Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
    ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
    10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
    REGON: 00130182100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1464 N (Olsztyn - Prejłowo - Gżegżółki - Grom - Dzieżki - droga krajowa Nr 58) o znaczeniu regionalnym. Odcinek drogi podlegający przebudowie stanowi: a) Aleja Marszałka Józefa Piłsudskiego od bramy Nr 3 fabryki opon do granicy administracyjnej miasta Olsztyna, b) droga powiatowa od granicy administracyjnej miasta Olsztyna do granicy działki PKP 2) Zamówienie obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej, w tym: - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, b) wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. 3) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu. a) droga powiatowa odcinek miejski (Aleja Piłsudskiego): - długość odcinka drogi do przebudowy 798m - klasa techniczna drogi (zbiorcza) Z - szerokość w liniach rozgraniczających 20; 19,5; 14,5m - szerokość jezdni 9; 6,5; 5 m - szerokość chodników przyulicznych 2m - krętość drogi 79 g/km lub 71°/km b)droga powiatowa odcinek pozamiejski: - długość odcinka drogi do przebudowy 456m - klasa techniczna drogi (zbiorcza) Z - szerokość w liniach rozgraniczających 16m - szerokość jezdni 4,5m - krętość drogi 94 g/km lub 84°/km Krętość drogi dla całego odcinka 84 g/km lub 76 °/km Długość całego odcinka 1254 m Roboty w ramach tego zamówienia prowadzone będą zgodnie z WARUNKAMI KONTRAKTOWYMI DLA URZĄDZEŃ ORAZ PROJEKTOWANIA I BUDOWY dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, opublikowane przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils - FIDIC), P.O. Box 311, CH-1215 Geneva 15, Szwajcaria, drugie wydanie angielsko-polskie 2004, Tłumaczenie pierwszego wydania 1999 (tzw żółty FIDIC).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 100 000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) wykazał się wykonaniem co najmniej dwóch opracowań (dokumentacji projektowych) w zakresie projektów drogowych, których łączna wartość wyniosła brutto min. 600 000 zł, b) wykazał się wykonaniem robót budowlanych podobnych do niniejszego zamówieniem, których zakres obejmował w szczególności: - budowę lub przebudowę drogi, - budowę kanalizacji deszczowej, - budowę oświetlenia ulicznego, o łącznej wartości brutto min. 10 000 000 zł. Ww. elementy składowe tego warunku zostaną uznane za spełnione, jeżeli były zrealizowane w jednym kontrakcie, jak również w osobnych kontraktach. c) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej. d) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń), tj. pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej i kierowników robót w następujących specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - telekomunikacyjnej. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 5 000 000 PLN, b) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 8 000 000 zł. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 6) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 7) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 5 do siwz), Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 8), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 10) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 8) posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 11) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie. 12) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach