Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka 13
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 4456603, 4456073 , fax. 081 4456730
- Data zamieszczenia: 2016-04-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
ul. Akademicka 13 13
20-950 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 4456603, 4456073, fax. 081 4456730
REGON: 00000189600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.lublin.pl/zamowienia
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji auli im. prof. dr hab. Lucjana Kaznowskiego w budynku dydaktycznym Agrotechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji auli im. prof. dr hab. Lucjana Kaznowskiego w budynku dydaktycznym Agrotechniki Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie przy ul. Akademickiej 15, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: 1/ inwentaryzację stanu istniejącego w zakresie architektonicznym, sieci sanitarnych, kabli energetycznych, teletechnicznych, 2/ dokumentację projektową w skład której wchodzą następujące opracowania: a/ projekt wykonawczy aranżacji wnętrza auli obejmujący: - zaprojektowanie rozmieszczenia minimum 300 foteli siedzisk, - zaprojektowanie stropu podwieszonego, - zaprojektowanie podium wraz z katedrą, b/ projekt wykonawczy instalacji elektrycznych wewnętrznych, c/ projekt wykonawczy instalacji teletechnicznych, d/ projekt wykonawczy instalacji elektrycznych i sterowniczych dla potrzeb wentylacji, e/ projekt wykonawczy rozprowadzenia instalacji wentylacji nawiewnej, f/ informację bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, g/ przedmiary robót we wszystkich branżach, h/ kosztorys inwestorski, i/ specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 3/ uzyskanie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na budowę, 4/ zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), 5/ wykonanie robót budowlanych zgodnie z opracowaną i uzgonioną z Zamawiającym dokumentacją budowlaną, 6/ sporządzenie w imieniu Zamawiającego, jeśli będzie wymagane, zawiadomienia o zakończeniu robót i uzyskania ostatecznej (prawomocnej) decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania robót. 7/ opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, 8/ zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego. 9/ wykonanie przedmiotu zamówienia w oparciu o pozostałe wytyczne zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712210003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi 11 500,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy pięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Przed zawarciem umowy, Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny ofertowej brutto.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.up.lublin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-06-20 - Przetarg nieograniczony na wykonanie: dokumentacji technicznej - projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu oraz dostosowania do wymagań odpowiednich przepisów części Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (nr sprawy 33/16)
Dodano: 2016-05-09 - Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2016-04-14 - Przetarg nieograniczony na wykonanie: dokumentacji technicznej - projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu oraz dostosowania do wymagań odpowiednich przepisów części Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (nr sprawy 7/16)
Dodano: 2016-02-01 - Przetarg nieograniczony na wykonanie: dokumentacji technicznej - projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu oraz dostosowania do wymagań odpowiednich przepisów części Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (nr sprawy 2/16)
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków Konwiktu Księży Studentów Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II, części południowej i części północnej zlokalizowanych w Lublinie przy ul. Radziszewskiego 7 wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
Dodano: 2015-12-08 - Przetarg nieograniczony na wykonanie: dokumentacji technicznej - projektowo-kosztorysowej dotyczącej remontu oraz dostosowania do wymagań odpowiednich przepisów części Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Lublinie (znak sprawy 77/15)
Dodano: 2015-12-04 - Opracowanie kompleksowej dokumentacji dotyczącej poprawy atrakcyjności terenów turystycznych nad jeziorem Piaseczno i Łukcze poprzez ustawienie altan oraz kontenerów sanitarnych, przyłączy elektrycznych, przyłączy kanalizacyjnych oraz wody poprzez wykonanie niezbędnych spinek gminnych sieci wodociągowych zabezpieczających ciągłą dostawę wody do kontenerów w weekendy sezonu turystycznego
Dodano: 2015-10-22 - OPRACOWANIE PROJEKTU INSTALACJI GAZÓW TECHNICZNYCH ORAZ PROJEKTU MONITORINGU WIZYJNEGO W BUDYNKU ICBN KUL PRZY UL. KONSTANTYNÓW 1 W LUBLINIE W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU BUDOWA I WYPOSAŻENIE INTERDYSCYPLINARNEGO CENTRUM BADAŃ NAUKOWYCH KUL Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
Dodano: 2015-04-24 - Opracowanie i zaprojektowanie systemu ogrzewania budynków Spółdzielni Mieszkaniowej w Kocku za pomocą gazu ziemnego.
Dodano: 2015-04-14