Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg
- Adres: 00-583 Warszawa, Al. Ujazdowskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 226 947 503 , fax. 48226946392
- Data zamieszczenia: 2019-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Al. Ujazdowskie 1/3
00-583 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 48 226 947 503, fax. 48226946392
REGON: 12261725000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.premier.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń biurowych na pomieszczenia socjalne w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń biurowych na pomieszczenia socjalne w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów (KPRM) przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na dwa etapy: 1) etap I – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej pn. „Adaptacja pomieszczeń biurowych na pomieszczenia socjalne w budynku Kancelarii Prezesa Rady Ministrów przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie” wraz z uzyskaniem decyzji administracyjnych (decyzji pozwalającej na wykonanie robót przy zabytku nieruchomym oraz decyzji pozwolenia na budowę na rzecz Kancelarii Prezesa Rady Ministrów). 2) etap II – wykonanie robót budowlanych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych w oparciu o dokumentacje, o której mowa w pkt. 1 oraz Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ oraz w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo udzielane jest osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego lub z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zam. podobne do umowy 205/MZDW/04/2023/I z 27.04.2023 r.: Oprac. dok. proj. dla rozbud. skrzyż DW805 z d. gm. 131026W ul. Graniczna, 131019 ul. Czarna Droga w m Trąbki, Gm. Pilawa, pow. garwoliński
Dodano: 2024-03-20 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) dla inwestycji w gminie Grójec i Puszczy Mariańskiej
Dodano: 2024-03-10 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę dla przedsięwzięcia pn. „Przebudowa budynku im. Stanisławów Kierbedziów - etap I dokumentacja”
Dodano: 2024-02-29 - Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej i kosztorysowej ulic w Ostrowi Mazowieckiej (zadania dwuletnie)
Dodano: 2024-02-02 - Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej rewaloryzacji zespołu budowlanego – Willa „Arkada” w Ząbkach
Dodano: 2024-01-22 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlano-montażowych obejmujących wymianę instalacji elektrycznych i teletechnicznych oraz dostawę, montaż i uruchomienie UPS w budynku Rektoratu WUM, AEZ/S-001/2024
Dodano: 2024-01-12 - Opracowanie dokumentacji rozbudowy układu drogowego dla obszaru ul. Zbrowskiego, ul. 11-go Listopada i ul. Żółkiewskiego wraz z obsługą komunikacyjną przyległych osiedli mieszkaniowych
Dodano: 2024-01-04 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynków mieszkalnych wielorodzinnych (...) dla inwestycji w gminie Grójec i Puszczy Mariańskiej
Dodano: 2023-12-14 - Dokumentacja projektowo-kosztorysowa na modernizację pomieszczeń Pracowni Analiz Instrumentalnych, Biologii Molekularnej i Analiz Fizykochemicznych Laboratorium GIJHARS w Kielcach
Dodano: 2023-12-11 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: Przebudowa budynku Centrum Diagno.- Specjalistycznego oraz Przychodni Rodzinnej przy ul. Dąbrowszczaków 5a w Warszawie
Dodano: 2023-12-01