Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „KWP Szczecin –„KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 70-515 Szczecin, Małopolska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 47 78 11 479, , fax. 47 78 11 477
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    Małopolska 47
    70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 47 78 11 479, , fax. 47 78 11 477
    REGON: 81090304000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn. „KWP Szczecin –„KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj w ramach zamówienia pn. „KWP SZCZECIN - Budowa budynku szkoleniowego przy ul. Wernyhory 5”, zaprojektowanie i budowę budynku szkoleniowego przystosowanego do montażu systemu symulacji POL-SYM, na terenie służby logistycznej Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie, ul. Wernyhory 5. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Zadanie inwestycyjne należy wykonać w dwóch etapach: Etap I obejmuje uzyskanie decyzji lokalizacji celu publicznego i opracowanie dokumentacji projektowej, przeniesienie praw autorskich na Zamawiającego wraz ze złożeniem uzgodnionego z przedstawicielami Zamawiającego wniosku o pozwolenie na budowę uzyskanie innych wymaganych przepisami uzgodnień, opinii, pozwoleń, zgłoszeń, decyzji administracyjnych na wykonanie robót budowlanych – zwanej dalej dokumentacją. Etap II obejmuje uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę, wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji, pełnienie nadzoru autorskiego odbiór robót budowlanych i wykonanie dokumentacji kolaudacyjnej, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i oddanie do użytkowania obiektu zgodnie z prawem budowlanym. Szczegółowy opis prac został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym, Szczegółowym Opisie i Zakresie Przedmiotu Zamówienia oraz pozostałej dokumentacji stanowiące załącznik nr 6 do siwz. 3. Zamawiający przewiduje udzielenie zaliczki w oparciu o art. 151a ustawy Pzp, na zasadach, o których mowa w § 15 umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. 4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował na etapie realizacji umowy osobami zdolnymi do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2020 poz. 1333) posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają posiadanie takich uprawnień, zgodnie z zapisami §6 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do siwz. Zamawiający dopuszcza łączenie wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji. 5. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na etapie składania oferty dysponował Projektantem, od którego Zamawiający wymaga doświadczenia w projektowaniu obiektów szkoleniowych przystosowanych do systemów symulacyjnych określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2 ppkt 3 lit. b) siwz. 6. Sposób wyliczenia ceny ofertowej przez Wykonawcę został opisany w rozdziale XII niniejszej siwz. 7. Szczegółowe wymagania odnośnie odbioru, warunków realizacji i płatności za przedmiot zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do siwz. 8. Kody i nazwy dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania; 71242000-6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów; 45000000-7 Roboty budowlane; 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę (burzenie, usuwanie gruzu); 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie inżynierii lądowej (m.in. betonowanie, zbrojenie, konstrukcje ze stali konstrukcyjnej); 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45310000-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 35700000-1 Wytyczne Wydziału Łączności i Informatyki KWP Szczecin. 9. Wszelkie „nazwy własne” dotyczące materiałów i urządzeń zawarte w dokumentach przetargowych należy traktować jako jedne z możliwych, co oznacza możliwość zastosowania materiałów, urządzeń (w tym technologii) innych producentów o równoważnych parametrach, cechach i właściwościach. Ilekroć w niniejszej dokumentacji przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp., jak również w przypadku gdy do opisu przedmiotu zamówienia zostały użyte normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia (nazwa handlowa, producent) itp. oznacza to, iż intencją Zamawiającego było przedstawienie „typu” towaru spełniającego wymagania Zamawiającego, a co za tym idzie Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze normy, parametry i standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez określenie jakiego zakresu (materiału) dotyczą oraz złożyć dokumenty dotyczące rozwiązania równoważnego zawierające dane techniczne, w celu wykazania równoważności. Jeżeli Wykonawca nie wykaże w ofercie równoważności materiałów, urządzeń (w tym technologii) oraz nie załączy do oferty dokumentów potwierdzających spełnienia wymagań równoważności to Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zaoferował materiałów, urządzeń (w tym technologii) równoważnych. 10. Zamawiający określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1320): 10.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę w okresie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych (z pominięciem operatorów sprzętu, kierowców) na cały okres realizacji zamówienia. 10.2. Zatrudnienie osób, o których mowa w pkt. 10.1) nastąpi przed dniem rozpoczęcia wykonywania przez te osoby czynności w ramach realizacji niniejszej umowy. 10.3. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu poszczególnych osób na podstawie umowy o pracę przy realizacji zadania z podaniem terminów ważności umów oraz stanowisk pracy zatrudnionych osób, nie później niż trzy dni robocze przed zamiarem wprowadzenia ich na teren budowy. 10.4. Pozostałe wymagania dotyczące zatrudnienia określone zostały w §24 wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do siwz. 11. Wizja lokalna odbędzie się na terenie KWP w Szczecinie przy ul. Wernyhory 5 w dniu 29.12.2020 r. o godz. 10:00. 12. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 13. Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom Wykonawcy; 2) w przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (zgodnie z art. 36 b ust. 1 uPzp) w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców i danych kontaktowych (załącznik nr 3 do siwz). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale V ust. 3 siwz oraz we wzorze umowy (załącznik nr 5 do siwz). W przypadku braku takiego oświadczenia, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienia bez udziału podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 140 000,00 zł. 2. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.01.2021 r. do godziny 13.00. Decyduje data wpływu wadium do Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 uPzp. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 33 1010 1599 0025 0913 9120 0000, decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: - zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp bez potwierdzania tych okoliczności. 6. Zamawiający dokona zwrotu wadium w trybie art 46 z zastrzeżeniem art. 148 ust 4 uPzp. 7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 3 uPzp. 8. W przypadku wnoszenia wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 uPzp winno być ono złożone w kasie zamawiającego, pokój 232 ul. Małopolska 47, Szczecin. Kasa Zamawiającego czynna jest codziennie w godzinach od 11.00 – 13.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykonywania działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (bądź usług ochrony lub mienia) realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ETAP ZŁOŻENIA OFERTY: Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) i b) siwz; 1.1. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, lub korzystania z podwykonawców należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) i b) siwz; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz w celu wstępnego potwierdzenia, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale V ust. 1 pkt. 1.2 siwz. W przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu. - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w ust. 1 i 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału V ust. 1 pkt 2 ppkt 3) siwz; 3. zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1 do siwz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych; 4. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 5. wypełniony i podpisany wykaz usług do oceny kryterium „doświadczenie w projektowaniu obiektów szkoleniowych przystosowanych do systemów multimedialnych” według wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do siwz; 6. pełnomocnictwo w oryginale lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza kopii do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców) lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m. in. umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz dokumenty, o których mowa wyżej muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdziale X odpowiednio ust. 9 lub ust. 11 siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach