Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu przejścia podziemnego pod drogą krajową nr 1 w rejonie dworca PKP we Włocławku do obiektu bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych Miasta Włocławek

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielna 13/21
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 4121323 , fax. 054 4121323
  • Data zamieszczenia: 2013-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Zielna 13/21 13/21
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 4121323, fax. 054 4121323
    REGON: 91015301500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdwloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu przejścia podziemnego pod drogą krajową nr 1 w rejonie dworca PKP we Włocławku do obiektu bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych Miasta Włocławek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu przejścia podziemnego pod drogą krajową nr 1 w rejonie dworca PKP we Włocławku do obiektu bez barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji zadania pn. Przebudowa drogi krajowej nr 1 w granicach administracyjnych Miasta Włocławek. 1. Zamówienie obejmuje: 1) zaprojektowanie robót budowlanych dotyczących wykonania dwóch wind osobowych w przejściu podziemnym wraz z infrastrukturą towarzyszącą wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień (w tym od gestorów sieci), umożliwiających otrzymanie pozwolenia na rozbiórkę, 2) wykonanie robót budowlanych polegających na budowie dwóch szybów wind w konstrukcji mieszanej - żelbetowej w części podziemnej i stalowej w części nadziemnej oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących związanych z realizacją zamówienia obejmujących między innymi: roboty rozbiórkowe branży drogowej i ogólnobudowlanej, roboty ziemne, roboty branży konstrukcyjnej, branży drogowej, branży elektrycznej i kanalizacyjnej, 3) dostawę i montaż dwóch wind panoramicznych z napędem elektrycznym bez maszynowni o parametrach technicznych spełniających warunki transportu osób niepełnosprawnych oraz dostawę i montaż kamer dla prowadzenia telewizji dozorowanej, 4) uzyskanie dopuszczenia dźwigów do eksploatacji i rejestracji urządzeń w Urzędzie Dozoru Technicznego, 5) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, 6) sprawowanie nadzoru autorskiego nad prowadzonymi robotami w zakresie czynności określonych w odnośnych przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry i zakres prac, określone zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (załącznik nr 9 do siwz), opracowanym przez Zakład Projektowania i Realizacji Inwestycji, Małgorzata i Wiesław Głodek z siedzibą przy ul. Kruszyńskiej 5 we Włocławku. Roboty realizowane będą na podstawie decyzji o pozwolenie na budowę. Wykonanie przedmiotu zamówienia ma nastąpić zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową i wydanym pozwoleniem na budowę. W przypadku jakichkolwiek nieścisłości, niezgodności, niespójności w dokumentacji, wykonawca jest zobowiązany do opracowania na własny koszt zamiennych rozwiązań (wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień) i wykonania ich również na własny koszt. W zakresie przedmiotu zamówienia należy również uwzględnić: a) wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzeń dźwigowych z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego - sporządzenie dokumentacji niezbędnej do rejestracji w Urzędzie Dozoru Technicznego i uzyskanie dopuszczenia wind do eksploatacji w Urzędzie Dozoru Technicznego - dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigów (DTR) z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigów w języku polskim b) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu c) likwidację wszelkich odkrytych w toku robót, a nieujawnionych w dokumentacjach, kolizji z urządzeniami infrastruktury technicznej, d) rozbiórkę i odtworzenie nawierzchni, również w przypadku ingerencji większej niż przewidują dokumentacje projektowe (np. w przypadku usuwania kolizji), e) utrzymanie ruchu pieszego w przejściu podziemnym na czas trwania robót i wykonanie w tym celu stosowych zabezpieczeń, f) wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym wynikające ze obowiązków Wykonawcy na etapie projektowania i realizacji robót budowalnych. Okres rękojmi i gwarancji wynosi 60 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wykaz uzgodnień, pozwoleń, opinii oraz oświadczeń jakie posiada Zamawiający : - 1) Decyzja z dn. 17.06.2013 r. (prawomocna) orzekająca o umorzeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zadania inwestycyjnego, polegającego na wykonaniu robót budowlanych, polegających na montażu dwóch wind panoramicznych dla osób niepełnosprawnych w przejściu podziemnym zlokalizowanym w ciągu drogi krajowej nr 1 z uwagi na brak podstaw prawnych do prowadzenia postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko - planowana inwestycja nie jest przedsięwzięciem wymienionym w rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko. 2) w dniu 24.07.2013 r. Zamawiający wystąpił do Prezydenta Miasta Włocławek z wnioskiem o ustalenie warunków zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 6 000,00 zł. (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Z roku 2007 Nr 42, poz.275, z późn, zm.) 3. Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na konto Miejskiego Zarządu Dróg Bank PKO BP S.A. I o/Włocławek Rachunek nr 61 1020 5170 0000 1102 0009 0407

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdwloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach