Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28”

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
  • Data zamieszczenia: 2016-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska
    00099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
    REGON: 16266500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rewitalizacja i modernizacja budynku przy ul. Jagiellońskiej 28”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia 1.1. Charakterystyczne parametry: pow. działki – 4.200 m2 pow. zabudowy – 1.077,07 m2 liczba kondygnacji – 6 wysokość budynku – 24,50 m pow. całkowita – 6.645,30 m2 pow. netto – 4.003,54 m2 kubatura brutto – 20.058,00 m3 Teren inwestycji objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr A-916 decyzją z dnia 24.05.2010 r. Realizacja zadania inwestycyjnego obejmuje: - przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę; - wykonanie robót budowlanych; - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. Efektem zrealizowanych robót budowlanych będzie przystosowanie obiektu do potrzeb Teatru Baj i Przedszkola nr 183. 1.2. W zakres dokumentacji projektowej wchodzą m.in.: - wielobranżowy projekt budowlany wraz ze wszystkimi niezbędnymi uzgodnieniami; - projekt wyburzeń oraz projekt rozbiórki dachu; - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę; - wielobranżowe projekty wykonawcze wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, kosztorysami. 1.3. W zakres prac budowlanych wchodzą m.in.: - przebudowa istniejącego budynku, wpisanego do Centralnego Rejestru Zabytków; - wymiana konstrukcji więźby dachowej oraz materiału wykończeniowego na dachówkę ceramiczną; - remont elewacji budynku z przywróceniem historycznego detalu architektonicznego; - wymiana posadzek nawierzchni utwardzonych oraz zagospodarowanie terenów zielonych; w tym nasadzenia roślinne; - przebudowa instalacji wodociągowej i przyłącza wodociągowego w budynku, zainstalowanie oddzielnych wodomierzy dla części przedszkola i teatru; - przebudowa instalacji elektrycznej i teletechnicznej, wykonanie niezależnych przyłączy dla części przedszkola i teatru; - przebudowa instalacji sanitarnej i deszczowej; - roboty odgrzybieniowe i izolacyjne piwnic. 1.4. W zakres urządzeń i wyposażenia funkcjonalnego wchodzą m.in.: - wyposażenie technologiczne widowni; - projektory i urządzenia multimedialne; - wyposażenie sceniczne (zapadnie sceniczne, oświetlenie, system elektroakustyczny, cyfrowy system komunikacji, system wsparcia akustyki, system dźwięku 3D, system wsparcia osób niedosłyszących, system wsparcia osób niedowidzących i niewidzących, efekty specjalne dla osób niewidomych; - wyposażenie sal kameralnych (ruszt technologiczny i kurtyny, oświetlenie, elementy nastawczo-regulacyjne, system elektroakustyczny, system podglądu akcji scenicznej); - wyposażenie łazienek (z uwzględnieniem specyfiki łazienek dziecięcych i łazienek dla niepełnosprawnych); - elementy wyposażenie podestów technicznych; Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostaw wyposażenia ruchomego z wyłączeniem wyposażenia, o którym mowa w pkt. 1.4. 2. W ramach przedmiotu zamówienia w szczególności należy wykonać: 2.1. Dokumentację projektową, w tym: 1) Projekt budowlany wielobranżowy z niezbędnymi uzgodnieniami – 5 egz. 2) Projekt i program prac konserwatorskich z uzgodnieniem przez – 4 egz. Biuro Stołecznego Konserwatora Zabytków i uzyskaniem pozwolenia na realizację prac objętych programem 3) Projekty wykonawcze wielobranżowe uszczegółowiające projekt budowlany – 4 egz. w tym: a) Zagospodarowanie terenu: - zagospodarowanie terenu, zieleń z gospodarką drzewostanem, - mała architektura. b) Architektura: - przebudowa budynku, - aranżacja wnętrz z opisem i wykazem. c) Konstrukcja. d) Instalacje sanitarne: - c.o. wraz z przebudową węzła cieplnego, wod-kan, c.w.u., instalacja hydrantowa wewnętrzna, instalacja tryskaczowa, wentylacja i klimatyzacja. e) Instalacje elektryczne: - oświetlenia podstawowego, zewnętrzne, awaryjne, bezpieczeństwa i ewakuacji, - gniazd wtykowych i siły, - odgromowa. f) Instalacje niskoprądowe: - telekomunikacyjne i informatyczne, serwerownia, - SSWiN, kontrola dostępu, przyzywowa, - system alarmu pożaru (SAP), oddymianie, - telewizja dozorowa (CCTV), - RTV (AZART). g) Instalacje technologiczne: - technologia: kuchni przedszkola, - technologia teatralna, w tym m. in.: scena główna, galerie techniczne, strop techniczny, sztankiety, nagłośnienie, akustyka, interkom, oświetlenie technologiczne, widownia, sala edukacyjna, sala kameralna (mała scena). 4) Kosztorysy wraz z szacunkową wyceną pierwszego wyposażenia – 2 egz. 5) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru robót – 4 egz. 2.2. Roboty budowlane. Szczegółowy opis dokumentacji projektowej i robót budowlanych tzn. wymagania i zakres realizacji opisane są w Programie funkcjonalno-użytkowym oraz parametrach technicznych urządzeń przeznaczonych do wyposażenia scen Teatru Baj. 2.3. Dokumentacja winna być sporządzona w formie: 1) papierowej w ilościach jw. 2) elektronicznej - po 2 egz. na nośniku elektronicznym CD lub DVD, w tym: a) projekt budowlany, projekt i program prac konserwatorskich, projekty wykonawcze w formacie (*.dwg/*.dxt) oraz (*.pdf), dla tekstu (*.pdf) i (*.doc), b) kosztorysy w programie Norma lub kompatybilnym (w formacie *.ath) oraz (*.pdf), c) STWiOR, szacunkowa wycena pierwszego wyposażenia - w programie WORD lub kompatybilnym (w formacie *.doc lub *.rtf) oraz (*.pdf), 3) Załączniki formalno-prawne w tym: decyzje, opinie, ekspertyzy, pozwolenia i uzgodnienia Wykonawca przekaże w oryginałach i na nośniku elektronicznym CD lub DVD w formacie (*.pdf). Wykonawca przekaże Zamawiającemu formę elektroniczną dokumentów objętych Przedmiotem Umowy, która będzie zgodna z formą papierową. Forma elektroniczna musi zawierać strony dokumentacji projektowej z podpisami i pieczątkami właściwych osób i organów urzędowych, umieszczone w trakcie opiniowania, uzgadniania i zatwierdzania ww. opracowań. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty ogólnobudowlane w tym w szczególności wykonywane przez brukarza, cieślę, blacharza, dekarza, malarza, tynkarza, stolarza (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji np. kierownika budowy); - roboty elektryczne/teletechniczne w tym w szczególności wykonywane przez montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji); - roboty sanitarne w tym w szczególności wykonywane przez montera instalacji i/lub urządzeń, montera sieci (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.” 4. Termin wykonania zamówienia: 1) Rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania umowy, z zastrzeżeniem, że rozpoczęcie robót budowlanych nie wcześniej niż od dnia 1 września 2017 r., 2) Zakończenie – w terminie nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłuższym niż 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy, w tym: a) wykonanie dokumentacji projektowej: w terminie do 10 miesięcy dni od dnia zawarcia umowy, w tym; - projekt budowlany, projekt i program prac konserwatorskich: w terminie do 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy; - projekty wykonawcze, STWiOR, kosztorysy - w terminie do 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy, b) wykonanie robót budowlanych: w terminie nie krótszym niż 24 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy, jednak nie dłuższym niż 30 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach