Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych „Rekultywacja stawu Duże Planty w Mikołowie”

Gmina Mikołów ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 500 , fax. 323 248 400
  • Data zamieszczenia: 2019-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mikołów
    Rynek 16
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 248 500, fax. 323 248 400
    REGON: 27625763000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych „Rekultywacja stawu Duże Planty w Mikołowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych „Rekultywacja stawu Duże Planty w Mikołowie” Prace projektowe: - Wykonanie koncepcji projektowej do akceptacji z Zamawiającym. - Wykonanie projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz kosztorysu wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień oraz wszelkich zgód i pozwoleń wynikających z prawa budowlanego i prawa wodnego. Przed złożeniem do Starostwa Powiatowego dokumentacja musi być uzgodniona i zaakceptowana przez Inwestora. - Mapę do celów projektowych Wykonawca pozyskuje we własnym zakresie. - Zakres i formę dokumentacji projektowej, umożliwiającej uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń i realizację zadania należy opracować zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - Projekt oraz koncepcja musi być przedstawiony do akceptacji Zamawiającemu. - Uzyskanie na podstawie upoważnień otrzymanych od Zamawiającego wymaganych obowiązującymi przepisami stosownych opinii, uzgodnień i pozwoleń od odpowiednich organów. - Ilość opracowań dla Zamawiającego: projekt budowlany – Ilość kompletów ma być taka, aby dla Inwestora pozostał 1 kpl. dokumentacji. - Ponadto Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa. - Wszystkie materiały wyjściowe, uzgodnienia, decyzje pozyskuje własnym staraniem Wykonawca. Zamawiający udzieli mu w tym celu stosownych upoważnień. - Wykonawca dołączy do projektu oświadczenie, iż jest on zgodny z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że został wykonany w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. - Kompletny projekt wykonawczy przed rozpoczęciem prac budowlanych musi być zatwierdzony przez Zamawiającego. - Warunki wykonania i odbioru robót budowlanych powinny być zgodne z zawartością odpowiednich specyfikacji technicznych. Roboty budowlane: Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, w oparciu o specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. W zakres wykonania robót wchodzą w szczególności: - Zabezpieczenie rejonu objętego pracami. - Spuszczenie wody ze stawu oraz tymczasowe ujęcie (obejście) istniejącego cieku tak, aby woda nie dostała się do miejsca prowadzenia prac. - Osuszenie i oczyszczenie dna stawu oraz fragmentu potoku Aleksander z zalegających osadów dennych pochodzenia organicznego - około 365 m3. - Wytyczenie geodezyjne granicy działki i punktów charakterystycznych. - Demontaż kamieni aktualnie występujących na fragmentach linii brzegowej stawu; - Przed przystąpieniem do umocnienia skarpy, nadsypanie północno-zachodniego brzegu stawu masami ziemnymi do granicy działki Zamawiającego tj. 370/76. - Linia brzegowa na granicy działki zamawiającego (370/76) i działek sąsiednich (3899/73, 3005/70, 3885/66): Wykonanie opaski kamiennej trapezowej u podstawy skarpy o wysokości 1,0 m i szerokości górnej krawędzi 1,0 m oraz na długości około 71,0 mb. Powyżej opaski kamiennej należy wykonać narzut kamienny z kamienia hydrotechnicznego o frakcji 50-350 mm na szerokości 2,0 m po skarpie i grubości 30,0 cm na geowłókninie o gramaturze 400 g/m2. - Pozostałe fragmenty linii brzegowej stawu: Należy wykonać opaski z żerdzi o średnicy 15,0 cm (połowice drewniane) podwójne, a powyżej opaski wykonać narzut kamienny z kamienia hydrotechnicznego o frakcji 50-350 mm na geowłókninie o gramaturze 400 g/m2 Opaska kamienna trapezowa: 2m3 / mb x 71 mb = 142 m3; Narzut kamienny nad opaską kamienną: 2,0 m x 0,3 m x 71,0 mb = 42,6 m3; Opaska z żerdzi podwójna po obrysie stawu – brzegów przeciwległych. Paliki średnica 8- 10 cm i żerdzie o śr. 15,0 cm x 2. Obrys stawu brzegów przeciwległych wynosi około 86,0 mb; Nad opaską z żerdzi narzut kamienny grubości 0,3 m na całą wysokość skarp na geowłókninie: 1,5 m x 0,3 m x 86,0 mb = 38,7 m3; - Przebudowa wylotu ze stawu, jeżeli zajdzie taka potrzeba. - Wykonanie w potoku Aleksander i w części dopływowej stawu urządzeń zbierających zanieczyszczenia. - Ubezpieczenie odpływów pod ścieżką. - Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. Szczegółowy opis zamieszczono w programie funkcjonalno – użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45452433-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się (zaksięgowane) do upływu terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert), na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. W treści przelewu bankowego lub gwarancji należy zamieścić informację o numerze postępowania i nazwie postępowania. O ile wnoszący wadium nie jest podmiotem, który składa ofertę należy w treści przelewu lub gwarancji wskazać na rzecz kogo wadium zostaje wniesione. W przypadku braku możliwości ustalenia, w czyim imieniu zostało wniesione wadium lub jakiego postępowania dotyczy, skutkować to będzie odrzuceniem oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W momencie składania ofert żaden wykonawca nie jest w stanie złożyć takiego oświadczenia, ponieważ nie zna listy wykonawców, którzy oferty złożyli. Z tego względu oświadczenie o grupie kapitałowej złożone wraz z ofertą nie zwalnia wykonawcy od złożenia oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji na stronie internetowej zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną