Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:„Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa” (BO 19/III/4).

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-200 Sosnowiec, Plonów
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 291 79 22
  • Data zamieszczenia: 2019-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    Plonów 22/I
    41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 291 79 22
    REGON: 27681549000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.sosnowiec.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania realizowanego w ramach V Edycji Budżetu Obywatelskiego pt.:„Modernizacja ciągów pieszych przy ul. Kilińskiego i Ordonówny wraz z poprawą bezpieczeństwa” (BO 19/III/4).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót przy ul. Hanki Ordonówny i Jana Kilińskiego w rejonie budynków nr 3 - 3c i nr 4a, 4b, 4c do ciągu pieszego przy ul. marsz. Józefa Piłsudskiego– wg planu sytuacyjnego. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: - Część I: modernizacja ciągów pieszych, - Część II: rozbudowa istniejącego przyłącza energetycznego nN. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które Wykonawca może złożyć ofertę. Wykonawca może złożyć ofertę na więcej niż jedną część zamówienia. Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” składa się z: - wykonania rozbiórek istniejących krawężników i obrzeży na ławie betonowej, - demontaż istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej ciągów pieszych, - montaż nowych krawężników, obrzeży betonowych na ławie betonowej, - wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nowe nawierzchnie, - wykonanie nowych nawierzchni z kostki brukowej betonowej, - rozbudowy istniejącego przyłącza energetycznego nN, - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli sieci, - zabezpieczenie innego uzbrojenia niewykazanego na mapach, kolidującego z planowanymi robotami, - wykonanie innych robót wynikłych w trakcie opracowania projektu oraz realizacji robót. Całość zadania realizowane będzie na działkach nr 1585 oraz 2476 obręb 0011 będących własnością Gminy Sosnowiec. Część I: Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym:  sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym,  sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (drogowej),  sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (drogowej),  sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż),  wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,  opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,  uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 4 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość drogi, przy których należy wykonać rewitalizację przestrzeni miejskiej wynosi ok. 230,0 mb. w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej betonowej koloru szarego i ceglanego zmiennej szerokości od 2,0 m do 3,5 m, - demontaż istniejących krawężników i obrzeży, - korytowanie do wymaganej głębokości wynikającej z rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, - montaż krawężników: krawężnik betonowy wysoki 15x30 cm, - montaż krawężników: krawężnik niski/najazdowy betonowy 15x22 cm, - montaż obrzeży betonowych, - regulacja istniejących urządzeń (skrzynki zaworów na sieciach kanalizacyjnych i wodociągowych, pokrywy studzienek telekomunikacyjnych i sieci teleinformatycznych, skrzynki zaworów na sieciach gazowych), - regulacja zabezpieczeń okienek piwnicznych, b) zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Rodzaj materiału: Wbudowane materiały winny posiadać parametry jak niżej: - krawężniki betonowe uliczne/wysokie o przekroju 15x30x100 cm, - krawężniki betonowe uliczne/najazdowe o przekroju 15x22x100 cm, - ława betonowa z oporem z betonu C12/15, - obrzeża betonowe o przekroju 8x30x100 cm, - kostka brukowa betonowa, bezfazowa, typu Behaton, kolor szary i ceglany, grubości 8 cm, - asfaltobeton w-wa ścieralna, - materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Część II Zakres Przedmiotu umowy obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz.U. 2013 poz. 1129) w tym:  sporządzenie koncepcji zagospodarowania terenu na podstawie koncepcji zawartej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym,  sporządzenie projektów budowlanych dla każdej branży (elektrycznej),  sporządzenie projektów wykonawczych dla każdej branży (elektrycznej),  sporządzenie projektów zabezpieczeń urządzeń uzbrojenia podziemnego kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  przygotowanie przedmiarów robót (dotyczy wszystkich branż),  wykonanie badań geotechnicznych i dokumentacji geotechnicznej (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu (fakultatywnie),  wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu,  opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) dla wszystkich branż,  uzyskanie dokumentu z organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku sprzeciwu do zgłoszonych robót nie wymagających pozwolenia na budowę. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 4 egzemplarze, na nośniku CD – 2 egzemplarze. 2) Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji projektowej w zakresie prac uwzględnionych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym. 3) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Forma opracowania dokumentacji: papierowa – 2 egzemplarze, na nośniku CD – 1 egzemplarz. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu oraz zakres robót budowlanych: Łączna długość wzdłuż której należy wykonać rozbudowę istniejącego przyłącza energetyczno wynosi ok. 135,00 mb. w tym: - demontaż istniejącego słupa betonowego, - montaż nowych słupów aluminiowych anodowanych malowane w kolorze grafitowym, - montaż fundamentów betonowych, - montaż nowej linii kablowej. - zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia podziemnego terenu zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń. Rodzaj materiału: - lampy oświetleniowe – zgodnie z wymogami określonymi w piśmie WGK-REK.6630.61.GT.2019 w tym: *dobudowywane oświetlenie: - słupy uliczne o wys. 7-8 m w kolorze grafitowym, wykonane z aluminium anodowanego w dolnej części i podstawa zabezpieczoną elastomerem, - wysięgniki z aluminium anodowanego w kolorze słupa, - oprawy drogowe typu LED z możliwością regulacji konta padania światła (zabezpieczenie przed oświetleniem mieszkań w bezpośrednim sąsiedztwie lamp), *dla przebudowywanego oświetlenia lampy LED typu parkowego świecące dookólnie ku dołowi, - system sterowania zgodnie z wymogami określonymi w piśmie WGK-REK.6630.61.GT.2019 - kable energetyczne odpowiadające normom niskiego napięcia NN. - materiały do zabezpieczenia uzbrojenia podziemnego zgodnie z wymogami właścicieli urządzeń Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do:  dokonania wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia,  wykonania we własnym zakresie, w obrębie inwestycji, monitoringu istniejącej infrastruktury technicznej niezwiązanej z funkcjonowaniem dróg oraz sporządzenia oceny stanu technicznego (wykonanie przekopów kontrolnych, otwarcia urządzeń,…)  opracowania dokumentacji projektowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno - budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie,  opracowania projektów zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia terenu kolidującego z planowanymi robotami drogowymi,  opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do zatwierdzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót – fakultatywnie w przypadku zmiany załączonych do Programu Funkcjonalno - Użytkowego,  wykonania i zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu – wymóg fakultatywny,  wykonania i zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu,  opracowania informacji BiOZ,  uzyskania wymaganych uzgodnień i zatwierdzenie dokumentacji projektowej,  pełnienia obowiązków nadzoru autorskiego,  zrealizowania robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację projektową po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę,  sporządzenia dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną. Realizacja powyższego zakresu zamówienia powinna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe (podane w niniejszym programie funkcjonalno-usługowym ilości planowanych robót mogą ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej). Po wykonaniu robót należy uporządkować teren przyległy, na odcinku prowadzonych robót naruszony teren zieleńców należy przekopać, usunąć zanieczyszczenia, pokryć warstwą humusu gr. 5 cm ( i obsiać mieszankami traw niskich, odpornymi na czynniki występujące w pasie drogowym, dostosować włączenia elementów remontowanych do istniejących z uwzględnieniem napraw cząstkowych istniejących nawierzchni jezdni, chodników, obrzeży i krawężników, czy innych elementów architektonicznych. Ziemia humus: - ziemia nie powinna zawierać więcej niż 7% materii organicznej, - optymalne pH ziemi 5,5 – 6,8 - powinna posiadać strukturę gruzełkowatą, być dobrze przesianą oraz odchwaszczoną - ziemia urodzajna dostarczona na miejsce składowania- nie może być zagruzowana, przerośnięta korzeniami, zasolona lub zanieczyszczona chemicznie. Wyżej podane właściwości powinny być udokumentowane przez wykonawcę przy dostawie ziemi urodzajnej na miejsce składowania ( powinna posiadać aktualne badania dotyczące odczynu pH oraz zawartości mikroelementów). Załącznikiem jest przedmiar robót służący jedynie podaniu ogólnego/poglądowego zakresu robót (rozliczenie w bieżącym postępowaniu to rozliczenie ryczałtowe) Cena oferty powinna zawierać w szczególności: 1) koszty związane z wykonaniem koncepcji, dokumentacji projektowej, w tym koszty zabezpieczeń i przekładek uzbrojenia terenu kolidującego z robotami drogowymi oraz Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, 2) koszty związane z realizacją robót budowlanych objętych zamówieniem, 3) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowanie terenu budowy, utrzymania zaplecza budowy, dozoru budowy i ubezpieczenia budowy) oraz koszty robót tymczasowych, 4) koszty opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót, 5) koszty opracowania stałej organizacji ruchu wraz z oznakowaniem robót (fakultatywnie), 6) koszty obsługi geodezyjnej, 7) koszty inwentaryzacji powykonawczej, 8) koszty nadzoru autorskiego, 9) koszty nadzoru właścicieli sieci wynikającym z zapisów wywiadów branżowych, 10) koszty wywiezienia pozyskanych w trakcie remontu materiałów rozbiórkowych wraz z ich zagospodarowaniem oraz utylizacją, 11) koszty badań i pomiarów w czasie wykonywania i odbioru robót – na wezwanie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: dla części I i II po 1 114,02 zł (słownie: jeden tysiąc sto czternaście złotych, 02/100). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; na rachunek bankowy Zamawiającego; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: w PKO Bank Polski SA, nr 78 1020 2313 0000 3002 0579 7826. Pozostałe formy wadialne - w kasie jednostki w Sosnowcu, przy ulicy Plonów 22/1.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach