Przetargi.pl
ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM TERENÓW INWESTYCYJNYCH PRZY UL. OSIEDLOWEJ W OSTRÓDZIE

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2011-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM TERENÓW INWESTYCYJNYCH PRZY UL. OSIEDLOWEJ W OSTRÓDZIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z przygotowaniem terenów inwestycyjnych przy ul. Osiedlowej w Ostródzie, tj. uzbrojenie techniczne działki nr 70/1, obręb 11, w zakresie: a) nawierzchni ul. Osiedlowej z betonu asfaltowego - ok. 750,0 mb ( klasa techniczna drogi dla kat. ruchu KR3; szerokość pasów ruchu 2 x ok. 2,50 m); b) jednostronny chodnik szer. 2,0 m z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm; c) ciąg pieszo-jezdny z kostki drogowej betonowej gr. 8 cm - ok. 250,0 m; d) kanalizacji deszczowej: - kanał deszczowy główny z rur z tworzywa sztucznego ? 250 mm - długości ok. 350,0 mb; - kanał deszczowy główny z rur z tworzywa sztucznego ? 400 mm - długości ok. 400,0 mb; - kanał deszczowy z rur z tworzywa sztucznego ? 200 mm przykanaliki - długość łączna ok. 100,0 mb; - studnie rewizyjne z tworzywa sztucznego ? 1000 mm - ok. 25 szt.; - wpusty uliczne na studzienkach betonowych ? 500 mm z osadnikami - ok. 50 szt.; - separatory koalescencyjne zintegrowane z osadnikiem - 2 szt.; - rowy odwodnieniowe - ok. 400,0 mb; - przepust ? 600 mm pod drogą gminna - ok. 6,0 mb; e) kanalizacja sanitarna: - kanał grawitacyjny z rur z tworzywa sztucznego ? 200 mm - ok. 780,0 mb; - studzienki rewizyjne z tworzywa sztucznego ? 1000 mm - - ok. 26 szt.; - rurociąg tłoczny PE ? 90 mm - ok. 470,0 mb; - przepompownia ścieków - 2 szt.; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową ? 273 mm - ok. 12,0 mb; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową ? 168 mm - ok. 12,0 mb; f) sieć wodociągowa: - sieć z rur PE ? 160 mm - łączna długość ok. 660,0mb; - sieć z rur PE ? 110 mm - łączna długość ok. 370,0 mb; - sieć z rur PE ? 90 mm - łączna długość ok. 170,0 mb; - hydranty przeciwpożarowe nadziemne ? 80 mm - ok. 9 szt.; - przecisk pod drogą powiatową 1230N rurą stalową ? 168 mm - ok. 12,0 mb. g) przejście dla płazów wraz z płotkami naprowadzającymi, zgodnie z Decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 08.12.2010r. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (plac budowy); b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; d) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót zapewniającego dojazd do wszystkich posesji w trakcie realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz. 1729); e) wykonanie i ustawienie oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, o którym mowa w lit. d; f) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót; g) sporządzanie miesięcznych i kwartalnych raportów, sprawozdań oraz rozliczeń, zgodnie z wytycznymi Regionalnego Programu Operacyjnego (dalej RPO); h) wykonanie i zamontowanie tablic informacyjnych wolnostojących - 2 szt. oraz tablic pamiątkowych wolnostojących - 2 szt. Wymogi dotyczące tablic informacyjnych: - Informacja o dofinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego powinna zajmować co najmniej 25 % powierzchni tablicy. - Tło tablicy powinno być w kolorze białym, czcionka użyta na tablicy do określenia wymaganych informacji powinna być z serii ARIAL CE. - Przepisy UE nie określają rozmiarów tablicy informacyjnej ograniczając się do stwierdzenia, że tablica powinna być widoczna. IZ RPO WiM określiła, by wielkość tablicy była proporcjonalna do wysokości całkowitego wkładu publicznego do operacji, jednak nie mniejsza niż 200 cm (wysokość) x 250 cm (szerokość) w przypadku projektów o całkowitym wkładzie publicznym powyżej 500.000 euro - Tablica powinna być umieszczona w widocznym miejscu (zalecenia dotyczące stosowania tablic zamieszczone zostały w Rozdziale 4 wytycznych Regionalnego Programu Operacyjnego) w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia rozpoczęcia inwestycji. - Po zakończeniu realizacji projektu tablicę informacyjną zastępuje się stałą tablicą pamiątkową. 3) Zakres dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia: a) projekt budowlany w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - 6 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; b) projekty wykonawcze do opracowanego projektu budowlanego, w zakresie o którym mowa w § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 6 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w ogólnodostępnym formacie plików, np. .pdf, .jpg; c) przedmiary robót, w zakresie o którym mowa w § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .xls lub .ods; d) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego (do planu bezpieczeństwa) - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .doc; e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z rozdziałem 3 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego - 2 egz. w wersji papierowej + wersja elektroniczna na płycie CD w formacie plików .doc; Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje również: a) wykonanie mapy do celów projektowych; b) uzyskanie warunków technicznych oraz dokonanie uzgodnień niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej oraz uzyskanie z upoważnienia Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 57.000,- PLN (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2011 - 02 - 10 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej ustawą Pzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2011- 02 - 10 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp) należy złożyć w pokoju nr 122 (parter). W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/ostroda_gmina_miejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach