czym: 2.2.1. wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1.1 oraz 1.6 składa osobno każdy z Wykonawców,2.2.2. pozostałe oświadczenia i dokumenty wskazane w ust. 1 składa przynajmniej jeden Wykonawca, który spełnia warunki lub Wykonawcy wspólnie.3. Wykonawcy zagraniczni (mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej) zamiast dokumentu wskazanego w ust. 1 pk. 1.6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.4. Forma oświadczeń lub dokumentów4.1. Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy (z wyłączeniem: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które musi być złożone w oryginale oraz pełnomocnictwa, o którym mowa poniżej).4.2. Za osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy uznaje się osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy wskazane we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, bądź w stosownym pełnomocnictwie, które należy załączyć do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.4.3. W przypadku, gdy załączone do oferty oświadczenia i dokumenty zostały sporządzone w języku obcym (w tym dokumenty składane przez Wykonawcę zagranicznego) Zamawiający wymaga przedstawienia ich tłumaczenia na język polski poświadczonego przez Wykonawcę. 4.4. Jeżeli złożone kserokopie oświadczeń i dokumentów wskazanych w ust. 1 do 3 będą nieczytelne lub będą budzić wątpliwości co do ich prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach