Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. wind dla osób niepełnosprawnych wraz z podjazdem w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Leszczyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 845 70 66 , fax. 59 841 79 55
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4
    ul. Leszczyńskiego 17
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 845 70 66, fax. 59 841 79 55
    REGON: 90814200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dot. wind dla osób niepełnosprawnych wraz z podjazdem w ramach projektu pt. „Szansa na sukces-podniesienie jakości edukacji ogólnej w słupskich szkołach podstawowych”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu Państwa w ramach RPO WP na lata 2014 -2020 - Umowa o dofinansowanie Nr RPPM.03.02.01-22-0159/15-00 z dnia 15 listopada 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych z podziałem na 2 Części zamówienia: 1.1 Część zamówienia nr 1 – zaprojektowanie i wykonanie windy wraz z wykonaniem szybu windowego przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka, ul. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk; 1.2 Część zamówienia nr 2 - zaprojektowanie i wykonanie windy wraz z wykonaniem szybu windowego przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku, ul. Kulczyńskiego 1a, 76-200 Słupsk. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. Części zamówienia zawarty jest w: 2.1 PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM dla zadania polegającego na: Montażu windy wraz z wykonaniem szybu windowego przy istniejącym budynku Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 4 im. Gustawa Morcinka, ul. Leszczyńskiego 17, 76-200 Słupsk - Załącznik Nr 9; 2.2 PROGRAMIE FUNKCJONALNO-UŻYTKOWYM dla zadania polegającego na: Montażu windy wraz z wykonaniem szybu windowego przy istniejącym budynku Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 10 im. Polonii w Słupsku, ul. Kulczyńskiego 1a, 76-200 Słupsk- Załącznik Nr 10. 3. W każdej części zamówienia, w ramach przedmiotu zamówienia i wynagrodzenia umownego Wykonawca obowiązany jest również do: 3.1 przeniesienia na szkołę praw własności intelektualnej do wykonanej Dokumentacji; 3.2 zakupu i rozwieszenia niezbędnych tablic informacyjnych, instrukcji bhp i ppoż., w tym wykonania tablic informacyjnych spełniających zadania informacyjno – promocyjne wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na montaż tablic i ich ekspozycję do dnia bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy; 3.3 zapewnienia nadzoru autorskiego i zapewnia udziału projektanta w niezbędnych naradach roboczych i na budowie w ustalonych terminach; 3.4 uzyskania w imieniu szkoły wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę, oraz przekazania w imieniu szkoły windy do eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3.5 zapewnienia obsługi geodezyjnej i geotechnicznej; 3.6 wykonania dokumentacji budowy oraz dokumentacji powykonawczej ze wszystkimi niezbędnymi protokółami z prób i pomiarów oraz atestami i aprobatami, kodami, nastawami, programami dyspozycyjnymi, instrukcjami ruchowymi; 3.7 przeszkolenia pracowników szkoły w zakresie obsługi zainstalowanej windy. 4.Na mocy z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga w toku realizacji Umowy w każdej Części zamówienia zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę co najmniej 1 osoby do wykonywania czynności murowych, tynkarskich, malarskich oraz pozostałych prac ogólnobudowlanych i wykończeniowych. 5.Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia w każdej Części zamówienia, w tym na wszystkie użyte materiały budowlane, roboty budowlane oraz na windę, wynosi 36 miesięcy licząc od dnia zakończenia realizacji robót objętych Umową przez co należy rozumieć skuteczny odbiór końcowy całości wykonanych robót budowlanych wraz z uzyskaniem w imieniu szkoły dopuszczenia windy do eksploatacji przez UDT, dostarczeniem książki rewizji i kompletnej dokumentacji powykonawczej oraz przeszkoleniem pracowników szkoły w zakresie obsługi zainstalowanej windy. 6. Okres gwarancja na przedmiot zamówienia stanowi w każdej Części zamówienia kryterium oceny ofert z wagą 20 % i będzie oceniane zgodnie z zasadami wskazanymi w pkt 14 SIWZ. 7.Szczegółowy zakres obowiązków w toku realizacji zamówienia w każdej Części zamówienia zawarty jest we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik Nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach