Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Miasto Częstochowa – II części.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2018-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 151399002
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Miasto Częstochowa – II części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót dotyczących budowy infrastruktury służącej do produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Gminy Miasto Częstochowa: Część I - Zaprojektowanie i wykonanie robót dotyczących instalacji kolektorów słonecznych i instalacji fotowoltaicznych; Część II - Zaprojektowanie i wykonanie robót dotyczących instalacji pomp ciepła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. 1. Zakres zamówienia obejmuje: A. Część I zamówienia: a) 12 instalacji z 2 kolektorami płaskimi oraz zbiornikiem 250 litrów; b) 21 instalacji z 3 kolektorami płaskimi oraz zbiornikiem 300 litrów; c) 1 instalację z 4 kolektorami płaskimi oraz zbiornikiem 400 litrów; d) 124 instalacji fotowoltaicznych z 14 modułami o mocy min. 295 Wp. B. Część II zamówienia: a) 9 instalacji pomp ciepła do podgrzewu c.w.u. ze zbiornikiem 300 litrów; b) 1 instalację pompy ciepła do podgrzewu instalacji grzewczej c.o. o mocy 14,5kW. Wszystkie instalacje montowane są dla potrzeb budynków mieszkalnych, których powierzchnia nie przekracza 300 m2 na terenie Gminy Miasto Częstochowa. Obiekty mieszkalne należące do osób prywatnych, które objęte są przedmiotem zamówienia to przede wszystkim budynki jednorodzinne, jedno- lub dwukondygnacyjne o zróżnicowanych konstrukcjach połaci dachowych. W obiektach tych przygotowanie c.w.u. odbywa się z wykorzystaniem indywidualnych źródeł ciepła. Potrzebna do tego celu energia pozyskiwana jest głównie z węgla kamiennego, drewna, gazu ziemnego lub energii elektrycznej. Montaż urządzeń zewnętrznych odbywać się będzie w pierwszej kolejności na dachu budynku mieszkalnego, elewacji, budynku gospodarczym oraz ostatecznie na gruncie. Wszystkie elementy projektu zostaną zainstalowane na i w budynkach i/lub na gruncie stanowiących własność osób fizycznych, do których Gmina posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele projektu na podstawie pisemnej zgody właściciela wyrażonej w zawartej z Gminą Miasto Częstochowa umowie użyczenia lub oświadczeniu. Wszelkie uzgodnienia dotyczące zaprojektowanej instalacji przed przedstawieniem ich zamawiającemu muszą zostać skosztorysowane i uzgodnione z właścicielem nieruchomości i potwierdzone protokołem uzgodnień lub oświadczeniem właściciela o wyrażeniu zgody na przedstawione rozwiązanie techniczne. 2. Do obowiązków wykonawcy będzie należało m.in.: a) wykonanie inwentaryzacji obiektów objętych zamówieniem w stopniu umożliwiającym wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych dla całości przedsięwzięcia; b) wykonanie ekspertyzy konstrukcyjnej dachu pod kątem możliwości montażowych dla instalacji OZE; c) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót; d) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; e) uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień, pozwoleń i decyzji; f) wykonanie robót budowlano-montażowych zgodnie z przygotowaną przez siebie dokumentacją techniczną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji, przy czym rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji w poszczególnych grupach mocowych nie ulegnie zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: a) dla części I zamówienia: 60.000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100); b) dla części II zamówienia: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dowód wpłaty wadium. B. Dokumenty wymienione w punktach 6.2., 6.3. i 6.4. SIWZ wykonawcy będą musieli złożyć na każde żądanie zamawiającego w terminie przez niego wskazanym i w formie określonej w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach