Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Czerwonym Borze

Urząd do Spraw Cudzoziemców ogłasza przetarg

  • Adres: 00-564 Warszawa, Koszykowa 16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6270680 , fax. 022 8454980, 6014339
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd do Spraw Cudzoziemców
    Koszykowa 16 16
    00-564 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6270680, fax. 022 8454980, 6014339
    REGON: 01731501200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uric.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Czerwonym Borze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ośrodku dla cudzoziemców w Czerwonym Borze w budynkach Nr 24, 25 i 63. Część robót budowlanych będzie prowadzona w związku z realizacją projektu Nr 5/12/EFU Remont ośrodka dla cudzoziemców ubiegających się o nadanie statusu uchodźcy - Czerwony Bór współfinansowanego z Europejskiego Funduszu na Rzecz Uchodźców (EFU). Roboty budowlane finansowane ze środków EFU: W ramach projektu zostaną wykonane prace związane z: - modernizacją węzła c.o. i c.w. w budynkach nr 24, 25 i 63, - wymianą instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników w budynkach nr 24,25 i 63, - wymianą instalacji ciepłej i zimnej wody w budynkach nr 24,25 i 63, - wymianą instalacji kanalizacji sanitarnej w budynkach nr 24,25 i 63, - remontem łazienek i pomieszczeń sanitarnych w budynkach nr 24 i 25. Roboty budowlane finansowane z budżetu państwa będą polegały m.in. na: - wymianie instalacji c.o.; - wymianie instalacji centralnej ciepłej i zimnej wody; - wymianie przyłączy c.o. i c.w.u.; - wymianie kanalizacji sanitarnej; - wymianie przyłączy kanalizacyjnych; - remoncie klatek schodowych wraz z korytarzami; - remoncie łazienek, pomieszczeń sanitarnych; - wymianie instalacji elektrycznej; - modernizacji węzła c.o. i c.w.u.; - remoncie pomieszczeń mieszkalnych W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: 1) wykonania projektu budowlanego w zakresie niezbędnym do uzyskania ostatecznego pozwolenia na budowę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 roku Nr 243 poz. 1623) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2003 r., Nr 120, poz. 1133), 2) opracowania przedmiarów i kosztorysów inwestorskich zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 3) sporządzenia szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, 4) przygotowania i złożenia, w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz uzyskanie tej decyzji oraz innych niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień o ile są niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania, a także udzielania odpowiedzi lub składania uzupełnień dokumentacji w trakcie postępowania administracyjnego o wydanie decyzji administracyjnych, w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, 5) wykonania dokumentacji projektowej wykonawczej, 6) zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego rozpoczęcia robót budowlanych na co najmniej 7 dni przed ich rozpoczęciem, 7) wykonania robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, po uzyskaniu pozwolenia na budowę, 8) opracowania dokumentacji powykonawczej (w tym szczegółowego projektu powykonawczego), 9) pełnienia nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych, 10) zawiadomienia, w imieniu Zamawiającego, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego o zakończeniu robót budowlanych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji określają SIWZ, Programy Funkcjonalno - Użytkowe sporządzone oddzielnie dla każdego z trzech budynków, stanowiące Załączniki nr 1, 2 i 3 do SIWZ oraz koncepcja architektoniczna stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ KLAUZULA SPOŁECZNA: 1) Stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga od Wykonawcy do zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 2 osób bezrobotnych na podstawie skierowania powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania albo siedzibę. 2) zatrudnienie osoby bezrobotnej powinno trwać do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. 3) Wykonawca, na etapie wykonywania zamówienia, przedstawia Zamawiającemu zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy Urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę. 4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3) przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacja zadań z zakresu runku pracy w kraju pochodzenia Wykonawcy lub w kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę. 5) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia skierowanych bezrobotnych, zaś Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu. 6) W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości iloczynu kwoty najniższego wynagrodzenia wraz z należnymi składkami na ubezpieczenie społeczne oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia - z każdego niezatrudnionego bezrobotnego poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju, w którym Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie (w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zmówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi 37 000,00 zł słownie: trzydzieści siedem tysięcy złotych. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udsc.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach