Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj, polegających na modernizacji budynku NZOZ w Drewnicy.

Urząd Gminy w Stegnie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-103 Stegna, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 478 171 , fax. 552 478 395
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Stegnie
    ul. Gdańska 34
    82-103 Stegna, woj. pomorskie
    tel. 552 478 171, fax. 552 478 395
    REGON: 54264600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stegna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj, polegających na modernizacji budynku NZOZ w Drewnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w trybie zaprojektuj i wybuduj, polegających na modernizacji budynku NZOZ w Drewnicy, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej – 10. Energia, Działanie – 10.01. Efektywność Energetyczna – Mechanizm ZIT, Poddziałanie – 10.01.01. Efektywność energetyczna – Mechanizm ZIT – Wsparcie Dotacyjne – zgodnie z załączoną dokumentacją: 1) Programy Funkcjonalno-Użytkowe - załącznik nr 8 do SIWZ, 2) Audyty energetyczne budynków – załącznik nr 9 do SIWZ, Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych dla następujących obiektów: W ramach zadania należy wykonać: - wymianę instalacji c.o. - montaż grzejników płytowych z regulacją temperatury. - monitoring zużycia energii cieplnej. - montaż pomp ciepła z gruntowym wymiennikiem jako źródła ciepła dla instalacji c.o. i c.w.u. - docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych oraz ścian w strefie cokołowej wewnętrznie lub zewnętrznie. - docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie. - docieplenie podłogi poddasza nieużytkowego za pomocą wełny mineralnej wykonanie podłogi na legarach oraz wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę. - docieplenie podłogi tarasu nad pomieszczeniami ogrzewanymi. - docieplenie stropu nad wejściem. - wymianę wszystkich okien w całym budynku na stolarkę PCV (wymiana okien na poddaszu i piwnicy stanowi koszt niekwalifikowalny) - wymianę drzwi zewnętrznych stalowych na stolarkę energooszczędną. - docieplenie stropu piwnic pod pomieszczeniami ogrzewanymi. - wymianę pokrycia dachu. - wykonanie podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami. 2. Szczegółowy zakres zamówienie obejmuje: 1) opracowanie przed podpisaniem umowy Harmonogramu Rzeczowo Finansowego realizacji zamówienia, który stanowił będzie załącznik do umowy. 2) opracowanie i przedłożenie w terminie do 3 tygodni koncepcji docieplenia ścian zewnętrznych uzgodnionych z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Gdańsku. 3) wykonanie projektów budowlanych obejmujących branże: budowlane, elektryczne i instalacyjne, 4) projekty wykonawcze dla wszystkich branż, 5) STWiOR dla wszystkich branż, 6) kosztorysy inwestorskie szczegółowe, 7) uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń itp., 8) wykonanie robót budowlanych i towarzyszących w oparciu o opracowane dokumentacje 9) przekazanie dokumentacji powykonawczej. 4. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. 2018, poz.1986) a mają jedynie na celu sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. 5. Dokumenty odbiorowe powinny być skompletowane, spięte. Przekazanie dokumentów Zamawiającemu powinno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez Inspektora nadzoru inwestorskiego. 6. Z uwagi na fakt, iż wynagrodzenie z tytułu realizacji danego zamówienia ma charakter ryczałtowy, Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem – celem rzetelnego oszacowania kosztów projektu oraz robót budowlanych. W celu dokonania wizji lokalnej należy ustalić termin telefonicznie, tel. 55 247 81 71 wewn. 30.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy zł 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust.3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Stegnie nr konta 33 8308 0001 0000 0550 2000 0070 z dopiskiem : „WADIUM – Modernizacja budynku NZOZ w Drewnicy. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę formach należy złożyć w oryginale wraz z oryginałem oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy Pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, lub 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust.3a Ustawy Pzp , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył: a) dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, art.2 5a ust.1, b) pełnomocnictw, 5) lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt. 3, - co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach