Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków: modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków.

Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83110 Tczew, ul. Czatkowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 5305270, 58 5305278 , fax. 585 312 182
  • Data zamieszczenia: 2017-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Czatkowska 8
    83110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 5305270, 58 5305278, fax. 585 312 182
    REGON: 19192776300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwik.tczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI OSADOWEJ WRAZ Z MODERNIZACJĄ CZĘŚCI TECHNOLOGICZNEJ I PRZEBUDOWĄ SYSTEMU DOPROWADZENIA ŚCIEKÓW DO OCZYSZCZALNI W TCZEWIE” z podziałem na części: Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków: modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach projektu: „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie”. Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Infrastruktura i Środowisko w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. Projekt pn. „Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzenia ścieków do oczyszczalni w Tczewie” w zakresie robót budowlano – montażowych został podzielony na kilka zadań/kontraktów w tym: Zadanie pn „Budowa dodatkowej nitki kanału sanitarnego – obejście przepompowni Czatkowy w Tczewie” oraz zadanie pn. „Zakup urządzeń mechanicznych do obsługi kompostowni” będą realizowane w ramach odrębnych postępowań przetargowych. Przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego jest Kontrakt obejmujący: 1. Modernizację budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków 2. Modernizację oczyszczalni ścieków, w tym modernizację kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymianę wirówek na oczyszczalni ścieków. 3. Budowę kompostowni osadów ściekowych Kontrakt realizowany będzie zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę – FIDIC „żółty”, wydanie angielsko-polskie niezmienione 2006 (tłumaczenie 1. wydania 1999). 2.1.1. W celu prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia oraz poprawnego sporządzenia oferty, zobowiązuje się Wykonawców do sprawdzenia warunków wykonania przedmiotu zamówienia poprzez oględziny całego terenu objętego realizacją niniejszego zadania. W tym celu Zamawiający wyznacza termin spotkania dla wszystkich zainteresowanych Wykonawców. Zamawiający zaprasza Wykonawców do siedziby Zamawiającego ( adres jak w pkt. 2.1. ) w dniu 15.01.2018 r. na godzinę 12:00. W tym dniu odbędzie się wizja lokalna terenu budowy. Wszelkie pytania pojawiające się w trakcie/po wizji lokalnej Wykonawcy zobowiązani są przekazać do Zamawiającego w formie pisemnej lub drogą mailową ze wskazaniem podmiotu zadającego pytanie. Każde pytanie oraz odpowiedź zostaną przesłanie do wszystkich Wykonawców którzy wpiszą się na listę obecności podczas wizji lokalnej, oraz zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.tczew.pl 2.1.2. Wykonawca powinien przeprowadzić potrzebne pomiary i badania niezbędne do opracowania dokumentacji projektowej. 2.1.3. Parametry techniczne obiektów, urządzeń i instalacji powinny być zgodnie z zapisami w SIWZ uzgadniane z Zamawiającym. 2.1.4. Wykonawca będzie uwzględniał w dokumentacji projektowej ewentualne uwagi zgłaszane przez Zamawiającego. 2.1.5. Dokumentacja projektowa wraz z operatem wodnoprawnym i wnioskiem o zezwolenie na przetwarzanie odpadów przed złożeniem do organu wydającego stosowne decyzje administracyjne powinna zostać przedłożona Zamawiającemu do zatwierdzenia. 2.1.6. Wykonawca udzieli gwarancji na usuwanie wad dokumentacji projektowej oraz dokonanie nieodpłatnej zmiany projektu w przypadku wadliwości zaprojektowanego rozwiązania. 2.1.7. Projektowane urządzenia i instalacje powinny posiadać serwis na terenie Polski. 2.1.8. Projektowane urządzenia i instalacje powinny pochodzić od sprawdzonych producentów lub autoryzowanych dostawców, którzy zapewniają sprawne wykonanie napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych. 2.1.9. Transmisja danych o pracy urządzeń i instalacji powinna odbywać się do centralnej dyspozytorni oczyszczalni ścieków. 2.1.10. Roboty budowlane powinny zapewnić ciągłą pracę istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków w trakcie realizacji inwestycji. Każdorazowe wyłączenie istniejących urządzeń i instalacji oraz włączenie nowych urządzeń i instalacji powinno być uzgadniane z Zamawiającym. 2.1.11. Projektowane obiekty, urządzenia i instalacje powinny zostać połączone technicznie i technologicznie z obiektami, urządzeniami i instalacjami istniejącymi, zapewniając prawidłowe ich funkcjonowanie. 2.1.12. Elementy konstrukcji urządzeń, zbiorników i instalacji mające kontakt ze ściekami lub montowane w środowisku agresywnym powinny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska. 2.1.13. Prace budowlane i technologiczne powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określonym w PFU. 2.1.14. Zamawiający nie dopuszcza materiałów i urządzeń będących prototypami. Oferowane materiały i urządzenia powinny być sprawdzone w działaniu w warunkach takich, jakie występują na oczyszczalniach ścieków. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowany materiał i urządzenie nie jest prototypem poprzez wskazanie lokalizacji, w której dany materiał lub urządzenie zostało sprawdzone w działaniu. 2.2. Opis części zamówienia. Część 1: Modernizacja budynku Przepompowni Czatkowy wraz z wymianą krat i pomp ścieków Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne: Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku przepompowni Czatkowy należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej (rurociągi przy pompach) wraz z wymianą armatury (zasuwy, zastawki),  elektrycznej,  AKPiA (sondy poziomu ścieków, system detekcji gazów – siarkowodoru i metanu) wraz z wymianą sterowania urządzeń i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejących urządzeń technologicznych i montaż nowych (kraty rzadkie, pompy) i innych elementów,  opróżnienie części mokrej komór przepompowni wraz z usunięciem zalegających na dnie osadów,  remont części mokrej przepompowni (komór ścieków) poprzez zabezpieczenie mineralną zaprawą powłokową chemoodporną, wodoszczelną i mrozoodporną, o dużej wytrzymałości mechanicznej,  hermetyzację komór ścieków i krat rzadkich,  wymianę skorodowanych stalowych elementów (barierek, itp.) na elementy ze stali nierdzewnej kwasoodpornej,  nowe posadzki w budynku na trzech poziomach z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych budynku na trzech poziomach z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z malowaniem,  remont dachu,  wymianę przed budynkiem przepompowni istniejącej zasuwy z napędem ręcznym na zasuwę z napędem elektrycznym,  wykonanie tacy punktu zlewnego na dwa stanowiska samochodów asenizacyjnych. Część 2: Budowa kompostowni osadów ściekowych Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne: Zakres robót w branży instalacyjnej W ramach inwestycji należy wykonać następujące sieci:  kanalizacyjną ze studzienkami i przepompownią (do transportu odcieków),  wodociągową z wymaganą ilością hydrantów,  elektryczną z oświetleniem kompostowni,  AKPiA (sondy temperatury, sondy tlenowe) wraz z podłączeniem kompostowni do dyspozytorni oczyszczalni ze stanowiskiem komputerowym. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach inwestycji należy wykonać następujące obiekty budowlane:  plac z 6 boksami do kompostowania, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania odpadów (skratek, piasku i osadu odwodnionego), z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania materiału strukturalnego, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  plac składowania kompostu, z zadaszeniem, z utwardzonym i szczelnym podłożem,  system odwodnienia ww. placów z przepompownią i studzienką pomiarową odcieków z kompostowni,  drogę dojazdową i plac manewrowy. Część 3: Modernizacja oczyszczalni ścieków, w tym modernizacja kraty gęstej, separatora piasku, dmuchaw i wymiana wirówek na oczyszczalni ścieków. Zakres prac: I. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń II. Roboty budowlane i instalacyjne oraz technologiczne:  Budynek kraty gęstej o szerokości wewnętrznej 6,40 m, długości wewnętrznej 8,16 m i wysokości wewnętrznej 4,45÷4,75 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku kraty gęstej należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  elektrycznej,  AKPiA (sonda poziomu ścieków) wraz z wymianą sterowania pracą kraty i podłączeniem jej do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Budynek kraty gęstej należy wyposażyć w system detekcji gazów (siarkowodoru, metanu). Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącej i montaż nowej kraty gęstej,  hermetyzację komory ścieków i kraty gęstej,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek separatora piasku o szerokości wewnętrznej 4,97 m, długości wewnętrznej 7,50 m i wysokości wewnętrznej 4,83÷4,96 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku separatora piasku należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  elektrycznej,  automatyki wraz z podłączeniem separatora piasku do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącego i montaż nowego separatora piasku,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek stacji odwadniania osadu o szerokości wewnętrznej 8,8 m, długości wewnętrznej 11,6 m i wysokości wewnętrznej 3,7÷4,3 m wraz z wiatą o szerokości wewnętrznej 3,70 m, długości wewnętrznej 6,23 m i wysokości wewnętrznej 3,25÷3,55 m dla przyczepy traktorowej przeznaczonej do wywozu osadu odwodnionego Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku wirówek należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  wodociągowej,  kanalizacyjnej,  technologicznej (flokulantu, osadu uwodnionego i osadu odwodnionego),  elektrycznej,  AKPiA (wodomierz wody, sonda gęstości osadu, przepływomierze osadu uwodnionego, przepływomierze roztworu flokulantu) wraz z wymianą sterowania pracą wirówek i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  centralnego ogrzewania,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejącej i montaż nowej stacji odwadniania osadu,  remont elewacji zewnętrznej budynku i wiaty wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną.  Budynek stacji dmuchaw o szerokości wewnętrznej 8,75 m, długości wewnętrznej 20,72 m i wysokości wewnętrznej 4,65÷5,15 m Zakres robót w branży instalacyjnej W istniejącym budynku dmuchaw należy dokonać wymiany następujących instalacji wewnętrznych:  czerpni powietrza do budynku,  elektrycznej,  AKPiA wraz z wymianą sterowania pracą dmuchaw i podłączeniem ich do dyspozytorni oczyszczalni,  wentylacji. Zakres robót w branży budowlanej i technologicznej W ramach remontu budynku należy wykonać następujące roboty budowlane:  demontaż istniejących i montaż nowych dmuchaw,  remont elewacji zewnętrznej budynku wraz z wymianą orynnowania i malowaniem,  drobne prace naprawcze dachu,  wymianę stolarki okiennej i drzwiowej,  nową posadzkę z żywicy epoksydowej,  tynkowanie, malowanie i wykończenie ścian wewnętrznych z żywicy epoksydowej,  szpachlowanie i malowanie sufitu farbą emulsyjną. Uwagi dodatkowe: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają wymagania Zamawiającego stanowiące TOM III SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż Wykonawca jest zobowiązany dopełnić aktualnych wymogów technicznych, zgodnie z ROZPORZĄDZENIEM MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072). Szczegółowe wymagania dla modernizacji budynku przepompowni „Czatkowy” w Tczewie określone zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym dla zadania: Modernizacja budynku przepompowni ścieków „Czatkowy” w Tczewie wraz z wymianą krat i pomp ścieków. Szczegółowe wymagania dla modernizacji budynków technologicznych i urządzeń w Oczyszczalni ścieków oraz budowy kompostowni określone zostały w Programie Funkcjonalno – użytkowym dla Kontraktu: Kompleksowe rozwiązanie gospodarki osadowej wraz z modernizacją części technologicznej i przebudową systemu doprowadzania ścieków do oczyszczalni ścieków w Tczewie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Części 1, 2 i 3 łącznie 400 000,00 PLN 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu; b) Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) Gwarancjach bankowych; d) Gwarancjach ubezpieczeniowych; e) Poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 6.3. Miejsce wniesienia wadium Wadium należy wnieść w wymaganej kwocie: wadium wnoszone w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez Bank: PKO BP S.A. a) nr rachunku: 89 1440 1101 0000 0000 1268 9713z dopiskiem „Wadium dla zamówienia nr NI/064/2017” b) ksero dowodu wpłaty wadium należy załączyć do oferty; c) Dokument potwierdzający wniesienie wadium w innej formie niż pieniądzu winien być dostarczony Zamawiającemu wraz z ofertą w oryginale. d) Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 6.2 b-e), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy, przy czym: – dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie, bezwarunkowo i na pierwsze żądanie; – dokumenty te zostaną złożone w oryginale e) skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w lit a) , przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert) 6.4. Zwrot i zatrzymanie wadium a) Zwrot wadium Wykonawcom nie wybranym do wykonania zamówienia nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 Ustawy; b) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. e); c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem składania ofert; d) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 Ustawy. e) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. g) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie zobowiązany będzie złożyć wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.e) i 4.2.f), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organ, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2.g) (informacje z Krajowego Rejestru Karnego) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 4.2.i) składa dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. d) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 4.2.e) – 4.2.g) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, złożone nie wcześniej niż odpowiednio 3 lub 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Uwagi dodatkowe: Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, inne niż oświadczenia, o których mowa w zdaniu poprzednim, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy: a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie na terenie budowy robót budowlanych przez pracowników fizycznych, w zakresie objętym dokumentacją techniczną, w tym obsługi sprzętu budowlanego, operatorów sprzętu. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami zatrudnionymi w ramach umowy o pracę, sposób prowadzenia kontroli określono we Wzorze umowy – Tom II SIWZ. c) Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Ustawy: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy zgodnie z wzorem umowy – Tom II SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach