Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej

Miasto Ostrów Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 296 795 433 , fax. 296 795 470
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ostrów Mazowiecka
    ul. 3-go Maja 66
    07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie
    tel. 296 795 433, fax. 296 795 470
    REGON: 55066786000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.ostrowmaz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskich obiektów użyteczności publicznej: Część I: Centrum Integracji Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Chopina 2B, Część II: Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Warchalskiego 3, Część III: Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (dawniej Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej) Wykonawca może złożyć oferty na wszystkie części zamówienia. 2.Zakres każdej z części zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Etap I – wykonanie: a)dokumentacji (planów, rysunków, opisów lub innych dokumentów umożliwiających jednoznaczne określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych oraz uwarunkowań i dokładnej lokalizacji ich wykonania) i dokonanie na jej podstawie skutecznego zgłoszenia robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa) albo b)projektu budowlano-wykonawczego pełno branżowego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy będzie to wymagane przepisami prawa) oraz: specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót, kosztorysu wykonania prac budowlanych i innych opracowań niezbędnych do uzyskania rezultatu umowy (zwanych dalej „Dokumentacją projektową”) wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień lub pozwoleń. Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym, Audytem energetycznym, wymaganiami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej „SIWZ”) i umowie, 2)Etap II – kompleksowe wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji miejskiego obiektu użyteczności publicznej w Ostrowi Mazowieckiej, zgodnie z: uzgodnioną i zatwierdzoną Dokumentacją projektową. Zakres prac w ramach II Etapu obejmuje również: a)sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie wykonywania robót, b)sporządzenie dokumentacji powykonawczej. 3.Ogólny opis zamówienia: Część I: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegających na termomodernizacji budynku Centrum Integracji Społecznej w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Chopina 2B. Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) modernizację systemu grzewczego: wymiana źródła ciepła, zastosowanie zaworów podpionowych i regulatorów na odgałęzieniach, 2) modernizację systemu ogrzewania ciepłej wody użytkowej: wymiana źródła ciepła – podgrzewacze elektryczne, 3) budowę systemu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła, 4) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka-mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 5) ocieplenie ścian przylegających do gruntu styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 6) ocieplenie ścian zewnętrznych piwnicy styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 7) ocieplenie stropu pod poddaszem wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 8) wymianę drzwi zewnętrznych, 9) montaż ogniw fotowoltaicznych (montaż termicznych kolektorów słonecznych). Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. Część II: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegających na termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Warchalskiego 3. Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 2) ocieplenie stropodachu segmentów A i C wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 3) ocieplenie stropodachu segmentu B wełną mineralną oraz wykonanie prac dodatkowych, 4) wymiana okien, 5) wymiana drzwi zewnętrznych, 6) wymiana ścian systemowych, 7) modernizacja systemu wentylacji mechanicznej: montaż central wentylacyjnych nawiewno-wywiewnych z wymiennikami krzyżowymi, 8) montaż ogniw fotowoltaicznych. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. Część III: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych w trybie „zaprojektuj i wybuduj” polegających na termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej nr 4 w Ostrowi Mazowieckiej przy ul. Szkoły Podchorążych Piechoty 1 (dawniej Zespół Szkół Publicznych Nr 2 w Ostrowi Mazowieckiej). Zakres robót w tym zadaniu częściowym obejmuje w szczególności: 1) modernizację systemu grzewczego: wymiana istniejącego kotła na kocioł kondensacyjny, wymiana instalacji c.o.: pionów, poziomów, grzejników, montaż zaworów termostatycznych, zastosowanie zaworów podpionowych i regulatorów na odgałęzieniach, 2) ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem - metoda lekka-mokra oraz wykonanie prac dodatkowych, 3) ocieplenie ścian przylegających do gruntu styrodurem oraz wykonanie prac dodatkowych, 4) ocieplenie stropodachu oraz wykonanie pokrycia dachu i prac dodatkowych, 5) wymiana okien, 6) wymiana drzwi zewnętrznych, 7) montaż ogniw fotowoltaicznych, 8) montaż nawiewników okiennych lub ściennych. Szczegółowy opis zamówienia określony został w programie funkcjonalno-użytkowym oraz audycie energetycznym. 4.Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym, audytami energetycznymi, wymaganiami określonymi w SIWZ i w umowie oraz przepisami obowiązującego prawa, a w szczególności: ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), ustawą o odnawialnych źródłach energii (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 2389 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j.: Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną Dokumentacją projektową, skutecznym zgłoszeniem robót budowlanych lub decyzją o pozwoleniu na budowę, obowiązującymi przepisami oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. 6.Przed przystąpieniem do robót budowlanych Wykonawca ma obowiązek odpowiednio zagospodarować, zabezpieczyć i oznakować teren budowy oraz utrzymywać w odpowiednim stanie do zakończenia budowy. 7.Przed przystąpieniem do robót Wykonawca winien zaopatrzyć się w aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową terenu i zapoznać się z lokalizacją wszelkich urządzeń podziemnych na dzień rozpoczynania robót przygotowawczych i budowlanych. Wszelkie roboty w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego, takiego jak kable teletechniczne, miejsca zbliżeń do słupów teletechnicznych, kabli energetycznych i elementów sieci wod.-kan., cieplnej i gazowej, należy wykonywać ręcznie ze szczególną ostrożnością i pod nadzorem właściciela urządzeń. Prace ziemne w pobliżu punktów osnowy geodezyjnej należy prowadzić ze szczególną ostrożnością bez ich naruszenia. W przypadku uszkodzenia lub zniszczenia punktów Wykonawca prac będzie obciążony kosztami ich odtworzenia. 8.Wszystkie roboty budowlane w zakresie umowy należy wykonać pod nadzorem: a)kierownika budowy posiadającego wymagane uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowanej do kierowania budową, b)kierownika robót sanitarnych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, c)kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego wymagane uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, d)inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego wymagane uprawnienia, wskazanego przez Zamawiającego, - wpisanych do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważnej), posiadających aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 9.Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie kierownika budowy, w czasie wykonywania robót budowlanych. 10.Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w trzech egzemplarzach (dokumentację powykonawczą budowy, pomiary geodezyjne powykonawcze, dokumenty wyrobów). 11.Wykonawca zobowiązany jest do składania co miesięcznych sprawozdań z wykonanych prac (z danymi ilościowo-wartościowymi i procentowymi), sprawdzonego i potwierdzonego przez Inspektora Nadzoru. Sprawozdanie należy dostarczyć Zamawiającemu do 5 dnia miesiąca następnego, za który jest sporządzony. 12.Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z prowadzonymi pracami, na kwotę nie niższą niż wartość kontraktu brutto. 13.W związku z prowadzeniem robót budowlanych w budynkach użyteczności publicznej należy przewidzieć takie etapowanie prac, aby przy zachowaniu wszelkich wymogów technologicznych, prowadzić roboty budowlane w sposób nie utrudniający pracy instytucji mających siedzibę w budynkach oraz zapewniający bezpieczeństwo pracujących w nich osób. Należy utrzymywać temperatury zgodne z polskimi normami. W przypadku wyłączeń instalacji winno to odbywać się poza godzinami pracy lub po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem/kierownikiem instytucji mających siedzibę w budynkach. Po stronie Wykonawcy leży obowiązek zabezpieczenia ciągłości pracy placówek. 14.Przed podpisaniem umowy Wykonawca opracuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram rzeczowo-finansowy winien być tak skonstruowany aby uwzględniał rozpoczęcie wykonywania robót oraz ich zakończenie zgodnie z postanowieniami SIWZ. Harmonogram powinien uwzględniać wymagania Zmawiającego określone w SIWZ oraz w umowie i zawierać w szczególności: a)opis elementów poszczególnych robót oraz usług, b)wartość elementów poszczególnych robót oraz usług, c)terminy realizacji kolejnych etapów przedmiotu umowy, Harmonogram powinien uwzględniać iż wartość wynagrodzenia wypłaconego w 2019r. nie może wynosić więcej niż: Cz. I: 129 000,00 zł brutto, Cz. II: 1 000 000,00 zł brutto, Cz. III: 440 000,00 zł brutto. Pozostała część wynagrodzenia będzie płatna w 2020r., 15.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego w zależności od konieczności wprowadzenia zmian w trakcie realizacji zamówienia. 16.Rozliczenie Wykonawcy nastąpi fakturami częściowymi (wystawianymi do osiągnięcia wysokości 70% wynagrodzenia umownego) za określony zakres zamówienia zrealizowany na podstawie harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz fakturą końcową (min. 30% wynagrodzenia umownego) na podstawie protokołu odbioru podpisanego przez nadzór obu stron. Pierwsza płatność nastąpi po wykonaniu i odebraniu minimum 30 % przedmiotu zamówienia. 17.Poszczególne części wynagrodzenia Wykonawcy płatne będą na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę na kwotę ustaloną w sprawdzonym przez Inspektora Nadzoru oraz zatwierdzonym przez Zamawiającego, zestawieniu wartości wykonanych robót. 18.Nazwy własne materiałów, produktów, urządzeń, usług, systemów lub procesów podanych w SIWZ lub złącznikach służą wyłącznie do podania minimalnych wymagań i parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza możliwość zastąpienia ich innymi równoważnymi produktami, materiałami, urządzeniami, usługami, systemami lub procesami o cechach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych odpowiadającym cechom technicznym, jakościowym funkcjonalnym lub lepszym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 PLN); Część II: 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100 PLN); Część III: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100 PLN); Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2019-06-05 do godz. 12:00 (dot. wszystkich części)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (dot. wszystkich Części): 1. Wykonawca, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. 2. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów (dotyczy tylko sytuacji gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy P.z.p) 3. Jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach