Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych etapu I zadania polegającego na budowie poligonowego kontenerowego składu materiałowego przy obozowisku Konotop obejmującego budowę ogrodzenia składu, dróg, placów, przyłącza energetycznego, obwałowań, oświetlenia i montaż kontenerów (PKOB 2420).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2017-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 810060937
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych etapu I zadania polegającego na budowie poligonowego kontenerowego składu materiałowego przy obozowisku Konotop obejmującego budowę ogrodzenia składu, dróg, placów, przyłącza energetycznego, obwałowań, oświetlenia i montaż kontenerów (PKOB 2420).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych etapu I zadania polegającego na budowie poligonowego kontenerowego składu materiałowego przy obozowisku Konotop obejmującego budowę ogrodzenia składu, dróg, placów, przyłącza energetycznego, obwałowań, oświetlenia i montaż kontenerów (PKOB 2420). Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. W związku z powyższym wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t .j. Dz.U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W zakres zamówienia wchodzi sporządzenie dokumentacji projektowej z częścią kosztową i specyfikacją i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz realizacja robót budowlanych wraz ze sprawowaniem nadzoru autorskiego. Wykonawca w ramach zawartej umowy jest zobowiązany: a) Wykonać dokumentację projektową. b) Na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyskać decyzję administracyjną na wycinkę drzew. c) Zgłosić właściwemu organowi (ZUW) robót nie wymagających pozwolenia na budowę. d) Wykonać wycinkę na podstawie uzyskanej decyzji administracyjnej wraz z usunięciem karpiny oraz innych odpadów powstałych z wycinki. e) Wykonanie nasadzeń zastępczych zgodnie z uzyskaną decyzja administracyjna. f) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012r(tekst jednolity Dz. U. 2013 poz.21). Sposób postępowania z odpadami przedstawia się następująco: - w przypadku wystąpienia odpadów sklasyfikowanych wg PKWiU wymienionych w załączniku nr 11 zobowiązany jest do ich pozyskania, posortowania, przygotowania do komisyjnego zważenia i przekazania dla Administratora we wskazane przez niego miejsce (plac składowy, magazyn). Komisję w składzie : kierownik budowy, inspektor nadzoru RZI powołuje Zamawiający po uprzedniej pisemnej informacji od Wykonawcy o gotowości do przekazania odpadów jw. Przekazanie może następować w każdym etapie realizacji zadania lecz nie później niż termin odbioru końcowego zadania; - w przypadku pozyskania odpadów nie wymienionych w załączniku nr 11 do ustawy o VAT, Wykonawca jako wytwórca odpadów zobowiązany jest postępować zgodnie z ustawą dnia 14 grudnia 2012r o odpadach (Dz. U 2013r poz.21). Wykonawca jest zobowiązany do ich utylizacji w terminie nie później niż do terminu odbioru końcowego a „kartę przekazania do utylizacji” jest zobowiązany załączyć do protokołu odbioru końcowego zadania. g) Wykonawca robót wykona dokumentację powykonawczą oraz przekaże dla Zamawiającego zgodnie z zapisami ustawy „Prawo Budowlane” z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami materiały wymienione w art.60 – dokumentację budowy i wykonaną w 2 egz. dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu a także instrukcje obsługi i eksploatacji instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. h) Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotowego zakresu robót wykona dokumentację fotograficzną a po ich zakończeniu wykona dokumentację fotograficzną powykonawczą (fotografując zakres robót przed ich wykonaniem i po ich wykonaniu ). i) Zapewnić dla Zamawiającego w trakcie realizacji robót budowlanych kontener biurowy wyposażony w biurko, krzesła, wieszak stojący, grzejnik elektryczny i czajnik elektryczny dla potrzeb organizowania spotkań, rad budowy. UWAGA: • Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. • Wykonawca uzyska również inne uzgodnienia i opinie nie wymienione powyżej a wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczególnymi. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, tj.: w programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz szczegółowym opisie i zakresie przedmiotu zamówienia. (załącznik nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 32 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Realizacja zamówienia wiąże się z dostępem do informacji niejawnych na poziomie ZASTRZEŻONE. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 05.08.2010 r. o ochronie informacji niejawnych (t. j. Dz. U. 2016 r., poz. 1167) są zobowiązani do ochrony informacji niejawnych. W związku z powyższym muszą posiadać opracowaną zgodnie z art. 43 ust 5 Ustawy instrukcję dotyczącą sposobu i trybu przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz określającą zakres i warunki stosowania środków bezpieczeństwa fizycznego w celu ich ochrony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 16 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów, przyjętą cenę jednostki projektowej. b) Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 9 do SIWZ). c) Harmonogram rzeczowo – finansowy (załącznik nr 10 do SIWZ) z wypełnionymi kolumnami 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) z podanym czasookresem realizacji dokumentacji projektowej. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach