Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 58 666 57 05 , fax. 58 6201114
- Data zamieszczenia: 2015-04-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpitale Wojewódzkie w Gdyni Sp. z o.o.
ul. Powstania Styczniowego 1 1
81-519 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 58 666 57 05, fax. 58 6201114
REGON: 19014161200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwincentego.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji siódmego piętra dla celów oddziału Kardiologicznego, w budynku zlokalizowanym przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń siódmego piętra dla potrzeb Oddziału Kardiologicznego, w budynku Szpitali Wojewódzkich w Gdyni Sp. z o. o. w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dokumentacji projektowej w następującym zakresie: a) projekt koncepcyjny wraz z aranżacjami architektonicznymi, b) projekt budowlany, c) przedmiar robót, d) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, f) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót budowlanych, 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń (jeśli będą wymagane), 3) wykonanie robót budowlanych, w następującym zakresie: a) remont ścian, instalacji w przebudowywanych pomieszczeniach, skucie tynków, posadzek, okładzin ściennych, b) wykonanie modernizacji instalacji wodociągowej (zw, cwu), c) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego, d) wykonanie modernizacji instalacji kanalizacyjnej, e) wykonanie modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, f) wykonanie modernizacji instalacji gazów medycznych - tlenu, sprężonego powietrza i próżni, g) wykonanie modernizacji instalacji elektrycznej, h) wykonanie modernizacji instalacji przyzywowej, i) wykonanie modernizacji instalacji telefonicznej, j) wykonanie modernizacji okablowania strukturalnego, k) wykonanie modernizacji instalacji sygnalizacji pożaru i zabezpieczeń przeciwpożarowych, l) wykonanie instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego - DSO, m) wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, n) wykonanie modernizacji instalacji kontroli dostępu, o) wymianę oświetlenia sztucznego i ewakuacyjnego, p) wymianę stolarki otworowej, q) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, r) malowanie ścian i sufitów, s) wykonanie ścian działowych, t) wykonanie sufitów podwieszanych, u) dostawa wraz z instalacją poręczy i odbojnic w ciągach komunikacyjnych oraz ochrony ścian i narożników z pcv, v) dostawa wraz z instalacją okładzin ochronnych ścian i narożników z pcv w pokojach łóżkowych, w) dostawa wraz z instalacją szyn i wsporników ściennych i innego wyposażenia, x) dostawa wraz z instalacją zabudów meblowych punktu pielęgniarskiego i gabinetu zabiegowego, y) inne niezbędne prace mające na celu dostosowanie układu przestrzennego, funkcjonalnego, instalacji i urządzeń do zgodności z obowiązującymi przepisami, standardami i obowiązującymi normami. 4) dostawę wyposażenia oraz informacji wizualnej,; 5) wykonywanie nadzoru autorskiego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712200006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 49.000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione najpóźniej do chwili składania ofert. 3. Wadium może zostać wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2010 r. Nr 240, poz. 1603 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 06 1440 1101 0000 0000 1722 8285 z podaniem tytułu wadium - przetarg Modernizacja VII piętra dla celów oddziału Kardiologicznego w budynku przy ul Wójta Radtkego 1 w Gdyni.Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą. W przypadku wadium wnoszonego w formie pieniężnej, zaleca się załączenie do oferty dowodu jego opłacenia. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien bezwzględnie przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 7. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie oraz w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpitalwincentego.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z materiałami przetargowymi na remont drogi powiatowej 1405G Szemud-Karczemki
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji projektowej Hali sportowej w Słupsku.
Dodano: 2016-07-26 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn. Zagospodarowanie parku w miejscowości Żuławki
Dodano: 2016-07-25 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Dziedziniec sztuki - przebudowa wozowni wraz z zagospodarowaniem dziedzińca Filharmonii
Dodano: 2016-07-22 - Opracowania dokumentacji projektowej na adaptację i remont kamienicy Otto Freundlicha w Słupsku na Dom Twórczy
Dodano: 2016-07-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Rekonstrukcja średniowiecznej baszty obronnej wraz z zabudową towarzyszącą
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z materiałami przetargowymi na budowę zatok autobusowych w m. Bolszewo i m. Kielno
Dodano: 2016-07-21 - Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. Wiślana Trasa Rowerowa R-9, na obszarze gminy Gniew.
Dodano: 2016-07-14 - Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa boiska sportowego w miejscowości Stegna wraz z przeniesieniem autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania.
Dodano: 2016-07-14 - Opracowanie dokumentacji projektowej pn. Kwartał zabudowy w rejonie ulicy Długiej w Słupsku - Zagospodarowanie podwórka pomiędzy ul. Długą i Ogrodową wraz z przebudową obiektu na potrzeby Domu Sąsiedzkiego
Dodano: 2016-07-12