Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego mostu w ciągu ul. Głównej nad rzeką Czechówką oraz wykonanie obiektu inżynierskiego (przepust/most) wraz z przebudową drogi gminnej ul. Głównej w Lublinie (w rejonie obiektu inżynierskiego).

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 5700 , fax. 81 466 5701
  • Data zamieszczenia: 2015-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
    ul. Krochmalna 13j 13j
    20-401 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 5700, fax. 81 466 5701
    REGON: 06077887900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce istniejącego mostu w ciągu ul. Głównej nad rzeką Czechówką oraz wykonanie obiektu inżynierskiego (przepust/most) wraz z przebudową drogi gminnej ul. Głównej w Lublinie (w rejonie obiektu inżynierskiego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sporządzenie dokumentacji : 1.1. Etap I - wykonanie koncepcji - w ilości 3 egzemplarzy zawierającej: - część opisową (opis techniczny), - część graficzną: plan sytuacyjny w skali 1:500 (z elementami stałej organizacji ruchu i propozycją rozmieszczenia uzbrojenia technicznego), profile podłużne w skali 1:50, przekroje normalne w skali 1:50 i konstrukcyjne. Koncepcja rozwiązań geometrycznych. Projekt koncepcyjny winien być sporządzony na aktualnej kopii mapy zasadniczej pozyskanej z Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. - projekt koncepcji winien być opracowany zgodnie z warunkami Zarządu Dróg i Mostów w Lublinie z dnia 17.03.2015 r. znak: IU-UD.4330.16.2015. - koncepcja podlega uzgodnieniu z Zarządem Dróg i Mostów w Lublinie. 1.2. Etap II - wykonanie dokumentacji projektowej na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (na podstawie zaakceptowanej koncepcji) polegających na rozbiórce istniejącego mostu w ciągu ul. Głównej na rzece Czechówce oraz wykonanie obiektu inżynierskiego (przepust, most) wraz z przebudową drogi gminnej ul. Głównej (w rejonie obiektu inżynierskiego) z w tym: a) dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej: - pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500, - wykonanie dokumentacji opisowo - graficznych podziału nieruchomości i czasowego korzystania z nieruchomości obejmującej: mapę sytuacyjną, linie rozgraniczające, współrzędne punktów załamania linii rozgraniczających, punktów charakterystycznych ulic i obiektów inżynierskich, wymiary i powierzchnię nieruchomości zajętej pod inwestycję, - wykonanie operatu technicznego dotyczącego podziału działek, opracowanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. 2013, poz. 687 z późn. zmianami) (w przypadku gdy zajdzie konieczność) - w 5 egz. b) materiałów do decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na realizację przedsięwzięcia: wypełniony wniosek (łącznie z kartą informacyjną przedsięwzięcia, projektem koncepcyjnym) o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 z 2008 r. poz. 1227 z późn. zm.) wraz z opracowaniem raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia drogowego na środowisko, jeżeli organ wydający decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach nałoży na inwestora obowiązek jego sporządzenia - 4 egz. c) sporządzenie projektów budowlanych i wykonawczych w poszczególnych branżach (drogowej, mostowej, sanitarnej odwodnienie drogowe w przypadku konieczności wynikającej z decyzji OOŚ) i uzyskanie dla nich niezbędnych zgód, opinii, uzgodnień i pozwoleń (w tym pozwoleń wodnoprawnych, decyzji OOŚ itp.) niezbędnych do uzyskania decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej - po 6 egz., d) sporządzenie projektów rozbiórki obiektu mostowego - po 6 egz., e) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia i uzyskania przez Gminę Lublin decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej zgodnie z art. 11d ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczegółowych zasadach przygotowania przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 687 j.t.) wraz z wypełnionym wnioskiem, f) wykonanie projektu branży zieleń - obejmującego szczegółową inwentaryzację dendrologiczną drzew i krzewów, przewidzianych do wycinki lub przesadzenia (w przypadku kolizji z budową ulic) oraz zaprojektowanie sposobu zagospodarowania zielenią pasa drogowego - po 4 egz., g) uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym, h) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do uzgodnienia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarów dla każdej z branż - po 3 egz., i) wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej - po 3 egz., j) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu - po 3 egz., k) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektów czasowej organizacji ruchu na etapie realizacji robót budowlanych, l) opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż - po 4 egz., ł) przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji na nośniku CD i DVD w formatach: - rysunki: format .dwg i .pdf - opisy: format .org i .pdf - tabele: format .xls i pdf - inne elementy forma do uzgodnienia z Zamawiającym Dokumentacja w formacje *.pdf powinna być przekazana jako jeden plik dla każdej branży, ponadto dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron, oraz niezbędne opinie i uzgodnienia. 2. Pełnienie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.): a) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji, b) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie w toku realizacji inwestycji, c) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego, d) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie, e) wykonywanie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru autorskiego na każde wezwanie Zamawiającego, f) bieżące monitorowanie realizowanych robót budowlanych i przybywanie na teren budowy bądź do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na każde jego wezwanie, celem rozstrzygnięcia wszelkich pojawiających się w toku realizacji robót wątpliwości związanych z rozwiązaniami przyjętymi w dokumentacji (przyjazd na budowę powinien nastąpić w terminie 2 dni od daty zawiadomienia - fax, telefon lub w innym umówionym z Zamawiającym terminie). 3. Wykonanie robót budowlanych na podstawie uzgodnionej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej Etapu II: a) sporządzenie Tabeli Elementów Rozliczeniowych, b) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę, c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, d) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, e) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót, f) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej, g) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, h) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 2 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, dokumentację projektową podstawową z naniesionymi zmianami oraz dodatkową jeżeli została sporządzona w trakcie realizacji umowy, STWiORB (z dokumentów umowy, ewentualnie uzupełniające lub zamienne), dzienniki budowy (oryginały), książkę obmiarów lub druki obmiaru robót (oryginały), recepty i ustalenia technologiczne, wyniki pomiarów kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych zgodnie z STWiORB, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności wbudowanych materiałów zgodnie z STWiORB, opinię technologiczną sporządzoną na podstawie wszystkich wyników badań i pomiarów załączonych do odbioru i wykonanych zgodnie z STWiORB wraz z wykazem odchyleń ich uzasadnieniem i omówieniem, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą robót i sieci uzbrojenia terenu, kopię mapy zasadniczej powstałej w wyniku inwentaryzacji powykonawczej oraz wykaz zmian gruntowych zarejestrowane we właściwym organie zgodnie z wymogami właściwych przepisów prawa,protokół odebranych elementów robót i świadectwo płatności końcowej sprawdzone przez Inspektora Nadzoru, korespondencję i inne dokumenty mające istotne znaczenie dla przebiegu realizacji inwestycji, i) przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę powinien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdm.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach