Przetargi.pl
zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na V i III kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 327 351 636
  • Data zamieszczenia: 2019-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 327 351 636
    REGON: 15447382000300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na V i III kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie roboty budowlanej polegającej na modernizacji instalacji klimatyzacji na V i III kondygnacji budynku biurowego w Katowicach przy ul. Kossutha 13 – budynek A, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ.---Zakres prac w ramach przedmiotu zamówienia został określony w PFU. Zakres ten obejmuje: -wykonanie dokumentacji projektowej; -przygotowanie i zabezpieczenie miejsc demontażu istniejących urządzeń w pomieszczeniach biurowych IIII i V piętra oraz na poddaszu budynku; -demontaż jednostek wewnętrznych w pokojach oraz jednostek zewnętrznych na poddaszu; -demontaż w niezbędnym zakresie sufitów podwieszanych; -dostarczenie i montaż nowych urządzeń;- niezbędne modyfikacje instalacji gazowej, cieczowej, odprowadzenia skroplin i elektrycznej związanej z podłączeniem nowych urządzeń; -wykonanie odpowiednich prób ciśnieniowych, uruchomień instalacji, testów systemu, pomiarów środowiska w poszczególnych pomieszczeniach biurowych, uruchomienie systemu; -ponowny montaż sufitów podwieszanych wraz z szeregiem prac budowlanych jak np. poprawki powierzchni przegród budowlanych wraz z malowaniem; -przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń i sterowników ściennych. ---Na opis przedmiotu zamówienia składa się: a)formularz opis przedmiotu zamówienia, b) Program funkcjonalno-użytkowy autorstwa Zakładu Usług Projektowych i Sporządzania Operatów Szacunkowych „WOLSKI”, zwany dalej „programem funkcjonalno-użytkowym”, „Programem” lub „PFU”.---W przypadku sprzeczności, różnic merytorycznych pomiędzy treścią PFU a treścią pozostałej części SIWZ, przesądzają zapisy pozostałej części SIWZ.---W ramach prac projektowych Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i dostarczenia dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz innych dokumentów wyspecyfikowanych poniżej, zwanych dalej łącznie „dokumentacją projektową” bądź „dokumentami projektowymi”, tj.: a) projektu budowlanego i projektu wykonawczego (sporządzone jako jedno opracowanie) instalacji klimatyzacji; b) przedmiaru robót; c) informacji dotyczącej BIOZ (bezpieczeństwo i ochrona zdrowia) wynikającej z charakteru prac na istniejącym użytkowanym obiekcie; d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych; e) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (zwanego dalej także kosztorysem inwestorskim); f) kosztorysu powykonawczego; g) projektu powykonawczego; h) projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii, jeśli będą wymagane odrębnymi przepisami.---Wykonawca jako treść oferty winien podać w formularzu opis przedmiotu zamówienia nazwę producenta oferowanych systemów klimatyzacji, a także model oferowanych jednostek zewnętrznych i wewnętrznych.---Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy przewiduje i określa warunki ewentualnej zmiany treści umowy.---Wykonawca zobowiązany będzie pełnić nadzór autorski nad wykonywanymi robotami budowlanymi w całym okresie realizacji zamówienia.---Wykonawca winien wyrazić zgodę na przeniesienie autorskich praw majątkowych do dokumentacji projektowej na zasadach opisanych we wzorze umowy.--- W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien oświadczyć, iż będzie dysponował w dniu zawarcia umowy co najmniej jedną osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (wydane przez podmiot uprawniony przepisami prawa do wydawania ww. uprawnień) do nadzoru nad robotami budowlanymi, która to osoba pełnić będzie funkcję kierownika budowy. Ponadto, w formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien się zobowiązać, iż przedmiot umowy wykona przy udziale osób posiadających wymagane uprawnienia zarówno w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, jak i wykonania robót budowlanych, w tym przy udziale osoby/osób z uprawnieniami projektowymi, z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru oraz przy udziale osób z uprawnieniami w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, przy zachowaniu warunków wskazanych w umowie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym z ustawą z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (j.t. Dz.U. 2018 poz.2221). 2.Wykonawca winien udzielić gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia na warunkach określonych we wzorze umowy. Wykonawca winien zaoferować jeden z trzech (3) opuszczonych okresów gwarancji i rękojmi za wady, tj. 36-miesięczny albo 48-miesięczny albo 60-miesięczny.Bieg okresu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru robót budowlanych, kończy zaś wraz z upływem zaoferowanego przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady licząc od dnia podpisania protokołu końcowego. Wykonawca winien podać oferowany okres gwarancji i rękojmi za wady w formularzu oferty. /Patrz formularz oferty oraz pkt XIII SIWZ (kryterium II oceny ofert)./W ramach udzielonej gwarancji na przedmiot zamówienia, w całym okresie jej trwania, Wykonawca zobowiązany będzie do bezpłatnego serwisowania zainstalowanej klimatyzacji. 3.W formularzu opis przedmiotu zamówienia Wykonawca winien złożyć oświadczenie, iż najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca lub podwykonawca (w zależności od tego, czy dana osoba zatrudniona jest przez Wykonawcę, czy podwykonawcę) przedłoży Zamawiającemu (jednej z osób wskazanych w umowie) oświadczenie, iż osoby wykonujące w ramach niniejszego zamówienia (umowy) czynności, co do których przedmiotowa umowa wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, będą zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu kodeksu pracy w całym okresie realizacji umowy. Zmawiający określił w SIWZ wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.). 4. Robota budowlana będąca przedmiotem niniejszego postępowania stanowi część zamówienia na wszystkie roboty budowlane Śląskiego OW NFZ w roku 2019 (zamówienie udzielane w częściach).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust.2 i ust.5 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej:BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: „GOSKPLPW” oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument – wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV piętro, pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust.4a oraz ust.5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. 5.Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp. 6. Zamawiający zobowiązany jest odrzucić ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy (art. 89 ust. 1 pkt 7b pzp).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.nfz-katowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp, Wykonawca przekaże Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Por. art. 24 ust.11 pzp oraz §5 pkt 10 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…).Wzór oświadczenia - grupa kapitałowa stanowi załącznik do SIWZ. Dodatkowe informacje: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunku udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej (por. art. 25a ust.3 pkt 2 pzp).---Kwestie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia reguluje SIWZ. »Uwaga! Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo. Zgodnie z art.23 ust.2 pzp Wykonawcy tacy winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa winien odpowiadać zasadom określonym w pkt X lit.B SIWZ dla pełnomocnictw. ---Kwestie związane między innymi z formą oświadczeń i dokumentów reguluje rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów (…)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach