Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Bełchowie w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”

Gmina Nieborów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-416 Nieborów, Aleja Legionów Polskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 385 613 , fax. 468 385 658
  • Data zamieszczenia: 2019-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nieborów
    Aleja Legionów Polskich 26
    99-416 Nieborów, woj. łódzkie
    tel. 468 385 613, fax. 468 385 658
    REGON: 75014836000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nieborow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podstawowej im. Władysława Broniewskiego w Bełchowie w ramach Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Nieborów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a. sporządzenie planu zagospodarowania terenu na aktualnej mapie do celów projektowych przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót – jeżeli będzie to wymagane b. opracowanie opinii konstruktorskiej dotyczącej wytrzymałości dachu, c. opracowanie dokumentacji projektowej (projekty budowlane – jeśli wymagane – po 4 egz., projekty wykonawcze dla każdej z branż – po 2 egz., specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej z branż – po 2 egz., kosztorysy uproszczone - po 2 egz., oraz wszystkie dokumentacje w wersji elektronicznej), d. opracowanie i uzgodnienie z użytkownikiem harmonogramu planowych wyłączeń zasilania, e. zakup niezbędnych materiałów i ich dostawa, f. wykonanie prac budowlanych, g. wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, h. opracowanie powykonawczego ideowego schematu elektrycznego uwzględniającego mikroinstalację fotowoltaiczną wraz z przyłączeniem do instalacji wewnętrznej oraz zastosowane typy urządzeń i aparatów elektrycznych, i. opracowaniu dokumentacji powykonawczej (po 2 egz. oraz w wersji elektronicznej), j. przeprowadzenie niezbędnych przeszkoleń dla obsługi, k. uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zaprojektowania, wykonania robót budowlanych, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, w tym w szczególności: uzgodnienie projektu budowlanego przez rzeczoznawcę ppoż., uzyskanie pozwolenia na budowę – jeśli wymagane, zgłoszenie przyłączenia mikroinstalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej lokalnemu OSD po jej wybudowaniu, l. branie czynnego udziału w procedurze zawarcia umowy kompleksowej w przypadku chęci sprzedaży wyprodukowanej energii elektrycznej ze źródła OZE do sieci dystrybucyjnej (jako prosument). Zakres prac budowlanych przewidywanych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • niezbędne prace demontażowe, • ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły (bez sali gimnastycznej i zaplecza Sali gimnastycznej, powierzchnia ścian powyżej cokołu około 654,80 m2.; powierzchnia ścian cokołu i poniżej gruntu około 146,70 m2) wraz z pracami towarzyszącymi: o zszycie istniejących na elewacjach pęknięć, o uporządkowanie okablowania biegnącego na elewacjach wraz demontażem i ponownym montażem anten, o ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej cokołu styropianem λ= 0,036 W/mK, gr min. 15cm (miejscowo wełną mineralną spełniającą powyższe parametry), o ocieplenie glifów okiennych styropianem λ= 0,036W/mK, gr min. 2cm, o ocieplenie ścian zewnętrznych cokołu (po usunięciu istniejącej okładziny kamiennopodobnej na cokole) styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, o izolacja przeciwwilgociowa pionowa i pozioma fundamentów i ścian piwnicznych wraz z ociepleniem tych elementów styrodurem λ= 0,036 W/mK, gr min. 10cm, o montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, o wymianę orynnowania wraz z ułożeniem korytek w strefie chodników i opasek odprowadzających wodę poza budynek na teren zielony, o odtworzenie schodów (żelbetowych i na gruncie wykonanych z kostki betonowej) po wykonaniu izolacji fundamentów (3 szt.), o odtworzenie chodników i opasek wokół budynku, o odtworzenie pochylni dla niepełnosprawnych, o wykonanie nowych obróbek blacharskich na dachu (po ociepleniu ścian) – pasy rynnowe, rynny, obróbki attyk, zwieńczenia ścian szczytowych, itp, o wykonanie daszku nad wejściem (2 szt.), o demontaż i ponowny montaż opraw oświetleniowych na elewacji, o ponowny montaż (po wykonaniu ocieplenia) elementów drobnych na elewacji: tablice informacyjne, uchwyty na flagi, drabiny wyjściowe na dach, itp., o wykonanie nowej instalacji odgromowej budynku, • ocieplenie stropodachu wentylowanego granulatem z wełny mineralnej gr. 25cm, λ=0,039W/mK, powierzchnia około 614,00 m2. • wymiana starych okien drewnianych i okien z 2005r: okna PCV, białe obustronnie, U=0,9 W/m2.K wraz z pracami towarzyszącymi: montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, powlekanej, (okna w strefach ppoż należy wymienić na okna w odporności ogniowej), powierzchnia okien około 309,98 m2, • wymiana kompletnej instalacji kotłowej w istniejącej kotłowni węglowej na kotłownię gazową z kotłem kondensacyjnym o mocy min. 150 kW, wraz z wykonaniem instalacji spalinowej, przyłącza gazowego, instalacji gazowej i dwóch podziemnych zbiorników na gaz płynny o pojemności minimum 6400 dm3 każdy oraz z pracami towarzyszącymi, w tym w szczególności remont pomieszczenia kotłowni z dostosowaniem do obowiązujących przepisów; • wymiana całej kompletnej instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą grzejników na nowe, montażem zaworów i głowic termostatycznych (poza skrzydłem sali gimnastycznej), grzejniki oraz metalowe elementy zdemontowane instalacji centralnego ogrzewania są własnością Zamawiającego i mają być zdeponowane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego • montaż mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy min. 11,88 kWp na dachu szkoły wraz z jej przyłączeniem w układzie on-grid. Uwaga. Podane powyżej dane liczbowe należy traktować jako orientacyjne - wykonawca na etapie projektowania określi dokładne wartości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 10 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy oraz Załącznik nr 11 do SIWZ – Audyty energetyczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 3. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści wskazywać Gwaranta/Poręczyciela, beneficjenta, termin obowiązywania, kwotę gwarancji oraz musi zawierać klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnić bezwarunkową wypłatę przez Gwaranta (Poręczyciela) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty. 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym Ziemi Łowickiej o/Nieborów Nr 48 9288 1066 1144 7151 2000 0080 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu nr GZEAS.076.32.2019”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: • pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; • innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 10. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, wg załącznika nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach