Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rektyfikacji kładki dla pieszych nad drogą DK94 km 15+889 w m. Czeladź

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-017 Katowice, ul. Myśliwska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48322586281 , fax. +48322598710
  • Data zamieszczenia: 2018-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach
    ul. Myśliwska 5
    40-017 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48322586281, fax. +48322598710
    REGON: 01751157500050
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rektyfikacji kładki dla pieszych nad drogą DK94 km 15+889 w m. Czeladź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rektyfikacji kładki dla pieszych nad drogą DK94 km 15+889 w m. Czeladź”. Zamówienie obejmuje: 1. Lokalizacja: Przedmiotowy obiekt zlokalizowany jest nad drogą krajową nr 94 w km 15+889 w m. Czeladź. 2. Parametry obiektu: Długość obiektu: 47,38 m Szerokość obiektu: 3,00 m Łożyska: stalowe styczne Ustrój nośny tworzą trzy przęsła swobodnie podparte. Konstrukcję nośną przęseł stanowią dwa dźwigary dwuteowe o wysokości 500 mm (w przęsłach nad drogą) oraz od 300 do 700 mm (w przęśle skarpowym). Pomiędzy dźwigarami znajduje się pomost stalowy oparty na ruszcie z dwuteowników i teowników (w przęsłach nad drogą) oraz na dwuteowych poprzecznicach (przęsło skarpowe). Na pomoście znajduje się żelbetowa płyta. Podpory w postaci stalowych słupów posadowione bezpośrednio. Po obu stronach obiektu znajdują się schody. 3. Zakres zadania obejmuje: 1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na wykonanie rektyfikacji kładki dla pieszych w celu wyeliminowania kolizji obiektu ze skrajnią drogi krajowej nr 94. 2) Wykonanie robót budowlanych polegających na rektyfikacji kładki dla pieszych wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego w okresie wykonywania robót budowlanych na podstawie opracowanej Dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 1) Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na wykonanie rektyfikacji kładki dla pieszych w celu wyeliminowania kolizji obiektu ze skrajnią drogi krajowej nr 94 na podstawie przedstawionej w pkt. 1.1.1 PFU koncepcji. Dokumentacja powinna zawierać rozwiązania zapewniające uzyskanie pod obiektem skrajni o wysokości min. 4,70m i uwzględniać wszystkie niezbędne do wykonania prace w tym czynności o których mowa w pkt. 1.1.2 PFU. 2) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Przedmiotowy projekt powinien uwzględniać zawężenie obu jezdni drogi krajowej nr 94 do jednego pasa ruchu dla każdej z jezdni na etapie realizacji robót. 3) Opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu. 4) Opracowanie niezbędnych materiałów i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na realizację zadania budowlanego na podstawie stosownego pełnomocnictwa 5) Roboty przygotowawcze, organizacja, oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia robót. 6) Wprowadzenie zatwierdzonej tymczasowej organizacji ruchu. 7) Wykonanie robót budowlanych. 8) Wprowadzenie zatwierdzonej docelowej organizacji ruchu. 9) Uporządkowanie terenu 10) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu. 5. Wymagania formalno - prawne: Zamawiający oświadcza, że sprawy związane z zawiadomieniem o rozpoczęciu robót, zgodnie z wymogami prawa budowlanego, zostaną uregulowane przez GDDKiA Oddział w Katowicach przy udziale Wykonawcy. Odpowiednie dokumenty zostaną przekazane Wykonawcy. 6. Personel Wykonawcy: Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie i skierowanie do realizacji przedmiotu umowy odpowiedniej ilości osób (kadry) stosownie do zakresu oraz rodzaju robót w tym również osób z wymaganymi uprawnieniami. Do obowiązków Wykonawcy należy również prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia oraz nadzór nad osobami o których mowa powyżej. W czasie prowadzenia robót budowlanych przez Wykonawcę wymagana jest obecność właściwego dla danej branży kierownika robót, potwierdzona wpisem do dziennika budowy. Szczegółowo zakres przedmiotu niniejszego zamówienia określony został w Tomach II-III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja przedmiotu zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności: - ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332); - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017 r. poz. 459); - ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.); - ustawie z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2017 r. poz. 519).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, nr 16 1130 1091 0003 9079 2490 0001 (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: O.KA.D-3.2412.22.2018). b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać – „Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad, w zakresie działalności Oddziału z siedzibą w Katowicach ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2 ppkt a) rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferta wraz z Tabelą elementów zryczałtowanych. Wzór w/w Formularzy został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 2.Wraz z ofertą powinny być złożone: 2.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu; b) spełnia warunki udziału w postępowaniu; Wzór w/w oświadczeń został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 2.2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 10.2. IDW – Tom I, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, tj. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 2.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia został zamieszczony w Rozdziale 3 Tomu I SIWZ. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1- 4 i pkt 8 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt III.1 Ogłoszenia. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 2.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa powyżej w Sekcji III.7 pkt. 3 Ogłoszenia o zamówieniu składa każdy z Wykonawców. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu., przy czym: dokumenty i oświadczenia o których mowa w Sekcji III.5.1 Ogłoszenia o zamówieniu składa odpowiednio Wykonawca / Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnianie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych w Sekcji III.1 Ogłoszenia o zamówieniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach