Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2015-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, wraz z uzyskaniem wymaganymi prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja dachu budynku Urzędu Miejskiego oraz kominów na budynku Sali Sesyjnej w Ostrowie Wielkopolskim. I. Miejsce wykonywania robót: Urząd Miejski i budynek Sali Sesyjnej, al. Powstańców Wielkopolskich 16-18, 63-400 Ostrów Wielkopolski, działki nr 8/15, 8/16, obręb 78. II. Zakres zamówienia obejmuje: 1. wykonanie dokumentacji projektowej z uzyskaniem, wymaganych prawem sprawdzeń, uzgodnień, pozwoleń itp., ze złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub zgłoszenia we właściwym organie, 2. wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w opracowanej dokumentacji projektowej: 1) budynek Urzędu Miasta Ostrowa Wielkopolskiego: a) skucie luźnego tynku na powierzchni ścian zewnętrznych nadbudówki, otynkowanie z naprawą spękań - ok. 8 m2, b) pomalowanie tynków zewnętrznych nadbudówki - ok. 31 m2, c) rozebranie obróbek blacharskich na dachu ok. 57 m2, d) przygotowanie do pokrycia papą termozgrzewalną starego podłoża z naprawami- powierzchnia ok. 942 m2, e) krycie dachu papą termozgrzewalną wierzchniego krycia o gr. min. 5,2 mm zachowującą elastyczność do -20°C - pow. ok.942 m2, f) wykonanie nowych opierzeń blacharskich z blachy tytanowo- cynkowej, g) demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej, h) pomiar instalacji odgromowej. 2) budynek Sali Sesyjnej: a) roboty rozbiórkowe na kominach (demontaż wentylatorów 3 szt., demontaż instalacji odgromowej, demontaż iglic, rozbiórka czapek kominowych z wywiezieniem gruzu), b) wykonanie nowych czapek kominowych z montażem o pow. ok. 10 m2 z zabezpieczeniem ich powłokami bitumicznymi i papą termozgrzewalną o gr. min. 5,2 mm zachowującą elastyczność do - 20°C, c) wykonanie opierzeń blacharskich z blachy tytanowo-cynkowej, d) montaż zdemontowanych wentylatorów, iglic oraz instalacji odgromowej na nowych czapkach kominowych, e) pomiary instalacji odgromowej. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie prace wchodzące w zakres procesu budowlanego począwszy od wykonania dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie, poprzez realizację robót budowlanych i rozbiórkowych, po wykonanie dokumentacji powykonawczej. Szczegółowy zakres robót budowlanych będzie uwzględniony w opracowanej przez wykonawcę dokumentacji projektowej. III. Inne wymagania i uwagi: 1. Wykonawca w okresie realizacji zamówienia będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000 zł. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 lata, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji jest kryterium oceny oferty w niniejszym postępowaniu. 4. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej na obiekcie. IV. Przedmiot zamówienia opisuje następujący dokument: Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 9, Dokumentacja fotograficzna - załącznik nr 10, UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/bip/chapter_170126.asp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach