Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami od km 54+025 do km 54+700

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-542 Kraków, ul. Mogilska 25
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4172172, 4172179, 4172183 , fax. 012 4110118
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie
    ul. Mogilska 25 25
    31-542 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4172172, 4172179, 4172183, fax. 012 4110118
    REGON: 01751157500075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.gddkia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z remontem mostu Jagiellońskiego przez rzekę Sołę w miejscowości Oświęcim w/c drogi krajowej nr 44 wraz z dojazdami od km 54+025 do km 54+700
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje między innymi: - opracowanie dokumentacji wykonawczej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w Programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. B. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1) - 3) ustawy Pzp 1. Potencjał ekonomiczno - finansowy Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną poniżej, które spełniają następujące wymagania: 1) do pełnienia funkcji Projektanta branży mostowej a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie mostów, wykonanie min. 1 dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dla obiektu mostowego znajdującego się w ciągu drogi klasy min. G; 2) do pełnienia funkcji Projektanta branży drogowej a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje:; uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie dróg, wykonanie min. 1 dokumentacji projektowej (zawierającej projekt budowlany i wykonawczy) dla drogi klasy min G; 3) do pełnienia funkcji Kierownika budowy - Kierownik robót mostowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej, realizacja min. 2 robót mostowych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie obiektu mostowego na drodze klasy min. G, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót. 4) do pełnienia funkcji Kierownika robót drogowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, realizacja min. 1 roboty drogowej na drodze klasy min. G, na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót. 5) do pełnienia funkcji geodety: a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: uprawnienia w zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii zgodnie z ustawą Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz.U. z 2005r Nr 240 poz. 2027 z późniejszymi zmianami) art. 43 w zakresie 1 - geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych i w zakresie 4 -geodezyjnej obsługi inwestycji oraz wykonanie obsługi geodezyjnej co najmniej 1 inwestycji mostowej lub drogowej. Uwaga: Wykonawca nie może zaproponować tej samej osoby do równoczesnego pełnienia kilku funkcji. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako strona umowy na drogach klasy min. G: a) minimum dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie obiektów mostowych o długości min. 50mb. Wartość (brutto) każdej roboty nie może być niższa niż 3 000 000 PLN, b) minimum dwie roboty budowlane, każda polegająca na budowie, przebudowie lub remoncie drogi. Każde wykazane zadanie może jednocześnie potwierdzać spełnienie kilku z powyższych warunków. C. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne / konsorcja) W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt B. muszą spełniać łącznie. D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w niniejszym postępowaniu, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust.1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt B., wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 1. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej w niniejszym postępowaniu. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartości posiadanych środków finansowych/zdolności kredytowej podane w walutach innych niż wskazana przez Zamawiającego będą przeliczone wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w potencjale kadrowym. Do informacji winny być dołączone kopie wymaganych uprawnień lub odpowiadających im uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Wraz z kopią uprawnień budowlanych należy przedłożyć aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej polskiej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15.12.2000r o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz.U. z 2001r Nr 5 poz. 42 ze zmianami). W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 3. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie Wykonawcy). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w doświadczeniu. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. Wartości podane w w/w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego winny być przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu. III. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. IV. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. V. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt I.1. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt I.2. albo odpowiadające im określone w pkt III., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt II. mogą dotyczyć dowolnego spośród Wykonawców składających wspólną ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.gddkia.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach